Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Maglownica czy drążki?


sobol

Rekomendowane odpowiedzi

witam.

od jakiegos czasu zaczelo mi cos pukac jakby "wrzucic kamien do pustego garnka".

wahacze sa ok, bo wymienilem wszystkie + koncowki kierownicze.

wyrazie przy nierownosciach cos stuka i puka w ukladzie kierowniczym, nie idzie tego pukania dokladnie zlokalizowac, raz z prawej strony a raz z lewej.

w kazdym badz razie podniaslem auto i postawilem na klockach. obracajac kolami np. w lewo do oporu czuc ze, wali z miejsca gdzie sie laczy drazek z maglem albo sam magiej. nie idzie tego dokladnie powiedziec?

w kazdym badz razie jadac okolo 60 - 70 km i robiac luki slychac wyraznie jak cos przeskakuje, tak jakby przeskakiwalo z jednej strony na druga, np. w prawej na lewa itd.

magiel nie cieknie, to napewno. czy to oznaka ze byc moze padl i czeka go regeneracja. czy jak sciagne gume z drazkow to bede widzial jego luz ew.??

bardzo prosze o rady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wymieniałeś końcówki drążków kierowniczych trzeba było sprawdzić od razu też same drążki , tak ciężko powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem ten temat:znajomy mechanik kazał wymienić lewą końcówke drążka zadowolony wymieniłem bo myślałem że to magiel luz pozostał wkurzyłem się ale udało się oddać więc założyłem z powrotem bo miałem" lmo" wymieniłem lewy drążek i dokręciłem nakrętke od dołu na maglu[chyba 18]jest duża poprawa ale nie100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam ze to drazki maja luzy wiec wymieniaj.

Przerabiałem ten temat:znajomy mechanik kazał wymienić lewą końcówke drążka zadowolony wymieniłem bo myślałem że to magiel luz pozostał wkurzyłem się ale udało się oddać więc założyłem z powrotem bo miałem" lmo" wymieniłem lewy drążek i dokręciłem nakrętke od dołu na maglu[chyba 18]jest duża poprawa ale nie100%

ta srube uzywa sie w ostatecznych przypadkach gdy konczy sie magiel, a jak za mocno dokrecisz to mozesz stracic wspomaganie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh, wczoraj jezdzilem specjalnie pod katem wysluchiwania tego walenia. dochodzi ono dokladnie lewej strony. a po podniesieniu auta na klockach i ruszaniu kolami w poziomie, prawo lewo przy koncach slychac miejsce laczenia sie drazka z maglem.

zaryzykuje i kupie drazki, zaloze i moze pomoze :) oby :good:

i dam znac wtedy. oby to bylo to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety. padla maglownica.

mam pytanie do fachowcow, wiem, ze od paska B5 bedzie pasowac, a jak sie ma magiel po pierwszy i drugim lifcie, bedzie pasowal do '95??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie mam.

jest do kupienia 30 km ode mnie, za 500 zl z a4 z 2000 roku. tylko zastanawiam sie czy bedzie pasowac do mojego z 95.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

maglownic do A4 jest tyle że ... ale uważam że będzie pasować :wink4:

ja kiedyś wymieniałem w A4B5 z 2000r. i kupiłem z Passata B5FL z 2003r. i wszystko pasiło ("stary" magiel był KOYO a "nowy" ZF)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie mam.

jest do kupienia 30 km ode mnie, za 500 zl z a4 z 2000 roku. tylko zastanawiam sie czy bedzie pasowac do mojego z 95.

a ta do kupienia jest po regeneracji czy uzywka :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie nie mam.

jest do kupienia 30 km ode mnie, za 500 zl z a4 z 2000 roku. tylko zastanawiam sie czy bedzie pasowac do mojego z 95.

a ta do kupienia jest po regeneracji czy uzywka :?:

używka zapewne , według mnie za drogo , za dobrą używkę dałbym 300 pln i wymieniłbym gumowe manszety które kupiłbym w ASO (kpl. ok 100 pln) i trochę by jeszcze pośmigała , najczęściej magiel rozszczelnia się przez uszkodzenie manszet i dostanie się brudu pod nie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta przekładnia jest zamienna z takimi :

8D1 422 065 R >>> 8D1 422 069 >>> 8D1 422 069 C >>> 8D1 422 069 N >>> 8D1 422 067 >>> 8D1 422 052 >>> 8D1 422 052 M >>> 3B1 422 052 D >>> 3B1 422 052 R >>> 3B1 422 052 M >>> 3B1 422 052 MX

Stosowane w AUDI A4

VW PASSAT/4MOTION/SYNCRO/SANTANA

SKODA SUPERB

i może jeszcze kilku innych modelach VAG ale nie chciało mi się już szukać :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

magiel z 2000 roku różni się od tego z 95. w 95 masz mały klin a w 2000 duży czyli musiał byś kupić magiel z krzyżakiem i kolumna kierowniczą a co za tym idzie kiere też, ja sprzedaje a4 na części to wiem bo rozkręcam to bardzo często, do ciebie podejdzie magiel od 94-97, jak mam maglownicę to sprzedaje ją za 350 zł więc 500 to trochę za dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8D1 422 065R - szukalem tej na necie i wg tego co znalazlem bedzie pasowac do mojej z 95'.

a co do tego klina, to teraz zabiles mi cwieka. bylem pewny, ze wieloklin to sprawka samej kolumny kierowniczej a nie przekladni i krzyzaka... no ale skoro piszesz, to wiesz.

kupilem ta 8D1 422 065R - za 350 zl. wg sprzedajacego nie ma zadnych luzow ani wyciekow. oczywiscie mam 10 dni na jej sprawdzenie i w razie w moge oddac. no zobaczymy jak zaloze. dam znac napewno co to bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...