Skocz do zawartości

harychorzow84

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O harychorzow84

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    Chorzów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CJEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia harychorzow84

0

Reputacja

  1. Mogę prosić o info jaki olej wlać do mojej skrzyni? WAUZZZ8K9DA047807
  2. Rozrząd wymieniony silnik pracuje super, ale mam jeszcze jeden problem: Gdy silnik jest obciążony słychać tak jakby huczenie łożyska ale tylko jak nacisnę na pedał gazu (ciężko powiedzieć skąd czy z silnika czy skrzynia albo jeszcze coś innego), nacisnę na sprzęgło dźwięk znika, dzieje się to na każdym biegu ale najbardziej słychać przy prędkościach 110-130km/h. Pierwsza moja myśl to opony bo były w ciężkim stanie, wymieniłem i dalej to samo. Najbardziej słychać ten dźwięk na autostradzie na tempomacie, gdy komputer dodaje gazu dźwięk się pojawią, zmniejszy obciążenie jest ok. Może założyć nowy wątek?
  3. Te zawory chyba nie są oryginalne? Obydwa Vaico Elektromagnes ze strony ssącej - Pier Burg, strona wydechowa - Febi Czyli ktoś tu już grzebał i to kilka razy. Co ile kilometrów te elementy potrafią się zepsuć? Teraz mogę potwierdzić że wymiana zaworów regulacji faz rozrządu i elektromagnesów rozwiązało problem klekotania. Podporę wałków wymienię razem z rozrządem który będę robił za kilka max kilkanaście dni. Wielkie dzięki za pomoc 🍺
  4. Witam, odświeżę trochę temat. Też zaczęło mi drgac koło pasowe(tylko 1.8 TFSI CJEB) może nie w takim stopniu jak na filmiku ale drga. Pytanie:czy idzie owe koło wymienić bez kanału czy raczej lipa?
  5. Części będę mieć w niedzielę, klucz dynamometryczny też, będę ostrożny. Dzięki 👍
  6. Dziś była znowu chwilka więc wykręciłem drugi zawór
  7. A ile km max na Ravenolu? I jakie masz podejście do płukanek, stosować czy nie?
  8. Hej, na części muszę trochę poczekać ale miałem dziś chwilkę czasu więc poszedłem już coś zdemontować, miałem niecałą godzinkę to zdemontowałem zawór regulacyjny strony ssacej. Na pierwszy rzut oka wygląda ok... ... ale zerknąłem do okulara i znalazłem jeszcze to(Foto poniżej) , przed wykręcęniem było dużo oleju w okularze nawet nowy elektromagnes napił się oleju, z dwóch dziurek wylatuje olej i cypel nie pracuje tak luźno jak przy montażu parę dni temu
  9. Wielkie dzięki czyli komplecik do wymiany: 2 x zawór 2 x elektromagnes 2 x oring do okulara 1 x uszczelka pokrywy 1 x okular Myślisz że okular też będzie uszkodzony? Albo zacząć od zaworów i elektromagnesów (mogą być INA czy oryginał) i potem okular? Jeszcze raz wielkie dzięki za radę👍
  10. Będę niezmiernie wdzięczny za nr czesci WAUZZZ8K9DA047807 Czytałem wątek z pańskim udziałem na temat oleju, 5W40 będzie lepszy od 5W30?
  11. Wiedziałem o problemie dlatego też cena była adekwatna do stanu z tym że podejrzany o problem był rozrząd. Pytanie jaki jest problem: olejowy, rozrządu czy coś ze zmienną fazą rozrządu. Od czegoś muszę zacząć.
  12. Fizycznie rozrządu nie sprawdzałem, ale tak jak pisałem autko odpala i pracuje normalnie do momentu nagrzania wtedy zaczyna się klekot i autko robi się wyraźnie słabsze. Na Vcds rozrząd wygląda w porządku o ile dobrze sprawdzam Zadzwoniłem do poprzedniego właściciela to nie wie kiedy był wymieniany olej bo auto miał krótko, ostatni wpis z książki serwisowej to 151tys km styczeń 2023r teraz mam 166tys km. Od nowości średnie interwały wymiany to co 15-20tys km chyba trochę za rzadko?
  13. Dodam jeszcze że gdy wyjmę wtyczkę elektromagnesu wariatora to robi się cisza, podłącze i po kilku sekundach znowu klekot.
  14. Witam jeszcze raz wszystkich forumowiczów. Mam problem z moją świeżo kupioną A4 , po rozgrzaniu silnika (gdy temperatura dochodzi do 90 stopni) silnik zaczyna klekotać. Podłączyłem Vcds (niestety mam tylko angielską wersję) i mam takie błędy : Wymieniłem elektromagnes regulacji wałka ssącego (talerzyk) , bo był zamontowany zamiennik ale nie pomogło, kody błędów wróciły. Miał ktoś podobny problem? Do głowy przychodzi mi jeszcze wymiana zaworu regulującego wariatora ale to tylko mój luźny pomysł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...