Skocz do zawartości

RONINN

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RONINN

Osiągnięcia RONINN

0

Reputacja

  1. Witam , chciał bym o radę czy ktoś zmieniał zawieszenie z 1BE na 1BA Komfortowe . Problem jest taki że nie znalazłem takiego zawieszenia w wersjach kombi pod większą wagę , z silnikami 2.6/2.8 w kombi były tylko zawieszenia 1BE pod silniki V , Natomiast na aukcjach leżą zawieszenia ory kompletne A4 B5 1BA kombi silniki 1.8 < czy można zamontować do 2.6 V6 i auto nie siądzie ? Czy jest możliwość zakupienia odpowiedniego zawieszenia komfortowego pod wersję kombi . A4 B5 2.6 V6 ABC 1996 .
  2. Witam mam uszkodzoną prawą głowicę [korek oleju,czarne plastiki na głowicy] dziurka z kanale wodnym od wewnątrz głowicy , szukam głowicy do A4 B5 V6 2.6 96r. Jest też możliwość spawania ale nie jestem przekonany do tego tematu proszę o opinie na temat spawania aluminium [głowicy] , dziura jest po nie umiejętnym przewierceniu otworu na śrubę od wydechu . Czy pasuje głowica od 2,6 V6 ,C4 ,C5 ,A6 ,80 z srebrnymi plastikami z znaczkiem Audi znalazłem tylko takie na allegro . Proszę o opinię .
  3. Z rozrządem się nie rozpisywałem z tąd zbyt mało jasny mój text , jest tak jak piszesz , ustawiony dopiero teraz do listwy , [nacięcie na kole pasowym i mały trójkącik na plastikowej osłonie][Wałki rozrządu: te eliptyczne podkładki na nich powinny być w poziomie względem siebie i te większe otwory ( 8 mm ) skierowane do siebie (do środka silnika) ,a te mniejsze ( 6 mm ) na zewnątrz] ALE ALE wcześniej ktos ustawiał bez owej listwy i być może dlatego się pomylił tego się nie dowiem . Natomiast , świece i kable przed sprzedażą wymieniał właściciel , zapewnił a wymienił na pewno tylko byle co tam włożył i aby najtaniej z tąd pytanie jakie zalecane świece pod instalacje LPG do tego silnika . Kabli natomiast nie mierzyłem postaram się tym zając na weekend , najbardziej mi zależy dojsć wrescie od czego są owe drgania , przy waszej pomocy może być krótsza droga z diagnozowania usterki i naprawy . Po koleji będe sprawdzał i informował co dalej w przyszłym tygodniu postaram sie podjechać na Vag sprawdzę dokładnie i zapodam odczyt .
  4. Rozrząd był przestawiony o dwa ząbki , do znaków oryginalnych i takimi sie sugerowałem , drugie znaki to zrobione markerem i nie wiem po co ? wyglądało tak jak by ktoś wcześniej nie wiedział gdzie są znaki oryginalne ! Temperatura jest 90c cały czas nie skacze nic się nie dzieje .
  5. 2.6 V6 ABC 237 000 km + Plus 100 od Turków = 337 000 km. [według mnie]
  6. Witam parę miesięcy temu zakupiłem B5 V6 2.6L 150KM silnik ABC , auto posiada parę problemów prosił bym o pomoc co po sprawdzać ,wymienić ,fachowa porada , mile widziane każde wskazówki . Dodam że nie jestem mechanikiem ale za pomocą forum wiele razu udało się dojść do przyczyny problemów , w okolicy są dość kiepscy mechanicy i według ich wskazówek musiał bym wymienić cały silnik najlepiej ! Auto sprawdzane VAg nie ma żadnych błędów ! - Problem z drganiami silnika na biegu jałowym , drgania odczuwalne na kierownicy , gałce biegów , przy obrotach powyżej 1500 drgania ustępują praktycznie nie wyczuwalne - kompresja silnika według mechanika ok , poduszki sprawdzone wykluczone ! wisko oryginal+wiatrak nowe , [stare wisko nie działało , wiatrak połamane pióro] Drgania troszkę mocniejsze na dogrzanym silniku bez różnicy PB/LPG . Jakiej firmy oryginalne Cewki ? Kable ? oraz jakie polecacie świece przy instalacji LPG ? - czy może być wina drgań przez nie oryginalne cewki i kable oraz źle dobrane świece ? - Auto według mnie od miesiąca zaczeło bardziej kopcić na biało , na korku oleju widać ślady majonezu oraz delikatne ślady na bagnecie ! Nie zauważyłem wycieku płynu z zbiorniczka , w zbiorniczku nie widać śladów oleju ! Zmiana temperatur ? auto mało jeżdźone obecnie. - Dziwny objaw w czasie jazdy , nie da się praktycznie dłuższego odcinka przejechać na jednej prędkości np. jadąc równo 60km/h auto po chwili szarpnie i zwolni lub przyspieszy delikatnie , ciężko utrzymać jedną prędkość ! przygotowanie auta , Wymiana rozrządu . Punk kulminacyjny ! sciągłem chłodnice itp. Oczom ujrzałem jak morduje mechanika ! rozrząd przestawiony o dwa ząbki [do znaków oryginal], koła zaznaczone mazakiem jak by znaki rozrządu były nie widoczne ZA SZYFROWANE ewidentnie rozrząd źle założony , pośpiech . Jakie mogą wystąpić objawy ! Dodam że poprawiłem rozrząd odpaliłem auto na moment , drgania nadal są .
  7. Witam - czytałem temat jaki olej ale proszę o pomoc przy takim przebiegu i owym oleju w silniku na jaki zmienić olej . { auto świeżo zakupione proszę o porady } 1. A4 B5 V6 2.6 Olej wlany Mobil1 10 W 40 , przebieg 240tyś , 1996r prod . Jaki do tego auta zalać najlepszy olej z takim przebiegiem i czy można zmienić na np syntetyk ? ile litrów wchodzi oleju do tego silnika ? 2. Jaki płyn dobry jest na zimę czy to bez znaczenia , koncentrat i zmieszać z owym płynem który jest koloru brązowy zalany w aucie , lub zakupić płyn gotowy . oraz ile wchodzi litrów płynu chłodniczego ? Dzięki za błyskawiczną odpowiedź . pozdrowił /
  8. Witam wszystkich miłośników Audi /
×
×
  • Dodaj nową pozycję...