wojtek26

Pasjonat
  • Zawartość

    1491
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O wojtek26

  • Urodziny 17.04.1981

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wojtek26

    Ja jeszcze sie zastaniaw nad Focusem 1,8TDCI 2010 lub Astrą 1,9CDTI 2009. Te napewno maja więcej miejsca w środku niż Jetta.
  2. Witam mam pytanie odnosnie ww. silnika 1,6 TDI 105 KM. Przymierzam sie do zakupu takiego autka z przebiegiem 95tyś z pełna książką. Czy te silniki mają jakieś wady czy problemy o których powinienem wiedzieć co ile wymiana oleju,rozrządu itp. Czy polecacie te silniki czy może poszukać czegoś pokroju 1,2TSI lub 1,4TSI.
  3. wojtek26

    Sprawdz mase i +12 od instalacji lpg jeżeli to nie pomoże to albo padła centralka sterujaca albo cos magicy pomieszali.
  4. wojtek26

    Kolego napisz jakie masz wtryski, dorzuc tez zdjęcia jak masz umieszczone wkretki w kolektorze ssącym. Przydałoby sie również podpiąć pod Staga i zobacz jak wyglądaja mapy i ustawienia lpg, czy sondy pracuja poprawnie itp. Odłącz sondy i zobacz co sie stanie czy spalanie spadnie i czy uspokoi sie praca silnika.
  5. wojtek26

    bez logów nikt nie bedzie wróżył i Ci nie odpowie.
  6. wojtek26

    Ja oststnio zmieniałem u siebie głowice to za planowanie, wymiane 4 prowadnic i docieranie zaworów zapłaciłem 200zł + częsci.
  7. wojtek26

    Bez logów za duzo Ci nikt nie odpowie, jezeli chodzi o mapsensor to zależnie od rocznika jest w ECU lub osobno na rurze.
  8. wojtek26

    Sprawdz czy dochodzi podciśnienie do zaworu jeżeli tak to N-75, jeżeli nie dochodzi to sprawdz cały układ podciśnienia.
  9. wojtek26

    Wydaje mi sie że masz albo zawalone masakrycznie turbo albo masz skręconą geometrię. Nawet po wejsciu w tryb awaryjny doładowanie masz duzo ponad 2000 mbar gdzie w trybie awaryjnym powinno zejsc do 1300-1400 mbar.
  10. wojtek26

    Skróć o 2 obr. sztange bo cos późno wstaje turbinka i dla pewności podmieniłbym N-75
  11. wojtek26

    Najpierw napisz czy masz sekwencje czy II generację.
  12. wojtek26

    Skróć lekko sztange o 2 obr i zobacz co sie stanie a jakie masz wskazania przepływki. Najlepiej zrób logi to zobaczymy
  13. wojtek26

    To ma podobne działanie jak ceramizer, niby tez poprawia kondycje silnika. Trzeba zalać i sprawdzic na własnej skórze.
  14. wojtek26

    Gdyby była dziura to wskazania przepływki byłyby znacznie zawyzone o tutaj stoi wskazanie na 847,9 mimo zwiększonego ciśnienia doładowania przy rzeczywistych wskazaniach lmm powinno byc w granicach 900-1000 mg.
  15. wojtek26

    Sprawdz czy nie pękł przewodzik wewnątrz ECU idący do map sensora i stąd te zanizone wskazania czujnika cisnienia.