Skocz do zawartości

mateusz1.1

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateusz1.1

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Lipno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mateusz1.1

1

Reputacja

  1. [P] Audi a4 b6 1.9 AVF 130km problem polega na słabym odpalaniu na rozgrzanym silniku. Auto na zimnym pali całkiem dobrze natomiast na ciepłym musi przekręcić z 5razy i dopiero odpala. EGR zaślepiony, czyszczony rozrusznik, aku dobre i zmieniane też na inne, czyszczony kolektor dolotowy, regulowałem pompki, kręcilem synchronizacją, sprawdzałem czujniki temperatury po 3 dniowym postoju (różnica na czujnikach to 1.5stopnia) nowy olej valvoline 5w40 filtr oleju i filtr paliwa. Niestety nic nie pomogło z odpalaniem na ciepłym. Dodatkowo jutro sprawdzę ciśnienie sprężania oraz prędkość obrotową rozrusznika. Niżej podaje logi. Dynamiczne: Grupa 008: http://vaglog.pl/log-008_0M0L4.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log-010_Z4876I.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_mnl1MG.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_rSx9q1.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_80DPVm.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_YTVTL2Z.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_dw13l9z.html Statyczne: Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_9hhaFq.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_d68SUA5.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_N5W4x.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_DD8wY0.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_wcTgb7.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_Em5F4yP.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_rDSeOSE.html Grupa 007: http://vaglog.pl/log-007_TQhwWQ.html Basic setting: Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_l49DM.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log-000_cr2F5V.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_127UB0.html
  2. Tak egr podczas logowania byl zaslepiony. Myśle ze te dziwne dzwieki wydobywajace sie z silnika to przez uszczelnienie pompowtrysku...
  3. Tak na biegu jałowym stan pompek jet kiepski ale po dodaniu odrobiny gazu tzn do 820 wedlug vaga to ich wartosci sie duzooo polepszają wiec moze to nie jest ich wina... Swoją drogą zastanawiam sie czemu obroty tak nisko spadają i własnie na tych niskich obrotach pompki traca swoją sprawnosc i wtedy wywalaja takie wartosci.A turbina i egr dobrze są sterowane?? ---------- Post dopisany 09-01-2014 at 20:30 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 18:29 ---------- Po zdjęciu pokrywy na pierwszy rzut oka wszystko w porządku lecz po odpaleniu silnika ewidentnie stuka na samym koncu wiec albo na 4 cyl. albo w pompie tandemowej. Nie mam pojęcia czy w pompie ma prawo cos stukać. Czyli stawiam ze te dziwne niemetaliczne odgłosy dochodzą z 4 cylindra. Wiecie moze jak sprawdzic hydro popychacze?
  4. Witam. Przyszła kolej i na moje audi... Od jakiegos czasu na biegu jałowym silnik nierówno pracuje, trochę trzęsie budą z moich spostrzeżeń to obroty spadają za nisko, po dodaniu troszeczkę gazu praca silnika wyrównuje się i parametry w grupie 13 wchodzą w granice normy(bez dotykania pow.2). Druga sprawa to w porównaniu do autek kolegów to moje jest duzo słabsze...(ich to possaty b5fl takie same silniki jak mój) Poniżej zamieszczam logi Log (0 - 005) Log (1 - 000) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 010) Log (6 - 008) Log (7 - 011) Log (8 - 013,018,023) Log (9 - 013) Log (10 - 018) Log (11 - 023)
  5. Witam, moze ktos z was znajacych sie na rzeczy powiedziec co moze byc przyczyna mojego problemu. Otoz wracalem z pracy cos stuklo i skrzynia przestala ciagnac na R czy D slychac jak skrzynia zaczyna pracowac jednak nie przenosi napedu na kola. Podczas przelanczania z D albo R na P zaczyna sgrzytac tak jakby skrzynia jeszcze sie nie zatrzymala co swiadczyloby o zerwanym lancuchu prawda? Nastepne pytanie. Jesli dojdzie do wymiany na manuala to warto dac za komplet czesci 1999zl? Bo znalazlem taka aukcje na allegro ---------- Post dopisany at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany at 14:29 ---------- Dobra szkoda czasu na rozmyslanie. Co bedzie potrzebne do przerobki? -skrzynia (jaka? 5 czy 6biegowa dac, jakie oznaczenie) -sterownik skrzyni do manuala czy przekodowac tamten? -jakas dystansa miedzy skrzynia a silnikiem?(skad to wziac od manuala?) -pedaly wraz z wysprzeglikiem -polosie podobno pasuja? -sprzeglo z dwumasa? Jesli o czym zapomnialem prosze podpowiadajcie i smialo pisac uwagi:)
  6. Panowie a nie lepiej byloby kupic sterownik silnika od manuala? Jak wszystko wymieniac to wszystko. No chyba ze sie myle to mnie ukarajcie?
  7. - Nie można wrzucić biegu - Wypadanie biegu podczas jazdy - Samoczynna zmiana na inny bieg - Podczas jazdy samoczynna zmiana na inny tryb D lub S - [size=4][b]Po nagrzaniu silnika zaczyna wadliwie działać Multitronic[/b][/size] - Błądy G 195, G 196, G 182, [size=4][b]N88[/b][/size], N215, N216, F125 - Nie można odpalenić auta na pozycji P, na N można zapalić - Przechodzenie skrzyni w tryb awaryjny Pogrubilem to co dotyczy mnie. Jest to opis z aukcji na allegro gdzie regeneruja sterowniki, dzownilem i oczywiscie jak nabardziej zapewniono mnie ze to wina sterownika nawet na to wskazuja bledy n88 i f125. Wysylam i za dwa dni sterownik zregenerowany spowrotem koszt 400-800zl. I co mam teraz zrobic? jeden tak drugi tak...
  8. Na allegro oglaszaja sie z regenerecja sterownikow- wypisuja kody usterek ktore pokrywaja sie z moimi.Wiec?
  9. mateusz1.1

    Skrzynia biegów

    Dokladnie chodzi o ten klucz. http://allegro.pl/nasadka-m16-spline-do-korkow-oleju-z-otworem-vw-i3161153660.html
  10. mateusz1.1

    Co oznacza blad 17134?

    Witam Panow, moze mi ktos wytlumaczyc co znacza ten blad? Control Module Part Number: 01J 927 156 CR Component and/or Version: V30 01J 2.0l 5V RdW 2010 Software Coding: 00001 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 17134 - Shift Solenoid 1 (N88): Malfunction P0750 - 35-10 - - - Intermittent tlumaczenie na PL Wadliwe działanie elektromagnesu zmiany biegów Jaka usterka sie za tym kryje? Dodam tyle ze skrzynia na zimnym jest okey a po rozgrzania zaczyna szarpac i podskakuja obroty(przyspieszanie).
  11. W niedziele to ja bylem niezywy:D Takie pytanko... Czy b6 o pojemnosci do 2l wychodzily w 6biegowej skrzyni? ---------- Post dopisany 23-04-2013 at 20:45 ---------- Poprzedni post napisany 22-04-2013 at 22:43 ---------- Sukces! Autko trzyma rowne obroty:D I ponawiam pytanie Czy b6 o pojemnosci do 2l wychodzily w 6biegowej skrzyni?Obojetne benzyna czy diesel
  12. Błedy z napieciem wyjaśnione. Samochód stał dosć długo na pół rozładowanym aku. Co do tematu dziś wyszło ze dwa węże były pęknięte jutro dokończe naprawę i napisz jaki efekt:) Mógłby mi ktos napisać gdzie jest podlaczona masa silnika? Jeszcze takie pytanko... Jak stoicie przed maską to po lewej stronie tak przy lampie jest jakieś metalowe niewielkie urządzenie do ktorego podłaczone są dwa kabeli moze wiecie za co to jest odpowidzialne?
  13. Naprawiłem gruszke ale nadal nierówno chodzi. Podłaczyłem pod polski vag 4.9 i takie o to błedy: brak zapłonu cylinter 1-sporadyczny, brak zapłonu cylinder 4-sporadyczny, za niskie napięcie sterownika silnika, za niskie napiecie przepływomierza. Jakieś propozycje? Moze mógłby mi ktoś powiedzieć jak zmierzyć (pomiedzy jakimi pinami) napięcie i opór. Dodam ze we wtyczne od samochodu jest 5pinów jeden z nich zaślepiony(czyli pin 1 tak pisze na przepływce), na przepływomierzu 5 ponów wszystkie aktywne.
  14. Problem z olejem rozwiązany. Błahostka trzeba było maske otworzyc i zamknąc zeby komputer usunął błąd a nie mógł tego zrobic bo urwał sie kabel od czujnika zamknięcia maski.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...