M_ILES 1 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Serwus koledzy! Potrzebuje rady, mam problem a ukladem chlodzenia, VAG pokazuje blad (brak komunikacji z modulem sterowania wentylatorem chlodznicy) w moim aucie jest: 8E0 959 501 F, koles z AUDI twierdzi, ze potrzebuje 8E0 959 501 AH , zas w ETCE sa jeszcze dwa inne, ktore sie nadaja: 8E0 959 501 AG - do eksploatacji w cieplych krajach (600W) 8E0 959 501 AD - (300W) Czy da sie jakos naprawic ta czesc i gdzie ewentulanie szukac uzywanej? Dzieki za pomoc Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Napisz co sie dzieje z układem chłodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 29 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Niestety wczoraj niepotrzebnie wymienilem termostat (wszystkie objawy typu: nieosiaganie temperatury na blacie, podnoszenie sie temp. w czasie wolnej jazdy w korkach, a spadek temp. w czasie jazdy na trasie, wskazywalyby na termostat) Mylilem sie...To bylo niepotrzebne... Czujniki tez wymienione (glowny temp.oraz ten na wezu chlodnicy) Wszystkie objawy pozostaly, jednakze wentylator chlodnicy sie nie zalacza na postoju, ani w czasie jazdy, nawet gdy temp przekroczy 90C. Mam tez blad na VAG 18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction P1931 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent Panowie poradzcie cos bo wentylator lub modul to okropne koszty. Dzieki i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 W wagu masz test podzespolow, jeden z nich jest testem wentylatora, to by wykluczylo jego dzialanie jezeli sie odpali. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 sprawdz jeszcze w sterowniku wtyke i przewody czy sa OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 29 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Dzieki wszytskim za rady. Niestety nie mam dobrych wiesci. Podpialem wentylator na krotko - dziala super! (na VAGu robilem OUTPUT TEST, wentylator nie trybil ). Kolejny skan wywali mi nastepujace bledy: 18339 - Coolant Fan Control Module (J293): Malfunction (MODUL STERUJACY) P1931 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low (ZALACZNIK NAPIECIA) P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small, (CZUJNIK TEMP.NA WEZU CHLODNICY) P1290 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) (CZUJNIK TEMP.POWIETRZA NA ZEWNATRZ) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 01314 - Engine Control Module (KOMPUTER GLOWNY) 49-10 - No Communications - Intermittent 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent Moze ktos z Was wpadnie na przyczyne moich problemow. Czy moze to byc awaria ECM czyli komputera glownego? Jak go ewentualnie zdiagnozowac? Wielkie dzieki za pomoc! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek26 2 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Sprawdz na poczatek przekażniki w skrzynce ECU, miałem tez problemy z wentylatorem w ASN-ie właczał sie kiedy chciał najczesniej jak zamknąłem auto okazało sie ze obudowa jest pęknieta i przekaźniki pływały we wodzie. Po wyczyszczeniu wszystkiego i wymianie przekaźników problem znikł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Sprawdz tez akumulator i napecie na nim ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_ILES 1 Opublikowano 3 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2010 Dzieki wszystkim za wskazowki. Pomiary na akumulatorze po nocy: 12,2V w czasie ladowania (gdy pracuje alternator: 14,4V) - Power Supply Terminal 30 (Przekaznik), istotnie wyciagnalem go, rozebralem, jest archaicznie prosto skonstruowany, ale poprawilem styki, pomierzylem, poskladalem i wyglada na to, ze jest OK. Chyba, ze mozna go jakos inaczej zdiagnozowac? Matrwi mnie to natomiast, ze nie moge zrobic OUTPUT TEST samego wentylatora na VAGu (wkazywaloby to na przyczyne awarii natury elektronicznej) Dzieki i pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się