Jump to content

corradoowner

Pasjonat
  • Content Count

    294
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

23

1 Follower

About corradoowner

Informacje

  • First name
    Przemek
  • Location
    Zielona Góra

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2009
  • Engine
    2.0 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

682 profile views
  1. A co Ci to da? Nie kombinuj bo będziesz zmieniał zawieszenie kilka razy. Kup gwint, będziesz miał komfort lepszy niż na 1bv i wyregulujesz sobie idealnie zawieezenie
  2. Przy 20calach w b8 musi być naciąg i musi być gleba, inaczej auto wygląda komiczne. Nie wypelnisz tej luki opona bo całe auto pójdzie wyżej i będzie wygladac jeszcze gorzej. Poza tym przy szerszej oponie lub oponie z wyższym profilem niż 30 będzie na bank coś obcierac. Zapomnijcie wszyscy o komforcie przy 20 calach w b8. Albo komfort albo wygląd. Jak napisał kolega wyżej, najpierw gwint i spasuj koło z autem. Możesz zmienić opony na 235/30 lub max 245/30. Ja bym narazie zostawił te, które są.
  3. Bez solidnej gleby zapomnij o tych kołach. 225 na 9,5 to już spory naciąg.
  4. Nie koniecznie pierścienie czy uszczelniacze. Olej może lać się przez turbo do dolotu i razem z powietrzem dostaje się do komory spalania. Odkrec węże od turbo i intercoolera i zobacz w jakim stopniu są zaolejone. Jeżeli silnik spala takie ilości oleju to powstały dym będzie się odkladal w postaci sadzy po wypaleniu dpf. Skoro dymu jest dużo, a musi być, to dpf będzie się często wypalał. W b8 nie ma kontrolki od dpf! Jeżeli zapali Ci się komunikat o dpf na fisie to znaczy że kończy żywot. Wtedy zapala się check engine i auto traci moc. Nie napisałeś że masz taki przypadek więc dpf wypala się w trakcie jazdy. Wyapalnie dpf w trakcie jazdy poznasz po podniesionych obrotach do około 1100rpm, bardziej basowy pomruk z wydechu. Po zgaszeniu silnika i otwarciu drzwi włącza się wentylatory na około 10 min żeby chlodzić układ wydechowy i żeby auto nie stanęło w płomieniach. Podjedz do kogoś kto ma vcds. Sprawdź w blokach pomiarowych dpf kiedy ostatni raz się wypalał i w jakim stopniu jest zapelniony sądzą. Wartość wyrażona w gramach. Daj znać co wyszlo
  5. Jak długo masz auto? Kiedy zauważyłeś że znika olej? Jeździsz tylko trasy czy tylko miasto czy cykl mieszany? Wiesz czym się objawia wypalanie dpf? Bo nie kontrolka na desce. Może się wypalac bardzo często i nawet o tym nie wiesz a przez to że masz dpf to nie zauważysz dymienia. 4 litry na 3000km to lepszy wynik niż w tfsi. Normalne to nie jest i nie chce mi się wierzyć że nie widać w jaki sposób znika taka ilość oleju. Odma nie ma nic wspólnego ze znikaniem oleju bo niby w jaki sposób?!
  6. Nie dymi? Nie wypala Ci się za często dpf?
  7. corradoowner

    Zwrotnica

    Nie miałem nigdy problemu żeby wybić tą tuleje jeżeli nie wyszła sama. Po oczyszczeniu gniazda wciskalem ją na klej. Jeżeli alu się utlenilo zbyt mocno i tuleja miała luz to robiłem moletke na tuleji i wciskalem na prasie. Znajomi, którzy wymieniali sami też nie mieli problemu. Co do końcówki drążka to wymieniłem u siebie miesiąc temu. Kupiłem dobraną po vin, nie wiedząc o tym co napisałeś wyżej, i też nie było problemu. Może miałem szczęście albo Ty wyjątkowego pecha.
  8. Dziwne te warsztaty. Osobiście w 3 b8 zmieniałem zwrotnice i kupowałem pierwsze lepsze w rozsądnej cenie i blisko mnie żebym mógł podjechać i zobaczyć na żywo czy nie jest peknieta. Tuleja zazwyczaj wychodziła po kilku uderzeniach młotkiem. Po oczyszczeniu gniazda wciskalem ja na klej. W żadnej nie było problemu z innym kątem pochylenia koła.
  9. corradoowner

    Zwrotnica

    Wystarczy przebić stalową tuleje i wszytko pasuje. Te tuleje i tak same wychodzą przy demontażu. Ja kupiłem z po lifta i założyłem do przed lifta. Kąt pochylenia koła ten sam po obu stronach. Robiłem zbieżność po wymianie.
  10. Pasuje każda z przed lifta i po lifta nie ważne jaki ma numer. Jedyne co musisz zrobić to ewentualnie przebić tuleje końcówki kierowniczej lub dolnego banana, które i tak przy demontażu wychodzą same. Nabijasz je do kupionej zwrotnicy i składasz. Przerabialem ten temat więc wiem co pisze. Wiele osób z forum zmieniało zwrotnice i nikt nie miał problemu.
  11. Dalej walczę. Masz ten sam problem?
  12. Wczoraj to przerabialem u siebie. Adaptacja działa tylko na odpalonym silniku. Na samym zapłonie się nie udało
  13. Kolega bin85 sprawdził schematy i jest mały update. Do tylnych drzwi idzie magistrala LIN z drzwi przednich i dopiero od przednich idzie Can do BCM. Do sprawdzenia jest wiązka między przednimi a tylnymi drzwiami i ewentualnie sam sterownik drzwi kierowcy. Jutro dam znać co dalej.
  14. corradoowner

    B8 TrOOOOp

    Panowie, może jest ktoś w stanie pomóc? Link do tematu
  15. Panowie, mam problem, z którym nie mogę sobie poradzić i brakuje mi już pomysłów. Centralny zamek nie otwiera ani nie rygluje tylnych drzwi. Tak już kupiłem auto i myślałem, że to standardowy problem z zamkiem, o którym czytałem wcześniej tu na forum. Kupiłem drugi zamek oraz sterownik do kompletu. Po wymianie nic się nie zmieniło. Zdjąłem tapicerkę prawych tylnych drzwi, podłączyłem kupiony zamek i zadziałał. Podłączyłem zakupiony sterownik i też zadziałał. Zrobiłem to samo z zamkiem oraz sterownikiem drzwi lewych, z którym mam problem i też zadziałały w prawych drzwiach. Zacząłem sprawdzać wiązki, najpierw miedzy zamkiem a sterownikiem (6-cio przewodową) i są przejścia na każdym przewodzie, następnie miedzy sterownikiem a kostką drzwi i tam też są przejścia. Od słupka do drzwi wchodzi wiązka 5-cio przewodowa, zasilanie drzwi, zasilanie głośnika oraz CAN. Podejrzewam, że problem jest z CAN'em i nie dochodzi sygnał do sterownika drzwi aby je zamykał lub otwierał. Ta diagnoza byłaby logiczna ale po otwarciu drzwi zapala się lampka w podsufitce oraz informacja na FIS'ie o otwartych tylnych lewych drzwiach, więc sygnał idzie po CAN'ie do MCE. Dlaczego w takim razie MCE nie daje sygnału o ryglowaniu drzwi w momencie zamykania drzwi centralnym zamkiem? Druga dziwna sprawa to taka, że mogę mechaniczne zaryglować drzwi zapadką obok blokady rodzicielskiej i auto się zamknie oraz potwierdzi kierunkowskazami. Bez mechanicznego ryglowania podczas zamykania auta z pilota, auto rygluje 3 drzwi oraz klapę i klapkę wlewu paliwa bez tylnych lewych drzwi i bez potwierdzenia kierunkowskazami. Tylne lewe drzwi są nadal otwarte. Wynika z tego, że mechaniczne ryglowanie zamka musi wysyłać sygnał do MCE po CAN'ie bo wtedy centralny zamek zamyka auto i potwierdzi kierunkowskazami. Mogę się połączyć przez VCDS z tylnymi drzwiami, mogę wykonać testy i działa wszystko oprócz ryglowania drzwi. Widnieją dwa błędy: 00446 - function limitation due to under-voltage 00532 - supply voltage b+ Zasilanie w drzwiach oczywiście jest bo działa szyba. Moje pytania są takie: -czy może być problem z przewodem CAN i nie wszystkie informacje są przekazywane? np uszkodzona izolacja czy zaśniedziałe piny -czy przekrój przewodu oraz jego rezystancja mają wpływ na przekaz informacji? -czy mogę ominąć instalację i podać CAN nowym przewodem w celu sprawdzenia między MCE a tylnymi drzwiami? -czy mogę podłączyć CAN lewych drzwi do drzwi prawych w celu sprawdzenia czy zadziała sterownik oraz zamek? Czy w takim przypadku po otwarciu drzwi lewych bądź prawych na FIS'ie będę miał informację o otwarciu obu drzwi naraz? Dzięki za pomoc w temacie.
×
×
  • Create New...