ranyjulek Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Przeszukałem forum, i nie znalazłem odpowiedzi. Mianowicie mój problem polega na tym, że kiedy jadę nieco dynamiczniej, to ułamek sekundy po zmianie biegu na wyższy wyraźnie odczuwalne jest szarpnięcie. Dzieje się tak nawet przy minimalnym odpuszczeniu pedału gazu podczas zmiany. Jeśli, zmieniając bieg, nie ujmę gazu problem nie występuje. Czasem zdarza się to nie przy zmianie biegu, kiedy silnik jest mocniej obciążony (np. przyspieszanie na 5 biegu pod stromą górkę, przy obrotach około 2,5-3 tys.) Poza tym, gdy silnik się mocno rozgrzeje, zmiana biegów na postoju (przy włączonym silniku) jest utrudniona. VAG nie wykazał nieprawidłowości, poduszki silnika i skrzyni są ok. Powoli kończy mi się prawy zewnętrzny przegub. Auto ma na liczniku 208 tys. km (prawdopodobnie przebieg jest prawdziwy). Czy może to być wina jakiegoś luzu na dwumasie?
Daimos Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 przyczyną może być dwumas, przeguby wewnętrzne, poduszki
ranyjulek Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 8 Grudnia 2010 przyczyną może być dwumas, przeguby wewnętrzne, poduszki Poduszki są ok, jak pisałem. Czy stan wewnętrznych przegubów da się jakoś sprawdzić?
M-cek Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Może sprawdź stan oleju , ja tak miałem i po zmianie jest ok .
ranyjulek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Może sprawdź stan oleju , ja tak miałem i po zmianie jest ok . Masz na myśli wszystkie objawy czy tylko utrudnione wbijanie biegów? Mam delikatny wyciek oleju przy połączeniu skrzyni z silnikiem. Zauważyłem to dzisiaj, kiedy właśnie chciałem wymienić olej w skrzyni [br]Dopisany: 09 Grudzień 2010, 12:33_________________________________________________Nasunęła mi się jeszcze jedna myśl odnośnie mojego problemu. Czy jest możliwe, że olej wyciekający ze skrzyni albo uszczelniacza na wale korbowym zalewa sprzęgło dając takie objawy jak opisałem wyżej?
Daimos Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 olej na tarczy sprzęgłowej jak najbardziej może powodować szarpnięcia, a sprzęgło ci się kolego nie ślizga ??
ranyjulek Opublikowano 10 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2010 Nie ślizga się. Trzyma wszystko elegancko. Tylko te szarpnięcia zaraz po przepięciu biegu i czasem, ale bardzo bardzo rzadko, szarpnie samo z siebie.
Daimos Opublikowano 10 Grudnia 2010 Opublikowano 10 Grudnia 2010 to najlepiej zrzucić skrzynie i zobaczyć w jakim stanie jest sprzęgło
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się