corradoowner

Pasjonat
  • Zawartość

    126
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O corradoowner

    Informacje

    • Imię
      Przemek
    • Lokalizacja
      Zielona Góra

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    232 wyświetleń profilu
    1. corradoowner

      Zmień ostatnią cyfrę kodowania o jeden w górę
    2. Ale napisał wyżej, że ma kogoś kto mu to ogarnie, poza tym zna właściciela audi ze zdjęcia wyżej, który też mu w tym pomoże. Sam jestem w stanie zrobić mu taki adapter jeżeli wyśle mi zacisk na przymiarki. Myślę, że gdyby sam sobie to ogarnął to nie pytał by tu na forum
    3. Tak jak Ci pisałem, musisz mieć dwa zaciski z tyłu. Radek tak zrobił. Jest jeszcze jedna opcja, szukać zacisku z Gallardo ale ciężko będzie Ci znaleźć taki komplet.
    4. corradoowner

      Z takim budżetem to szukałbym A6 C7
    5. Jeżeli masz kogoś kto Ci to ogarnie to się nie zastanawiaj! Zestaw 380+330 wcale nie będzie dużo tańszy a sam piszesz, że zależy Ci na wyglądzie. Skoro znasz Radka i jego b8 i widziałeś też ogarnięty tył to wiesz czego się spodziewać.
    6. Chodzi mi o zacisk od tarcz 356 i 380. Dla mnie wygląda słabo. Być może kolega da sobie radę sam ogarnąć temat, nie musisz go od razu straszyć kosztami
    7. corradoowner

      Dopiero w piątek dam radę bo jestem na delegacji
    8. Temat zacisków ZR18 przód 6 tłok i tył 4 tłok ogarnięty u kolegi w a4 b8 i wcale nie za takie pięniadze jak piszesz H4mm3R. Tarcze są tańsze niż do 380 lub 356, poza tym ten zacisk wygląda słabo w porównaniu z ZR18. Jeżeli kolega ma chęć mieć coś innego niż wszyscy to polecam taki zestaw. Z tyłu muszą być dwa zaciski żeby działał ręczny.
    9. corradoowner

      grubość zacisków sprawdzę Ci jutro z mojej Q7, zastanawiam się nad tarczami z przodu. Audi a6 c7 przód ma tarcze 356mm z otworem centrującym 66,6mm. Można roztoczyć otwór centrujący na 68mm i nawiercić nowy rozstaw śrub
    10. corradoowner

      Nie jest łatwo za pierwszym razem. Stracisz dużo więcej czasu na demontażu tego plastiku niż na naprawie siłownika. Trzeba umiejętnie podważyć ten plastik w czterech miejscach, u mnie jedno mocowanie pękło.
    11. corradoowner

      Skoro znalazłeś tarcze na tył to na przód też coś dopasujesz. Szukaj tarczy o średnicy około 350mm. Te zaciski nie będą pasowały p&p. Widać, że z przodu jest dorobiony adapter, żeby zamocować je do zwrotnicy, tyłu nie widać. Będzie z tym trochę roboty ale z efektu będziesz na pewno zadowolony.
    12. corradoowner

      Mam Q7 w pracy z takimi zaciskami z 2008 roku wiec na pewno auta z początku produkcji. Nie orientowałem się nigdy do kiedy były stosowane. Do jakiego auta chcesz je zamontować?
    13. corradoowner

      Jak chcesz na tym oszczędzać to sobie odpuść. Odstrasza Cie cena 250 funtów, gdzie w Polsce taki zabieg to jak kolega wyżej napisał 1200-1400zł przy polskich zarobkach. Można wystroić auto na drodze bez hamowni ale nie wielu tak robi