corradoowner

Pasjonat
  • Zawartość

    180
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

7

O corradoowner

    Informacje

    • Imię
      Przemek
    • Lokalizacja
      Zielona Góra

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    317 wyświetleń profilu
    1. corradoowner

      Nie wyciągną więcej niż 240-250km bo nie pozwala na to układ paliwowy. Zmiana układu wydechowego przy 250km mija się z celem bo niczego nie zmieni. Obicie tarczy kevlarem na nie wiele pomoże przy mocy 240km bo moment będzie na poziomie 470Nm a seryjny docisk tego nie przeniesie. Każdy setup jest bezpieczny jak robi to dobry tuner a Ty dobrze eksploatujesz silnik.
    2. corradoowner

      U mnie jeszcze niżej
    3. corradoowner

      To samo mu napisałem. Jego felga z dystansem nie ma prawa wystawać w B8. W grę wchodzi jeszcze wysokość zawieszenia. Mam u siebie rotory 20x9 et26 i też nie wystają ale auto jest mocno obniżone. Twoje też musi być niżej niż 1BV skoro felgi Ci nie wystają. Może kolega ma 1BA + gumy w sprężynach? To jedyne wyjaśnienie.
    4. corradoowner

      Sprawdź ładowanie alternatora na zaciskach alternatora. Wydaje mi się, że pisk może pochodzić z kończących się łożysk, stąd ta praca napinacza paska. Mogło też się skończyć sprzęgiełko alternatora i efekt jest ten sam. Sprawdź najpierw ładowanie a później ściągnij pasek i sprawdź czy sprzęgło alternatora działa poprawnie.
    5. corradoowner

      Żaden oprócz oryginalnego nie pasuje p&p. Nie zrozumiem po co kupować używany IC od A6 czy Q5 skoro i tak trzeba go dopasować. Nie wiesz w jakim stanie kupisz. Żaden IC montowany seryjnie nie ma takiej wydajności jak customowy. Za cenę tego od A6 masz nowy IC od FMIC.pl na nowym rdzeniu, który jest bez porównania wydajniejszy. Dwie B8 zrobione na tym IC w upalne dni trzymały ok 26 stopni w dolocie. Na seryjnym ok 60 stopni. Oba pomiary w ten sam dzień przy tych samych parametrach. Dziś kolejna B8 po mapie na tym IC od FMIC.pl i temperatura w dolocie po upalaniu na hamowni też okolice 25 stopni.
    6. corradoowner

      Przeczytaj co napisałem wyżej albo dalej szukaj dziury w całym. Możesz wymienić regulator albo cały alternator, wiązki i sterownik na klemie minus po czym okaże się, że dalej masz ładowanie w okolicach 13V. To sterownik na klemie minusowej poprzez gateway i magistrale LIN reguluje napięcie i prąd ładowania akumulatora. Jeżeli Twój aku ma w tej chwili napięcie w okolicach 12,6V to jest wszystko ok. Od roku jeżdżę z wpiętym miernikiem w układ ładowania i widzę na bieżąco jak zmienia się napięcie ładowania w trakcie jazdy. Po odpaleniu silnika napięcie ładowania jest w okolicach 14V. Po paru minutach spada do 13V a czasem poniżej. W trasie trzyma równo 13V ale jak jadę z górki na biegu to ładowanie wzrasta do 14,4V czyli regulator działa! Jak były upały i aku miało 30 stopni i nie spadała mu pojemność po zimnej nocy to ładowanie było na poziomie 12,4V kręcąc się po mieście a w trasie rosło do 13V i powyżej. Mimo ładowania na poziomie 12,4V napięcie na akumulatorze cały czas 12,6V. Polecam kupić prosty miernik i wpiąć go w gniazdo zapalniczki i obserwować jak wygląda napięcie ładowania. Jeżeli ktoś ma aku na wykończeniu to pewnie ładowanie będzie na poziomie 14,4V. Przy nowym aku i sprawnym alternatorze ładowanie będzie przebiegać jak opisałem powyżej.
    7. corradoowner

      zastanawiam się jak mogłeś wykonać pomiar grupy 14 po zgaszeniu silnika?! w tym momencie masz wyłączony zapłon więc tracisz połączenie ze sterownikiem. Jeżeli nawet włączyłeś ponownie zapłon to w grupie 14 nie powinno Ci pokazać ładowania alternatora bo silnik nie pracuje. Jeśli się mylę to niech ktoś mnie poprawi. Co do reszty zdjęć to wydaje się, że dobrze zakodowałeś aku. Każde ładowanie w przedziale 12,5-15,5V jest prawidłowe w b8. Jeżeli aku jest niedoładowany to sterownik będzie dążył do jak najszybszego naładowania aku więc i napięcie będzie wyższe, ale nie powinno przekraczać 15,5V. Gdy aku będzie pełny napięcie ładowania może spaść poniżej 13V i będzie podtrzymywało bieżące zapotrzebowanie na prąd. Sprawdzaj multimetrem stan napięcia w aku przed odpaleniem auta po dłuższym postoju, nawet paru dni, jeśli będzie na poziomie 12,5-13V to wszystko jest w porządku. Sprawdź też ładowanie na alternatorze-listwie na podszybiu-akumulatorze i porównaj z tym co pokazuje VCDS.
    8. corradoowner

      Ciężko policzyć? Jest kilka kalkulatorów et na stornach. 14mm dystans będzie równo z nadkolem, 10mm bezpiecznie
    9. corradoowner

      Złe kodowanie, parę postów wyżej masz podany kod do aku varty. Na akumulatorze są naklejki, na których też jest podany kod, wystarczy go przepisać.
    10. corradoowner

      sprawdź wklepke w bagażniku albo w książce serwisowej, najlepiej wrzuć tu zdjęcie
    11. corradoowner

      temat jest wałkowany non stop, co drugi post to pytanie o felgi z a5. Wystarczy chwile poszukać i poczytać. Felgi o tych parametrach pasują przy zawieszeniu 1BV i niżej
    12. corradoowner

      każda od przed lifta
    13. corradoowner

      przy 1BV nie powinno
    14. corradoowner

      i jest niższe o 20mm, im niżej tym szersza felgę można założyć lub felgę z niższym et wrzuć zdjęcie bo wlepki bo chyba nie tam patrzyłeś
    15. corradoowner

      Nie będą przy zawieszeniu 1BV i niżej