Skocz do zawartości

przemik

Pasjonat
  • Postów

    4498
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemik

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Warszawa/Końskie

Auto

  • Model
    S4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.7 V6 BiTurbo
  • Kod silnika
    AGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemik

2

Reputacja

  1. Witam ponownie. Wszystko się udało podpiąc. Concert 2 juz wyswietla mi info na FIS. Pojawił się taki problem - drobny. Od czasu do czasu bardzo nieregularnie radio robi jakby RESTART. DOWN-UP. Gasnie wyswietlacz(w tym czasie gasnie też FIS) i przestaje grać dziwiek. Mija sekunda i wszystko wraca. Co ciekawe - w tym czasie nie gasnie podswietlenie gałek i przycisków. Nie jest to problem Concerta, byl podmieniany. Wiem, że to nietypowa sprawa, ale może ktoś kiedyś się z tym spotkał. Z góry dzięki za każdy komentarz.
  2. I o taką odpowiedz mi chodziło. Dzięki.
  3. Dzień dobry w ten słoneczny dzień. Sytuacja jest taka - mam ORI Concert 2 i pełny FIS w moim samochodzie. Chce spowodowac aby informacja RDS pojawiła się na górej czesci FIS. Przejrzałem te dwa tematy, ktore praktycznie wszystko wyjaśniają Info RDS z RADIA + FIS - A4 B5 - Audi A4 Klub Polska (a4-klub.pl) oraz licznik full fis informacje - A4 B5 - Audi A4 Klub Polska (a4-klub.pl) Wynika z tego ze moim przypadku musze połaczyć PIN 5 i 6 z zegarów (szara kostka) do odpowiednich pinów w Concert 2 - CAN-H i CAN-L. I teraz moje pytanie Czy jeśli zrobie połaczenie pomiedzy zegarami a radiem (Concert 2) to czy NADAL potrzebuje emulatora CAN ?? Prośba o rozwianie tej wątpliwości.?
  4. Podbijam. Może ktoś coś podpowie. Cały czas borykam się z tym problemem. Co zauważyłem jeszcze. Nasila się to jak jezdze po miescie. Czyli kiedy często "operuje" się pedałem gazu. Na trasie praktycznie nie wystepuje. Wymieniony filtr paliwa i regulator ciśnienia paliwa. Brak poprawy.
  5. 32 i 33 w teście dynamicznym. https://log.malonetuning.com/chart/238597#H8KLCAAzwpHCn1sCA23CjjEOw4IwDEXDr8OiOcKRGsOgNlEGQ8KsYMKpwq0rw4dFw4DDqWnCk8KFIcOre8OfT8KOEcKUFnnCkcOPaFjDicOATcOuwprDnAhfRjjCjMOXwqHCrx%2FCssOceSVfVMO2wq0ewpEOZ1HDvsOSw5nChEIrKRrDgWkwZ8O%2Fw7HDuMOmw5rCnHJ5WhNHw7NPw4TCqcO3IcO0wqvDncKkbjPCtyfDgy3CpR92BXJDw5UAAAA%3D Chyba ze muszą być wykonanie 2 plus 33 to zrobie oddzielnie
  6. Cześć Ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu i przyjemnie się nim jeździ... prawie przyjemnie. Objaw jest ciężki do opisania i co najgorsze nie jest powtarzalny... czasami mam wrazenie, że jest dobrze. W zakresie ok. 2000 obrotów i tak jakby z dołu , najczęściej na biegu 1 i 2 ale wystepuje tez na 3 czuje coś jakbym ciągnął przyczepe... auto ma wyraźnie ciężko... i tak jakby bardzo delikatnie przerywało. Wiecej gazu i wszystko znika. Dodatkowo wtedy występuję: - szarpniecie tak jakby ktoś paliwo odciął na sekundę - przy zmianie biegu obroty nie spadają... a czasami wręcz wzrastają Spalanie - wydaje mi się w normie - 10-12 w miescie.... na trasie 8-9. Co zostało zrobione - wymieniony termostat - nowy z ASO - temp. oscyluje w granicach 90-95* - wymieniony zawór jedokierunkowy odmy - zwany też srubą odpowietrzającą - po tym jest dużo lepiej... czyli wcześniej ciągnąłem przyczepe z węglem.. a po wymianie tego zaworu ciągne przyczepe pustą. - wymienione świece - wymieniony zawór DV - nowy z ASO Wczoraj zrobiłem logi Statyczne https://log.malonetuning.com/chart/238592#H8KLCAByXsKfWwIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AhbDtjbCpRfDnQxdw4A1wpLDhsOhfHpXBcOxw7LCnMKPP0Z4w6nDpynClcKpwpgucwMcEsO2c1LCk8KNw78TwqFwZcOLw45wSsO9wrI5wrnDkkp5wpVewpxNHkfDul0XwpjClMK3H0ljwr9BHDAkwoRwUF5cw5s8wol3CcKPwpR2S2DDm8OjwpEAAAA%3D Dynamiczne https://log.malonetuning.com/chart/238595#H8KLCAALX8KfWwIDTcKMQQrDgzAMBMO%2FwqLCswQJTV8TfHBrw6EIUjvDiHJJw7vDusOEDsKUHndndsOnGcKew7nDtcKQw4QUNcOXwq0ADg5bwrlmwpUvwp8RIXJiw7XDhnDCkcO0ZjXCskw7w7ldw5rDosOaLBLCmMKCN1%2FDmFp5Q8OTw4rCjcO4EMOow7PCk0ElLsOWw49Ow7MPw4wDw55xcghjwofCvlouw5sqw71swpzCnDsAMU8nwo7CrQAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/238593#H8KLCAAmX8KfWwIDTcOLQQrCgCAQwoXDocK7w4x6BMKtbiMuwqwGGzANwp3CoDp9WcKbwpbDr8O%2FeMOWw4LClMOXwpETwqlQw7LCvlVAw63CsMOFwpgLX8O0TMKEQMKJwooXwoImfsKew5XCqcO8w4HDtcK1w4JhwpEXKsOJD8KsRsKDHcO2DsOBfMK%2FXXLDnSJLUzM4dwPCoiPDh8KVewAAAA%3D%3D https://log.malonetuning.com/chart/238594#H8KLCAA7X8KfWwIDTcKLQQrChDAMAMO%2FwpJzA1vDsDfCpcKHw64aakAbScOjwqLCvl7CqyAeZ8KGCQF%2BMn3CuRBmwpVlwq7DoD7DkTU5worDsk4nOsOIVEjCkxHDnMKlw7xJDU1ww4XCtHI7w64nw7U9bsKPAsOlPMOYwrVUwrJXCD46w7BXSMKLScKdR8K2w6Z9F8OjAXQRcsKUwo8AAAA%3D Dodatkowo Auto zapisuje błąd 17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1 P1113 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent Readiness: 0000 0000 który skasowałem przed wykonaniem testu dynamicznego... ale pojawił się po logowaniu. Pierwsza naturalną sugestia - sonda... ale znajomy mechanik po przejechaniu się... wykluczył ze to sonda... zasugerował filtr paliwa. Druga... wężyk sterowania DV... nie wygląda zbyt ciekawie i ktoś już coś przy nim dłubał - ewidentnie do wymiany na nowy. Poradźcie chłopaki gdzie skierować ręce które leczą i czy te sugestię trzymają się kupy.
  7. Podmien N75 z innego 1Z/AHU....
  8. przemik

    1,9 BRB Dpf

    Po wymianie na nowy filtr ?
  9. Moze byc coś z elektykom. Ale osobiscie podejrzewam padniętą pompe wtryskową. Sprobuj skasować te blędy i zobacz co wraca.
  10. Problem tkwi w pompkach. Pracują ewidentnie zle. Albo zle wyregulowane/wymienione , albo te co kupiłes na niewiele się nadają...
  11. Zrob statyczne na cieplym - 001,004,007,013,018 i 023 Inaczej nie bedziesz mial pełnego obrazu stanu pompek.
  12. A to spoko.... teraz Twoj samochód bedziemy traktowac jako wzorcowy... rozumiem ze wczoraj wyjechal z fabryki....
  13. W którym logu widzisz ten słabo mierzacy przepływomierz ??? Uświadom mnie .....
  14. Cos kiepska ta regeneracja .... sprezarka przeladowywuje na maxa...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...