Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5q 1.8 T APU] nie przyspiesza płynnie, logi


przemik

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć
 
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z samochodu i przyjemnie się nim jeździ... prawie przyjemnie.
Objaw jest ciężki do opisania i co najgorsze nie jest powtarzalny... czasami mam wrazenie, że jest dobrze.
W zakresie ok. 2000 obrotów i tak jakby z dołu , najczęściej na biegu 1 i 2 ale wystepuje tez na 3 czuje coś jakbym ciągnął przyczepe... auto ma wyraźnie ciężko... i tak jakby bardzo delikatnie przerywało. Wiecej gazu i wszystko znika. Dodatkowo wtedy występuję:
- szarpniecie tak jakby ktoś paliwo odciął na sekundę
- przy zmianie biegu obroty nie spadają... a czasami wręcz wzrastają
Spalanie - wydaje mi się w normie - 10-12 w miescie.... na trasie  8-9.
Co zostało zrobione
- wymieniony termostat - nowy z ASO - temp. oscyluje w granicach 90-95*
- wymieniony zawór jedokierunkowy odmy - zwany też srubą odpowietrzającą - po tym jest dużo lepiej... czyli wcześniej ciągnąłem przyczepe z węglem.. a po wymianie tego zaworu ciągne przyczepe pustą.
- wymienione świece
- wymieniony zawór DV - nowy z ASO
Wczoraj zrobiłem logi
 
Dodatkowo
Auto zapisuje błąd
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S1
            P1113 - 35-10 - Internal Resistance too High - Intermittent
Readiness: 0000 0000
który skasowałem przed wykonaniem testu dynamicznego... ale pojawił się po logowaniu.
Pierwsza naturalną sugestia - sonda... ale znajomy mechanik po przejechaniu się... wykluczył ze to sonda... zasugerował filtr paliwa. :)
Druga... wężyk sterowania DV... nie wygląda zbyt ciekawie i ktoś już coś przy nim dłubał - ewidentnie do wymiany na nowy.

Poradźcie chłopaki gdzie skierować ręce które leczą i czy te sugestię trzymają się kupy.
Edytowane przez przemik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam.

Może ktoś coś podpowie.

Cały czas borykam się z tym problemem. Co zauważyłem jeszcze. Nasila się to jak jezdze po miescie. Czyli kiedy często "operuje" się pedałem gazu. Na trasie praktycznie nie wystepuje. Wymieniony filtr paliwa i regulator ciśnienia paliwa. Brak poprawy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...