Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Problem z obiegiem zewnętrznym


Fritz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

W skrócie było to tak... ostatnio zepsuł mi się silniczek sterujący mieszaniem ciepłego/zimnego powietrza od strony pasażera. Kupiłem używkę (jedyna różnica to że jego początkowe numery zaczynały się od 8E2 a nie 8E1) założyłem, zrobiłem kalibrację i elegancko, ładnie pracuje. Zadowolony wyjechałem na miasto i co się okazało... całe szyby mi zaparowały... po wstępnych oględzinach co się okazuje...

Nie otwiera mi się klapka od zasysania powietrza z zewnątrz...

Podpiołem VAGa błędów żadnych nie ma, zrobiłem jeszcze raz kalibrację, ale dalej to samo... Obserwując silniczki podczas kalibracji (pod schowkiem) ten odpowiadający za otwieranie klapek od powietrza zewn. się niby programuje bo widać jak otwiera i zamyka... ale po procesie kalibracji zamyka się całkiem razem z klapami obiegu wew. i koniec. Gdy nacisnę guzik od obiegu wew. to otwiera się obieg wew. jak wyłączę to się zamyka, w tym czasie powinien się otworzyć od obiegu zewn. ale się nie otwiera.

Czego to może być przyczyna? Wcześniej było okej... Pomyślałem sobie że może ten nowy silniczek nie współgra z resztą wiec go odpiąłem zrobiłem kalibrację i dalej to samo...

Dodam że po kalibracji na climatroniku włącza się funkcja ECON nie wiem czy tak ma być czy nie? oraz gdy robię testy wykonawcze na klimie, test z wentylatorem na chłodnicy nic się nie dzieje, wentylator się nie załącza...

Co z tym zrobić???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...