Skocz do zawartości

barexx

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O barexx

Osiągnięcia barexx

0

Reputacja

  1. no i panowie problem rozwiązany, ale wkur...ny jestem na maksa! moje podejrzenia okazały się słuszne, winowajcą nie był termostat Wahlera a brak jego wymiany!!! złodziej je...ny mechanik nie wymienił termostatu!!! u nowego mechanika naszym oczom ukazał się stary oryginalny zepsuty termostat audi. Wymieniłem na nowego Wahlara wcześniej sprawdzonego "w garnku" i po problemie, auto pięknie trzyma 90 C. a tego pierwszego mechanika zaje...ie!!!! pozdro i dzięki za odzew w temacie
  2. gdyby można było go sobie od tak wykręcić to już bym to zrobił, a tu trzeba ściągać cały przód auta i rozrząd lub mieć ręcę z gumy Ja u siebie wymieniłem bez ściągania przodu w A6 C5 ale uwierz mi tam miejsca jest równie mało :/ trwa to 2 razy dłużej ale pomysłowy człowiek da rade pomysłowy jestem słyszałem że niektórzy potrafią bez rozbierania przodu, z samym rozebraniem przodu nie miał bym problemu, ale nie jestem mechanikiem, a boję się coś tam ruszyć w rozrządzie, odginanie pasków itp. chyba pójdzie kolejna kasa w mechanika, oby tym razem lepszego
  3. gdyby można było go sobie od tak wykręcić to już bym to zrobił, a tu trzeba ściągać cały przód auta i rozrząd lub mieć ręcę z gumy
  4. Witam koledzy, to auto chyba do grobu mnie wciągnie, a raczej mechanicy nie lubiący audi tdi silnik AFB 2,5 TDI '99 - Termostat wymieniony na nowy Wahlera - czujnik g2/g62 wymieniony na nowy, auto sprawdzone jeszcze na pożyczonym czujniku pokazuje to samo, czujniki sprawdzane przed założeniem czy działają - auto sprawdzone Vagiem, żadnych błędów, temperatura taka sama w sekcji Engine i Instruments, pokazuje max 64 stopnie po przejechaniu 20km, kilka razy nagrzewany i zawsze max. 64 stopnie czasem nawet 55 C nie chce przekroczyć - w środku nawiewy letnie, odpowietrzone zgodnie z procedurą przez ten otworek/zaworek na wężu, ale tylko troszkę powietrza poleciało później odrazu płyn, więc wygląda że nagrzewnica niezapowietrzona ale daje powietrze letnie bo silnik ma tylko 64 C, - paliwa spala jakieś 15 /100km przy oszczędnej jeździe, a nawet chyba i wiecej! - wąż ten górny co wychodzi od chłodnicy z prawej strony (stojąc przodem do auta) od uruchomienia , po ok. 3 min letni, powoli robi się ciepły nawet jak długo chodzi motor można go złapać ręką - wąż ten dolny po lewej co idzie z osłony termostatu zza rozrządu, na początku zimny po jakiś 5-7 min (przy 50 C) robi się letni, poźniej prawie taki sam jak ten górny (ps. za co odpowiada ten czujnik poniżej łączenia tych wężych na dole po lewej, załącza wentylator?) - temperatura mierzona zwykłym termometrem w zbiorniczku płynu chłodniczego różni się od tej z vaga o jakieś 4 C (pokazuje ok. 60 C) - płynu chłodniczego nic nie ubywa, trzyma stan - wisko kręci od uruchomienia silnika ale można zatrzymać "gazetą" więc chyba ok? Możliwe że mam takiego pecha i kupiłem wadliwy termostat? a może mechanik go źle założył albo co gorsza wogóle nie wymienił,?! oczywiście partacz nawet nie sprawdził przed założeniem choćby w przysłowiowym garnku czy się prawidłowo otwiera przy 87 C, choć objawy są chyba takie że otwiera się szybko lub otworzył sie raz i nie zamknął? ja tak się na tym nie znam ale czy te objawy jednoznacznie wskazują na uwalony termostat?
  5. barexx

    wymiana silnika

    witam, koledzy będę wymieniał silnik w swojej a4 b5 2,5 AFB FWD Tiptronic , czy bez przeróbek do mojej skrzyni (EFR, zostaje automat) podejdzie motor (goły) z MANUAL AFB albo QUATTRO AUTOMAT AFB? czy bez przeróbek wchodzi tez AKN?
  6. Witam wszystkich forumowiczów, posiadam Audi A4 B5 AVANT '99 2,5TDI V6 FWD Tiptronic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...