Skocz do zawartości

karas_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O karas_

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Tarnobrzeg

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    2.6 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia karas_

0

Reputacja

  1. karas_

    Problem z podciśnieniem

    Już się z wszystkim odnalazłem. Urwany był krociec w prowadnicy powietrza.
  2. karas_

    Problem z podciśnieniem

    Dzięki. Ciężko tam zrobić dobre zdjęcie. Przyglądnąłem się dokładnie jak to wygląda i spróbuję opisać: Patrząc na silnik: - z lewej strony kolektora wychodzi wężyk, który rozdziela się na zaworek umieszczony po lewej stronie, a druga odnoga idzie do wnętrza pojazdu między przewodami od nagrzewnicy - z prawej strony kolektora wężyk wychodzi na parownik i czujnik podciśnienia w instalacji gazowej. drugi wężyk tak jak widać na zdjęciach jest zaślepiony. Wszystkie schematy pokazują, że wężyk powinien wejść do tej czarnej puszki za przepustnicą tylko nie mogę tam znaleźć, ani wyczuć ręką żadnego krućca do podłączenia. Będę wdzięczny za zdjęcie tej strony i ewentualnego miejsca gdzie wchodzi kruciec w plastikową puszkę. Muszę to podciśnienie spiąć do kupy i sprawdzić czy będzie lepiej zanim zacznę ścigać mechanika. Z góry dziękuję za pomoc!
  3. karas_

    Problem z podciśnieniem

    WItam, Przeszukałem sporo wątków, obejrzałem dużo zdjęć, jednak nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Moje ABC przerywa przy przyśpieszaniu. Na początku winiłem klekoczący, kończący się popychacz, ale dzisiaj odebrałem samochód z warsztatu i jak popychacze już nie klepią to problem przerywania występuje nadal. Podejrzewam, że powodem jest podciśnienie, a dokładnie wężyk, który urwał mi poprzedni magik naprawiający samochód. Po tym jak zobaczyłem, że ciągnie powietrze zaślepiłem go, ponieważ nie mogłem znaleźć nigdzie informacji gdzie go wpiąć. Wężyk wpięty był do jednego z króćców przepustnicy, widać go na zdjęciach. Dodatkowo drugi wężyk wychodzący z przepustnicy idzie tylko i wyłącznie do reduktora gazu i czujnika podciśnienia gazu. Wydaje mi się, że powinien mieć jakieś szersze zastosowanie. Będę wdzięczny za pomoc i informację w kilku zdaniach jak obieg podciśnienia powinien wyglądać.https://www.fotosik.pl/zdjecie/4fa27dedc8c010f6 https://www.fotosik.pl/zdjecie/4ea3b92d2fc4f7cf https://www.fotosik.pl/zdjecie/4d9c275a62494647 https://www.fotosik.pl/zdjecie/2841080dffa30f5a
  4. Witam, Mimo wielu postów o podobnej tematyce nie znalazłem rozwiązania. W upalny dzień jadąc z klimatyzacją przy prędkości powyżej 140 km/h zaczyna wzrastać temperatura silnika. Dochodzi ona przy 160 km/h do 110 stopni. Po zmniejszeniu prędkości do 130 po chwili spada na 90. Podczas jazdy bez klimatyzacji w chłodniejszy dzień problemu nie zauważyłem. Co może być przyczyną? -visco sprawne, zapina się ładnie - wentylator elektryczny sprawny - chłodnica względnie czysta (łopatki z zewnątrz) - trochę zabita nagrzewnica, ale nie powinno to robić takiego problemu
  5. Zabrałem się dopiero dzisiaj za ściąganie tych maskownic, bo zrobiło się cieplej. Efekt taki, że połamały się mimo ponad 20 stopni. Plastik jest już tak stwardniały od słońca, że łamią się jak wafelek. Ma może ktoś do sprzedania komplet jasnych szarych? Inne pytanie. Czy maskownice na tylne słupki w sedanie przed liftem i po się różnią? 89siwy dzięki wielkie za zdjęcia.
  6. Tak tylko od strony szyby głowy nie włożę, od strony uszczelki drzwiowej niby podważałem, ale za bardzo nie chciało puścić. Nie pamiętasz może w których miejscach są zatrzaski?
  7. Witam, Mam potrzebę zainstalowania oświetlenia z tyłu kabiny. Mam zakupione lampki tylko nie jestem w stanie zdemontować osłon tylnych słupków. Siłowe rozwiązania powodują ich pękanie, podważanie nic nie daje. W internecie niestety nie znalazłem rozwiązania. Szukałem na aukcjach allegro zdjęć spodu osłony, niestety też słabo. Będę wdzięczny za porady dotyczące skutecznego demontażu osłon.
  8. Sprawdzę w chwili wolnej i dam znać.[br]Dopisany: 14 Październik 2011, 20:10_________________________________________________Znalazłem elektrozawór węgla aktywnego. I teraz moje pytanie. Czy on powinien pracować ciągle, czy włącza się okresowo? Mój pracuje okresowo i wlącza się jak chce, czasami na dłużej, częściej na chwilę.
  9. A podpowiesz jak skasować korekty Vagiem to bym dzisiaj zakręcił gaz a jutro sprawdził tą teorię. Być może po odłączeniu aku jeździłem od razu na gazie i mapa benzyny w sterowniku nie zdążyła się utworzyć.
  10. To może ten zawór, który się otwiera dopiero pod wpływem podciśnienia w kolektorze?[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 21:25_________________________________________________Ewentualnie jakiś numer części bo Etka mi tego nie znajduje.[br]Dopisany: 12 Październik 2011, 21:29_________________________________________________Jeszcze za pamięci błędy: 00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 19-10 - Lower Limit - Intermittent 00554 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation 2 19-10 - Lower Limit - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent
  11. Miałem ostatnio dośc mało czasu. Sprawdziłem błędy, podam numery wieczorem. Przysłuchałem się ostatnio jak się zachowuje dokładnie silnik odpalony po kilku dniach postoju. Chodzi przez 5 sek dobrze a później zaczyna go dławić i strzela. Wszystko ustaje po nie całej munucie jak silnik zejdzie z najwyzszego ssania. Wygląda to ewidentnie w moich oczach na dostawanie się lewego powietrza podczas pracy na ssaniu. I tu moje pytanie. Co jest odpowiedzialne w tym silniku za prace na ssaniu i gdzie mogę szukać nieszczelności?
  12. Nie mam mozliwości wymuszneia odpalenia na gazie, sekwencja. Gaz ma jakieś 4 lata z czego jest zrobione na nim OK 40 - 50 tyś. Wymienione reperatury wtrysków gazu na wiosnę, wykalibrowane, gaz wyregulowana, zrobione nowe mapy itp. Jeżeli chodzi o dokładne numery błedów to podam jutro bo powiem szczerze że nie pamiętam. Bład lambdy, mieszanka poza zakresem. Nie robiłem adaptacji przepustnicy, ponieważ wyczytałem, że ABC to silnik z linką i krokowcem i w tym przypadku adaptacji się nie wykonuje, potwierdzicie?
  13. Witam, Przeglądałem forum w temacie dziwnej pracy na zimnym silniku. Jednak rozwiązania nie znalazłem dlategoopiszę swój problem. Podczas poranego odpalenia silnik po 10-15 sekundach zaczyna niestabilnie pracować. Obroty falują, wyglada to tak jak by wypadały zapłony. Po ok minucie sytuacja wraca do normy i silnik juz pracuje normalnie. Co może być powodem takiego zachowania. Vag pokazuje błąd obydwu sond lambda, ale z tego co wiem to normalna sytuacja przy gazie. Świece zmieniane niedawno, wszystkie wygladały podobnie. Auto podczas późiejszej jazdy zarówno na LPG jak i na benzynie nie traci mocy.
  14. Witam, Na chwilę obecną rozglądam się za A4. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...