corradoowner

Pasjonat
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O corradoowner

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Przemek
    • Lokalizacja
      Zielona Góra

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2009
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    68 wyświetleń profilu
    1. Co ma do tego prawo fizyki i grawitacja?! O czym Ty w ogóle piszesz?! Co to za różnica czy tuleja regulacyjna jest nad czy pod sprężyną? W obydwóch przypadkach czy obniżając auto czy go podnosząc będziesz kręcił odwrotnie do zwojów sprężyny. A tak w ogóle co to ma za znaczenie?! Pokaż mi, w którym "profesjonalnym" zakładzie montują ustawione zawieszenie. Dla Twojej informacji gwintu nie ustawia się na miarkę czy suwmiarkę od założonej wcześniej bazy. Zawieszenie gwintowane wkłada się do auta, ustawia na aucie wysokość zawieszenia, auto stawia na 4 wagach, na każde koło po jednej i reguluje do uzyskania takiej samej wagi na każdym kole. Nie jesteś tego w stanie zrobić demontując, zmieniając wysokość i montując na auto. Nie pisz o profesjonalizmie bo nie wiesz o czym piszesz. Dałeś dowód na to, że nigdy nie montowałeś gwintu do żadnego auta. A tuleja regulacyjna nad sprężyną występuje także w innych autach.
    2. @jaguaro przestań siać zamęt koledze, zawieszenie z tyłu jest jak najbardziej zamontowane poprawnie. Tuleja regulacyjna w b6 b7 jest montowana nad sprężyną a nie pod z tego względu, że gdyby była montowana pod sprężyną nie miałbyś możliwości kręcenia nakrętką bo nie mieści się klucz, tak jest skonstruowany wahacz. Widać, że nigdy nie montowałeś gwintu do b6 b7. Miałem kilka gwintów w b7 i w każdym regulacja była nad sprężyną. @depechetom pomyśl logicznie, czy zmieni Ci się wysokość montując na odwrót tuleje regulacyjną? Nie! jakbyś tego nie założył ani tuleja ani sprężyna Ci w magiczny sposób nie wydłuży. Jedyne rozwiązanie to kupienie dłuższej tulei regulacyjnej bądź sprężyn od zawieszenia 1BV
    3. Przy seryjnym zawieszeniu nie ma opcji żeby coś Ci tarło
    4. Sprawdź polaryzację głośników w wejściu Hi input. Zakładam też, że dobrze podłączyłeś suba pod mostek na wyjściu wzmacniacza. Nie ustawiaj poziomu basu na max w MMI bo sygnał na pewno będzie "przesterowany". Na wzmacniaczu ustaw poziom głośności nie więcej niż połowę zakresu (później ustawisz sobie tak jak będziesz chciał) BASS EQ zostaw na poziomie 0, LPF skręć w prawo na 50Hz, suwak X OVER ustaw na pozycję LPF. Daj znać czy coś się poprawiło.
    5. Jak nie znajdziesz remote w kostce tunera to zostaw sobie ten konwerter ale tylko po to, żeby mieć remote dla wzmacniacza. W tym celu podłącz sobie do niego sygnał tylko z jednego głośnika. Możesz też znaleźć jakiś plus po stacyjce po prawej stronie bagażnika w skrzynce z bezpiecznikami i stamtąd poprowadzić remote do wzmacniacza.
    6. Po co Ci konwerter skoro wzmacniacz ma wejście wysokopoziomowe? Podłącz na próbę tylne głośniki bezpośrednio pod wejścia wysokopoziomowe wzmacniacza a remote pod zasilanie wzmacniacza. Jeżeli będzie grało ok to zrezygnuj z konwertera i znajdź remote w kostce tunera.
    7. mam felgi z a5 a8x8,5J et 29 z oponą 245/40/18 i nic nie wystaje, mam Ci zrobić zdjęcie żebyś uwierzył? Nie tylko ja mam te felgi o tych samych parametrach na b8 na tym forum i tylko Ty piszesz, że wystają. Nie wiem jak przy takich japach w nadkolach mogło Ci cokolwiek obcierać. W Pełnym składzie z załadowanym autem nigdy mi nic nie obtarło.
    8. Czyli przy naciągniętej oponie nie ma przyczepności? Przestańcie powielać bzdury, zawsze najwięcej do powiedzenia mają Ci, którzy w życiu nie jeździli na naciągniętych oponach. Od ponad 10 lat jeżdżę na naciągniętych oponach i nie zauważyłem nic złego. Przerobiłem już kilka kompletów felg i opon i nie piszę tu o naciągu 225/40 na 9J bo to ledwo okiem widać. Piszę tu o naciągach typu 215/35/16 na felgę 9,5 i 10J lub jak mam teraz 225/30/20 na 10J. Jak pilnujesz ciśnienia w kołach to nic się z oponami nie dzieje.
    9. Remote są już "wbudowane" w konwertery więc nie trzeba kombinować, jak tu: http://allegro.pl/konwerter-sygnalowy-glosniki-rca-hollywood-hlc-3-i5843977070.html
    10. Miałem podobny problem. Okazało się ze antena w szybie nie była podpięta do wzmacniacza antenowego (urwane przewody) i VCDS nie pokazał żadnych błędów.
    11. Przerabiałem temat tydzień temu. Zdemontuj, rozbierz, wyczyść, złóż na nowym smarze i ciesz się z zaoszczędzonych pieniędzy. Czas operacyjny 1h.
    12. Wykres dostał nowy właściciel auta. Spróbuję znaleźć jakieś zdjęcie
    13. Jak dla mnie oba wykresy do poprawy. Powyżej 2800obr/min auto przestanie jechać bo wykres zaczyna sporo opadać. W tej chwili prędkość max masz pewnie w okolicach 200km/h. Robiłem mapę w poprzedniej a4 b7 w firmie ADT tuning we Wrocławiu (polecam firmę, robiłem u nich kilka aut na przestrzeni kilku lat i wszystkie jeżdżą do dziś bez większych usterek) i powiedziałem co chce osiągnąć. Nie interesowała mnie max moc wyciągnięta z silnika ani max prędkość. Zależało mi na tym żeby max moment obrotowy był dostępny od ok 1700obr/min i liniowo rosnący wykres do ok 4200 i tak własnie zrobili. Trwało to ok 4h i w tym czasie były 4 korekty mapy i finalnie wyszło 190km i 410 Nm z liniowo rosnącym wykresem od 1700 do 4200 z dostępnym max momentem w tym zakresie obrotów. Auto jeździ już 4 lata od zmiany mapy i nic się nie dzieje a auta nie oszczędzam. Dodam, że sprzęgło i dwumas jest seryjny Sachs.
    14. Ja założyłem z passata b6 i pasuja bez rzeźby będę w aucie to sprawdzę numery
    15. Oryginalnie w aucie była mmi 2g. Poprzedni właściciel zmienił na 3g, może to coś pomoże. Nie wiem czy gateway został zmieniony. W tej chwili mam gateway o numerach 8T0 907 468 P i drugi numer 8T0 907 468 K, czyli żaden z tych, które obsługują mmi 3g, opublikowane przez wrclaguna tutaj na forum. Jestem prawie pewien, że wcześniej jak sprawdzałem prąd spoczynkowy a mmi była uśpiona to wartość prądu wynosiła 0,02A. Jutro będę się bawił i sprawdzał prąd z uśpioną i odłączoną od prądu MMI i zobaczymy co wyjdzie. W tej chwili jest wgrana najwyższa wersja oryginalnego softu i po około 10-15min jak uruchamiam auto bądź sam zapłon to mmi startuje z ekranem powitalnym. Przydałby się schemat instalacji MMI.