wojtek26

Pasjonat
  • Zawartość

    1492
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O wojtek26

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. wojtek26

      Ja jeszcze sie zastaniaw nad Focusem 1,8TDCI 2010 lub Astrą 1,9CDTI 2009. Te napewno maja więcej miejsca w środku niż Jetta.
    2. Witam mam pytanie odnosnie ww. silnika 1,6 TDI 105 KM. Przymierzam sie do zakupu takiego autka z przebiegiem 95tyś z pełna książką. Czy te silniki mają jakieś wady czy problemy o których powinienem wiedzieć co ile wymiana oleju,rozrządu itp. Czy polecacie te silniki czy może poszukać czegoś pokroju 1,2TSI lub 1,4TSI.
    3. wojtek26

      Sprawdz mase i +12 od instalacji lpg jeżeli to nie pomoże to albo padła centralka sterujaca albo cos magicy pomieszali.
    4. wojtek26

      Kolego napisz jakie masz wtryski, dorzuc tez zdjęcia jak masz umieszczone wkretki w kolektorze ssącym. Przydałoby sie również podpiąć pod Staga i zobacz jak wyglądaja mapy i ustawienia lpg, czy sondy pracuja poprawnie itp. Odłącz sondy i zobacz co sie stanie czy spalanie spadnie i czy uspokoi sie praca silnika.
    5. wojtek26

      bez logów nikt nie bedzie wróżył i Ci nie odpowie.
    6. wojtek26

      Ja oststnio zmieniałem u siebie głowice to za planowanie, wymiane 4 prowadnic i docieranie zaworów zapłaciłem 200zł + częsci.
    7. wojtek26

      Bez logów za duzo Ci nikt nie odpowie, jezeli chodzi o mapsensor to zależnie od rocznika jest w ECU lub osobno na rurze.
    8. wojtek26

      Sprawdz czy dochodzi podciśnienie do zaworu jeżeli tak to N-75, jeżeli nie dochodzi to sprawdz cały układ podciśnienia.
    9. wojtek26

      Wydaje mi sie że masz albo zawalone masakrycznie turbo albo masz skręconą geometrię. Nawet po wejsciu w tryb awaryjny doładowanie masz duzo ponad 2000 mbar gdzie w trybie awaryjnym powinno zejsc do 1300-1400 mbar.
    10. wojtek26

      Skróć o 2 obr. sztange bo cos późno wstaje turbinka i dla pewności podmieniłbym N-75
    11. wojtek26

      Najpierw napisz czy masz sekwencje czy II generację.
    12. wojtek26

      Skróć lekko sztange o 2 obr i zobacz co sie stanie a jakie masz wskazania przepływki. Najlepiej zrób logi to zobaczymy
    13. wojtek26

      To ma podobne działanie jak ceramizer, niby tez poprawia kondycje silnika. Trzeba zalać i sprawdzic na własnej skórze.
    14. wojtek26

      Gdyby była dziura to wskazania przepływki byłyby znacznie zawyzone o tutaj stoi wskazanie na 847,9 mimo zwiększonego ciśnienia doładowania przy rzeczywistych wskazaniach lmm powinno byc w granicach 900-1000 mg.
    15. wojtek26

      Sprawdz czy nie pękł przewodzik wewnątrz ECU idący do map sensora i stąd te zanizone wskazania czujnika cisnienia.