tomcio83 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Witam z powodu braku mocy w mojej A4 postanowiłem to skontrolować VAG-iem i oto błedy: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 8E - Audi A4 B6 Scan: 01,02,03,08,09,15,16,17,26,36,37,45,46,55,56,63,76 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 401 Component: 2.5L V6 TDI G000AG 0006 Coding: 02017 Shop #: WSC 63351 00005059 130 106JC150_1.V79350727285 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 8E2 910 155 E Component: TDI RdW 2210 Coding: 00001 Shop #: WSC 54321 No fault code found. Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 614 517 Component: ABS/ESP front 1726 Coding: 04459 Shop #: WSC 20626 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 820 043 G Component: A4 Klimaautomat 0203 Coding: 00000 Shop #: WSC 63351 1 Fault Found: 01592 - Air Quality Sensor (G238) 30-00 - Open or Short to B+ Address 09 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 907 279 D Component: int. Lastmodul RDW 0203 Coding: 00111 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Skipping Address 15-Airbags Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 L Component: Lenksáulenmodul 0308 Coding: 01142 Shop #: WSC 63351 No fault code found. Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 920 900 G Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D27 Coding: 00000 Shop #: WSC 54321 WAUZZZ8E23A025740 AUZ6Z0B0132255 1 Fault Found: 01304 - Radio 49-10 - No Communications - Intermittent Address 37 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 45 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 951 177 Component: Innenraumueberw. 0604 Coding: 00001 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 46 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 959 433 AH Component: Komfortgerát T1B 0619 Coding: 07018 Shop #: WSC 47619 2 Faults Found: 01561 - Left Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-00 - Won't De-Safe Address 55 ------------------------------------------------------- Controller: 4Z7 907 357 Component: dynamische LWR D07 Coding: 00060 Shop #: WSC 30011 No fault code found. Address 56 ------------------------------------------------------- Controller: Note: Excessive Comm Errors Address 76 ------------------------------------------------------- Controller: 8Z0 919 283 A Component: Parkingsyst. A4 RDW D07 Coding: 01114 Shop #: WSC 63351 No fault code found. End ------------------------------------------------------- Najbardziej mnie zaniepokoił błąd silnika dlatego postanowiłem zrobić Logi na nasze forum dzięki którym dowiem się co i jak jest z moim motorem : Próba statyczna i grupy Basic Setings : Log (0 - 018) Log (1 - 000,000) Log (2 - 007) Log (3 - 013) Log (4 - 003,003) Log (5 - 004,004,004) Log (6 - 001) Log (7 - 014) Log (8 - 023) Log (9 - 011) Próba dynamiczna : Log (0 - 011) Log (1 - 003)
wrclaguna Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej (czyli bład przeładowania ) 01592 Czujnik jakosci powietrza do wymiany Uwaga: Nadmierne Błędy Comm
przemik Opublikowano 23 Grudnia 2010 Opublikowano 23 Grudnia 2010 Nie jest dobrze. Są trzy sprawy ktorymi trzeba sie zając. 1. To fatalnie ustawiony zapłon. Calkowicie po drugiej stronie. Nalezy ustawic tak zeby w 004 Basic Settings kiedy nastawnik ustawi sie na LATE bylo 0-4* ATDC 2. Nieszczelny jest uklad podcisnienia lub lezy zawór N75 - wszystko do sprawdzenia - stad bład 575 3. Niedomagajacy termostat - chyba ze niedogrzales fury jak nalezy. Jak to zrobisz/sprawdzisz zrob logi Statyczne - 001,004,007, Statyczne BS - 003,004,011 Dynamiczne - 001,003,004,008,010 i 011 Pozdrawiam
tomcio83 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2010 Zapłon moim zdaniem jest ustawiony w normie w 004 grupie basic setings w momencie na LATE jest od 1,8* do 2,2* ATDC czyli w normie Log (23 - 004) jeśli się mylę to mnie poprawcie. Z nieszczelnym układem podciśnienia znalazłem rozwiązanie mojego problemu, przewód od zaworu EGR był odłączony jak go podłączyłem od razu zauważyłem różnice, sztanga zaczęła pracować tak jak powinna (wcześniej ani drgnęła) i auto zaczęło jechać tak jak powinno. Prezentuję nowe logi do oceny: statyczne: Log (14 - 001) Log (13 - 004) Log (19 - 007) statyczne basic setings: Log (24 - 003) Log (23 - 004) Log (21 - 011) dynamiczne: Log (26 - 011)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się