Skocz do zawartości

szymus_k

Pasjonat
  • Postów

    162
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szymus_k

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia szymus_k

1

Reputacja

  1. Wsteczny: Wystarczy podłączyć kabelki od czujnika w skrzyni (prawdopodobnie musisz dorobić bo masz tylko same gniazdko w skrzyni) do tej okrągłej kostki z automatu (chyba pierwszy i ostatni pin). Co do sterownika (komputera) automatu to lepiej go wyrzucić - 5 minut roboty a z wyświetlacza znikają tobie niepotrzebne PRND432. Musisz zakodować ABS bo będzie się palił (chyba same zera) oraz ECU (w google pod hasłem "audi kodowanie ecu automat manual").
  2. szymus_k

    wymiana silnika

    Sterownik silnika nie chce przyjąć kodowania bo pewnie potrzebuje PIN (albo hasło) - gdzieś kiedyś czytałem o tych sterownikach od 1.9 tdi że niektóre właśnie potrzebują PINu. Poszukaj w necie standardowych pinów i spróbuj. ---------- Post dopisany at 09:48 ---------- Poprzedni post napisany at 09:41 ---------- A sterownik wypruj najlepiej z jakiegoś passata albo a4 (tylko 116km) angola albo rozbitka na części - jest chyba trochę tego na graty do sprzedania - powinno być w miare tanio
  3. szymus_k

    wymiana silnika

    Tylko że sterowniki chyba już od 99 r komunikują się po canie i od tego też roku jest inne sterownie czujnikiem prędkości w skrzyni (ten nad sterownikiem hydraulicznym - nie przy przegubie). W sumie skrzynie 5HP19 od 99 roku mechanicznie powinny być ze sobą kompatybilne ale... chyba w sterowniku 1.9 nie zmienisz kodowania na quattro i automat więc na moje pozostaje kupic sterownik skrzyni od 1.9, przekodować sterownik silnika i abs na automat i jak to wszystko zagada bez błędów w sterownikach to powinno jeździć
  4. szymus_k

    wymiana silnika

    I jak tam przekładka? Poszło zgrać to z automatem od 2.5?
  5. szymus_k

    Problem z Tiptronicem

    http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/wymiana-skrzyni-automatycznej-manualna-instrukcja-235223/
  6. szymus_k

    Problem z Tiptronicem

    Witam, Jak jest w trybie awaryjnym to musi zgłaszać błąd na kompie. Połącz się ze sterownikem skrzyni biegów i sprawdź co mu jest. Jak sie nie możesz połączyć to sterownik poszedł się... Jest on pod nogami pasażera w puszcze- często tam zbiera się woda i są problemy-wyjmij i wysusz:) Jakby co mam sterownik od tiptronica.
  7. Dzieki, Pytałem właśnie i podobno ktoś wymieniał fotele z boczkami. Mi też się wydaje, że powinny być półki w tym samym rudawym kolorze. Patrzyłem na All.... i ciężko dokupic pod kolor:)
  8. Witam, Mam okazję nabyć pewne audi B5 tylko nie mam pojęcia co to za kolor wnętrza i czy wogóle jest to oryginalne? Poniżej fotki. Jak na moje jest to dość nietypowy kolor. Wychodziły takie? ---------- Post dopisany at 13:38 ---------- Poprzedni post napisany at 13:37 ----------
  9. nie sprzedałem tylko się zamieniłem bo potrzebowałem dupowóz do dojazdów do roboty:) Ogólnie jakby sytuacja mnie nie zmusiła to by został do tej pory... latał jak z fabryki:)
  10. Instrukcja: http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/wymiana-skrzyni-automatycznej-manualna-instrukcja-235223/
  11. Trochę roboty jest - najlepiej wywalić cały silnik za skrzynią bo mało miejsca.... a jak już mamy silnik na zewnętrznym to pakować 1.9 tdi...hehe :)
  12. na krótkich odcinkach na N nic się nie stanie - Jak nie masz lawety i sporą odległość to ewentualnie odkręć i podwieś półośki i będzie git:)
  13. Masz za mało oleju:) Koledzy mają rację - odpal auto i odkręć korek przelewowy - na bank nie uroni ani kropelki. Ogólni twoja skrzynia chodzi na "Półsucho" co grozi poważną awarią - o ile już jej nie uśmierciłeś....
  14. Tą "nakładkę" wypruj ze starego silnika - to jest taka "blokada" na ten trzpień wystajacy poza sprzęgło hydrokinetyczne - ciężko to zdjąć.
  15. A wyje już?? mimo wszystko jest to typowy objaw sprzegła hydrokinetycznego. trza wymienić żeby pompa po d*pie nie dostała;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...