Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Planowanie głowicy i dobór uszczelki


weed

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,trafiła mi się wymiana uszczelki pod głowicą i mam mały dylemat z wyborem grubości uszczelki,w necie wyczytałem że po każdym planowaniu trzeba założyć grubszą uszczelke a inni piszą ze w benzynkach zakłada się taką samą jak była wcześniej jedynie się zmienia grubość uszczelki po planowanie bloku,audica świeżo sprowadzona a pod błowicą zastałem orginalną uszczelke audi z jednym karbem a na głowicy był ścięty jeden cycek.więc pytanie do was czy po planowaniu mam pozostać przy tej samej grubości uszczelki cz mam kupić z dwoma karbami? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem takie same (kupiłem w aso - a dopiero później planowałem głowice - i to 2).

to znaczy 2razy planowana była i uszczelke zostawiłeś tej samej grubości? i nic się nie dzieje?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo uszczelka jest dobierana fabrycznie do tego ile wystaje tłok ponad blok. Tak że szlif głowicy niczego nie zmienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po szlifie chyba głowica będzie deczko niższa? Ale o wartość liczoną w mikrometrach? I to nie powinno mieć jakiegoś ogromnego wpływu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś kupiłem uszczeke z nowymi śrubam i w sklepie powiedzieli że w benzyniakach zakłada się taką samą nie stosuje się grubszych bo niema,dzięki za podpowiedz dla pewności chciałem się upewnić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...