Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Wytrzymałość sprzęgła


wojtek123

Rekomendowane odpowiedzi

Witam powiedzcie mi koledzy musiałem w swojej A4 wymienić sprzęgło kompletne zaczęło się slizgać, mam w131 ps , jaki przebiek wytrzymuje sprzęgło jak to jest u was czy przy 131 konnym silniku szybciej się zuzywa jak np 90 PS .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj nie ma reguly :) wszystkie zalezy od stylu jazdy kierowcy . Przy normalnych eksploatacji pada po 170.000 km . U mnie tak bylo :gwizdanie: . Poprostu zuzyla sie juz okladzina i zaczelo slizgac :confused4: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak :) auto posiadam szosty rok , moge dac VIN i sobie sprawdzisz .

Wczesniej tez troche poczytalem na forum po jakim czasie moze sie zuzyc tarcza sprzegla i zazwyczaj po tym przebiegu wymianka .Warto tez sprawdzic dwumas w jakim jest stanie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo na pewno zależy od stylu jazdy kierowcy. Mojego szefa znajoma wymienia sprzęgło co parę miesięcy. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie w AHU sprzeglo przejechalo 375tys.... :gwizdanie: ale na wiosne trzeba bedzie zastanowic sie nad wymiana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie sprzęgło jeszcze oryginal.najechane 215000. czuć że sie kończy ale jeszcze śmiało trzyma. za to w skrzyni haczy 3 bieg,ale to podobno wada tych skrzyń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja na AWX mam juz prawie 300tys bez kilku setek i zadnych objaw slizgajacego lub zuzytego sprzęgła

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swoim mam 193tys i wszystko jest ok. pomimo że jest po virusie a z tego co gadałem ze znajomym mechanikiem to mówił mi że w tym modelu co mam to wymieniał gościom dopiero po ponad 300tys a samo zużycie zależy oczywiście od stylu jazdy. w moim poprzednim modelu również 90ps silnik 1z wymienić musiałem po 235tys ale tylko dla tego że poszła sprężyna choć samo sprzęgiełko było jeszcze w niezłym stanie i jeszcze sporo bym na nim pochulał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

od wczoraj kilka zdarzyło mi się, że nie mogłem wrzucić biegu 1 i wstecznego (innych nie próbowałem), dzisiaj zdarzyło mi się to samo tylko nie dało się wrzucić żadnego biegu. Wyłączyłem silnik , spróbowałem na sucho i wszystko było OK. Wtedy też po zgaszeniu i odpaleniu wszystko wróciło do normy.

Na codzień biegi wchodzą bardzo ładnie i lekko, jedynie 3 miała delikatny zgrzyt ale tylko przy szybkim wrzuceniu.

Co jest przyczyną sprzęgło się kończy ? Czy to raczej wina docisku? To i tak na to samo wychodzi , trzeba kupić komplet.

Ktoś miał podobne problemy?

Przebieg (na liczniku - oryginalnego nie znam) 218 tkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja narazie mam 222824 :> i narazie jeszcze ori a chwyta tak od polowy wiec mysle ze cos sie jeszcze tam pokula :wink4: u mnie sa objawy ze jak nocke postoi to ciezej wchodza 1 i 2 a potem jest wszystko git. Jak myslicie...wina oleju ze by trzebabylo wmienic?? Jesli tak to jaki polecacie?? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak cenowo wychodzi wymina, u mnie bierze przy samej górze , co wymienic, sorki za pytanie ale nie znam sie na tym... hm?

Jak się nie ślizga to się nie przejmuj tylko jeździj dalej. U mnie wysoko bierze od 50 tyś km i jak narazie wszystko jest ok a nie ma lekko po przenosi ponad 400nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...