Kali S4 0 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Tutaj ktoś pisał o powracającym 17967 http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t89997.0.html;highlight=17967 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 to normalne ale bardziej przy wciskaniu mocniejszym, moze masz kata zapchanego i nie ma dobrego ujscia spalin? wszystko sie blokuje i gotuje Kat to wyleciał zaraz po kupnie auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ragga ostro wstawiałeś że tak ci na czerwono się świeci ?? Jak nie masz kata tylko DP to spalin nic ci nie blokuje więc to nie od tego..Temperature oleju i płynu masz normalną? Może być mieszanka uboga też - miałeś zreszta błąd 00561 - sprawdź sonde co pokazuje - jakie korekty robi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Sprawdź pompę paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ragga ostro wstawiałeś że tak ci na czerwono się świeci ?? 100 - 120 km/h max .. zresztą ma 0,3 bara to ja jej mogę powstawiać Sprawdź pompę paliwa. Okkk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkrawat 1 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ale jak na LPG jeździ to co ma pompa paliwa do tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kandrzej 0 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 U mnie tez było doładowanie 0,3-0,4bara gdy ayto wchodziło w tryb awaryjny. Było to związane z lpg. Źle wyregulowana instalacja powodowała błąd 0561 /najpierw bieg jałowy a później auto wchodziło wtryb awaryjny - wtedy jest takie niskie doładowanie/ Były błędy takie jak u Ciebie: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded Poprawne wyregulowanie sprawiło, iż błąd sie nie pojawił więcej a doładowanie wróciło do normy: 0,86bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luka3s 0 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Poziek jaki ma ubaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 Ragg zrób loga z przepływki na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki u mnie na ori turbinie i programie pompowało do 174 g/s, doladowanie 0.9bar-a teraz jest zimno i ciśnienie bedzie nizsze, ale odczyty z przepływki będa prawidłowe sprawdz N75, ostatnio wyciagałem z AEB, zablokował sie od mrozu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 U mnie tez było doładowanie 0,3-0,4bara gdy ayto wchodziło w tryb awaryjny. Było to związane z lpg. Źle wyregulowana instalacja powodowała błąd 0561 /najpierw bieg jałowy a później auto wchodziło wtryb awaryjny - wtedy jest takie niskie doładowanie/ Były błędy takie jak u Ciebie: 00561 - Mixture Adaptation 15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached 00561 - Mixture Adaptation 12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded Poprawne wyregulowanie sprawiło, iż błąd sie nie pojawił więcej a doładowanie wróciło do normy: 0,86bara. Tak, tylko ja mam takie objawy bez różnicy czy cisnę na gazie czy LPG. Poprawna regulacja i moje auto to wzajemne wykluczenie.. nawet miałem auto regulowane na wpiętej sondzie w wydech i po 3 dniach radochy znów się zjebalo devastation Zerknij jak możesz http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=244453.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 ale cuda, Poziek ma racje w temacie pompy, cos nie halo z czasem wtrysku, wyprzedzenie zapłonu skacze przy stałych obrotach za krótki ten log na przepływke, w ogóle wszystkie za krótkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 cos nie halo z czasem wtrysku, wyprzedzenie zapłonu skacze przy stałych obrotach Czyli co ?? No właśnie...przez długie czasy wtrysku Nosb i 2 innych ludzi nie mogło ustawić poprawnie lpg za krótki ten log na przepływke, w ogóle wszystkie za krótkie A to jakie mają być ? Podpowiedz jak poprawnie zlogować to może się ogarnie przy uprzejmości kolegi z forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 najlepiej na 3 biegu od 1000 obr/min do odcinki pompa niedomaga i dlatego przeciaga sie czas wtrysku zrób tez loga sondy na wolnych obrotach, na cieply i zminy silnik razem z temperatura silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 13 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 okk Co do ciśnienia to ile dokładnie wynosi ono w AJL ? Mi nigdy nie przypompował więcej niż 0,8 bara Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 13 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2012 0.8-0.9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 ale cuda, Poziek ma racje w temacie pompy, Jak ja grzebałem przy 1.8T to Ty jeszcze miałeś upierdzielone ręce po łokcie od syfu z polonezów i maluchów. Szefuniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 jak ja grzebalem przy audi to Ty jeszcze boso za orkiestra biegales i na muchy papty wolales ale ok, nie ma co sie licytowac, Ragg jak masz gdzie wepnij w listwe manometr i zobacz co z cisnieniem paliwa ale najpierw filtr wymien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 Ragga słuchaj devastatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reggi 5 Opublikowano 14 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 I jeden i drugi ma dobre rady, które się pokrywają. Zejdźcie z siebie...są walentynki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziek 14 Opublikowano 14 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2012 I jeden i drugi ma dobre rady, które się pokrywają. Zejdźcie z siebie...są walentynki No nie dziwne, davastator poczytał trochę forum i sypie podpowiedziami jak z rękawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się