Skocz do zawartości

zegarmistrz

Pasjonat
  • Postów

    236
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zegarmistrz

Osiągnięcia zegarmistrz

0

Reputacja

  1. No to jeszcze jeden z branży oponiarskiej - co to jest 365 zużytych kondonów w roku???? - Goodyear.
  2. Mi brał olej (jakiś litra/15 tys km), ale po zrobieniu głowic nie dolewam od wymiany do wymiany ani kropli..
  3. Też kiedyś myślałem że Verva to ściema.. ale ostatnio się przekonałem, że nie.. Pacjent to Crafter 2,5 TDi (rocznik 2008). Przez pomyłkę na granicy z Niemcami kumpel zalał Vervy nic mi o tym nie mówiąc.. jedziemy przez Nimcy - myślę sobie dobrego ma kopa.. 150 km/h nie ma problemu.. Po przejechaniu 500 km i noclegu, tankowanie zwykłego niemieckiego diesla.. wsiadam rano do samochodu i nie mgę przekroczyć 125 km/h. W ogóle się nie zbiera - mówię do niego - coś chyba chu*** stacja była, jakieś paliwo chrzczone.. a on do mnie - nie mówiłem Ci ale w Polsce Verwy wlałem.
  4. A czujnik temperatury silnika sprawny??? Nie zalewa Tobie garków benzyną z rana (łatwo można sprawdzić - jak zaczyna wariować to sprawdź czy nie czuć benzyną z wydechu)??
  5. Ile jeździsz już na lpg??? Wtryskiwacze od LPG były robione?? U mnie przy tych samych objawach okazało się że wtryski lały (i przez noc dostawało się trochę gazu w kolektor i później był problem).
  6. Ja proponuję szczypce do śiwec, bo u mnie przy efekcie siłowym niestety 2 kable poszły na śmietnik..
  7. A jesteś pewien, że to szczotki - ja też tak myślałem ( i dokładnie takie same objawy miałem jak TY). Po rozebraniu okazało się że szczotki jeszcze były, ale komutator się wytarł.. kupiłem nową dmuchawę.
  8. Podzwoń po serwisach della może Ci odsprzedadzą albo powiedzą gdzie kupić.
  9. U mnie nie ma nic.. a cieknie CI z tego???TO jest odprowadzenie od zaworu bezpieczeństwa który znajduje się w korku - w momencie kiedy ciśnienie w układzie przekracza pewną wartość (nie pamiętam ile) to wtedy dla bezpieczeństwa wywala tędy płyn chłodniczy.. mi się to zdarzyło tylko raz - jak poszła uszczelka pod głowicą..
  10. Temat CB w Austrii poruszony jest tutaj i myślę że dosyć "dogłębnie" wyjaśniony: http://www.cb-forum.pl/viewtopic.php?t=3567. Ja startuję dzisiaj w nocy, jak pisałem wcześniej będę omijał płatne autostrady w Słowenii. Jak wrócę to napiszę co i jak.
  11. A co z czujnikiem temperatury?? Jest podwójny (oddzielnie na zegary, oddzielnie na ECU).. miałem podobnie i był padnięty.. VAG - zero błędów - czujnik cały czas pokazywał coś koło 0 stopni i gary były zalewane benzyną. Jak się rozgrzał to wszystko było OK.. Jeżeli jest tak jak piszę to z wydechu wywala nieprzepaloną wachę..
  12. Ja też miałem i szukałem ponad rok czasu.. to co znalazłem znajduje się na zdjęciu (sorry trochę słabej jakości): http://imageshack.us/f/7/20110305138.jpg/ Elipsą (też słabo widoczną) zaznaczone jest miejsce spoiwa które było pęknięte i przez nie lała się woda.. na pierwszy rzut oka nie było widać pęknięcia, ale jak nalałem tam wody to już widziałem. Kupiłem spoiwo dekarskie w jakimś sklepie - elastyczne i temperaturo odporne (w obie strony - od -40 do +60 stopni o ile pamiętam) w tubce jak silikon. Zakleiłem. Nic nie widać (bo spoiwo czarne) i co najważniejsze - jest sucho. Jak już czujesz wodę - to żeby dobrze to osuszyć szykuj się na co najmniej kilka godzin suszenia. Trzeba podnieść "tapicerkę" podłogi, nagrzewnica i farelek i jazda.. Tylko nie zostawiaj tego bez kontroli pod żadnym pozorem bo puścisz autko z dymem. PS. Sorry jakoś nie mogę wkleić zdjęcia żeby było widoczne prosto z forum.
  13. Ja się wybieram 29 albo 30.. chcę jechać na 2 dni do Wiednia i później pod Zadar - Kozino (mam już zarezerwowane miejsce). Pojadę przez Słowenię, ale omijając autostradę.. jak wrócę dam znać co i jak..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...