Gość Shiftback Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 szczypca na "N"ke załóż tamte dwa masz dodatkowe na ujście ciśnienia ale masz szczelny mówiłeś... zmniejsz prześwit kabla na gruche o 0,5 proporcji.... Sam to zrobie tylko ten control mnie kręci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Kurfa kata to ja nie mam już drugi rok Ragg, ścisnij te dwa przewody co masz pod kolektorem ssacym i sie przejedz Które dokładnie ? Jak ścisnąć ? Szczypcami ? pod kolektorem ssącym masz ich dwa jeden do odmy a drugi do odpowietrzania zbiornika paliwa z par mozna je zdjac i zaslepic, tylko pamietaj ze kolektor tez trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 Odmy to ja ni mam bo mam oil kecz tank Pod maskę głębiej nie zaglądam bo jest zima..a jak jest zima to piździ..a jak piździ to marzną ręce..a jak marzną ręce to wuj nie robota Logów to też mnie nie ma kto zrobić..wa mać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2013 będzie cieplej to zrobisz, mi tez sie nie chce grzebac a i zapalenie płuc mi sie przypętało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się