Skocz do zawartości

paweljaknic

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O paweljaknic

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

640 wyświetleń profilu

Osiągnięcia paweljaknic

0

Reputacja

  1. Witam. Moje audi a4 b8 2.0 tdi CAGA najprawdopodobniej ma problem z pompa. Zaczęło się od tego że jadąc trasą wyskoczyła czerwona ikonka z olejarką i napisem że nie ma oleju/brak ciśnienia i żeby zgasic silnik. Zjechałem zgasiłem i sprawdzam olej i jest odpowiedni stan. Po czym odpalam i problem dalej jest. Po chwili nie hamulec twardy tryb awaryjny itp. Odstawiłem do mechanika - diagnoza uszkodzona pompa vacum - nie dawala podciśnienia. Pompa vacum została wymieniona hamulce są tryby awaryjnego nie ma ale ikonka z olejem pozostała. Zaświeca się gdy przekroczy sie 2 tys obr. Mechanik sprawdził faktyczne ciśnienie oleju manualnym manometrem i ciśnienia w zasadzie brak. Dodatkowo coś nieregularnie struka ... niekiedy co 2-3 sekundy a niekiedy przez 3 minuty w ogóle nie stuka... troche dziwna sytuacja. Gerneralnie poszukuje serwisu który podjął by się naprawy pompy oleju i przeglądem reszty silnika w celu sprawdzenia czy wszystko jest OK. Najlepiej Sosnowiec Dąbrowa Katowice i okolice Sprawa pilna
  2. dokładnie interesują mnie felgi 8T0601025E 8,5x18" ET29 kod zawieszenia to 1BE
  3. Witam. Moje audi B8 z 2008 roku ma fabryczne zawieszenie sportowe. Mam oryginalne felgi 18 z ET47. Będą pasować 18` z ET29 ?? opony 245/40
  4. no rozumiem ale sprawdzałem ładowanie na starym akumulatorze i było to samo.... góra 13,5 V na nieobciążonym
  5. własnie nie kodowałem.a napewno trzeba? skoro są identyczne parametry ?
  6. Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B8 2008 2.0 TDI 143 ps CAGA. Jak kupiłem autko był problem z odpalaniem na zimnym silniku, odpalał ale ledwo co. Nie było żadnego komunikatu o niskim napieciu , słabym naładowaniu itp. Po podłączeniu kompa pokazały się jedynie błędy w komforcie o słabym napięciu itp. o ładowaniu nic nie było. Dodam że za każdym razem gdy odpalałem po nocy, kasowały sie wskazania komputera dotyczące średniego spalania i dystansu. Licznik km ( ten kasowany osobnym przyciskiem ) nie kasował się. Nie wiem czy ma to związek z tym ale podejrzewam że tak. W aucie znajdował się fabryczny akumulator 95 Ah. Kupiłem nowy akumulator o takich samych parametrach jak fabryczny ( ten sam prąd rozruchowy i pojemność ) i teraz ładnie odpala ale dalej kasują się wskazania komputera o średnim spalaniu itp ( tylko po odpaleniu na zimnym silniku ) i martwi mnie ładowanie akumulatora. Pomierzyłem i sprawa wygląda tak: Auto wyłączone napięcie na akumulatorze 12,1 V Podczas odpalania napięcie spadło do 10,5 V Odpalone auto bez obiążenia 13,5V ( mierzone na zaciskach pod maską oraz w bagażniku na akumulatorze - tu i tu takie same ) Odpalone auto z dużym obciążeniem ( na akumulatorze 12,6 V a na zaciskach pod maską niecałe 13 V ) Wydaje mi sie że regulator napięcia jest do wymiany ... czy mam dobre przypuszczenia ? Dodam że mam alternator Boscha 140 A o nr: 03G 903 016 E. Wyczytałem na necie że do niego pasuje regulator napięcia F 00M 144 197. A może wina słabego ładowania leży gdzie indziej ? I ostatnie pytanie dotyczące kodowania akumulatora. Czy musze coś zmieniać na kompie ? Jak pisałem wcześniej nowy akumulator jest o takich samych parametrach jak ten fabryczny. z góry dzięki za odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...