Jump to content

Fritz

Pasjonat
  • Content Count

    108
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Fritz

Informacje

  • First name
    Paweł
  • Location
    LbN

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2013
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    CGLC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Szukałem na forum ale mało jest tematów odnośnie problemów olejowych w silnikach 2.0TDI powyżej 2011r. Auto to Audi A4 B8 FL z 2013roku z przebiegiem 250tyś/km z oznaczeniem silnika CGLC. Ostatnimi czasy od kąd zima trochę odpuściła i można trochę szybciej się poruszać auto daje niepokojące objawy niskiego ciśnienia oleju na biegu jałowym. Dzieje się to po szybszej jeździe (nie mylić z ostrą, wystarczy wyprzedzić kilka aut) gdy temp. oleju osiąga wartości powyżej 95*C na FISie, wystarczy zatrzymać się na światłach lub skrzyżowaniu aby na obrotach biegu jałowego wyskoczył czerwony błąd ciśnienia oleju. Poniżej 95*C nie występuje ten problem. Dodam, że podobne objawy zaobserwowałem już w tamtym roku latem po dłuższych jazdach z większymi prędkościami gdy temp. oleju osiągała wartości powyżej 115*C, wystarczyło, że spadła poniżej 115*C i wszytko było w porządku dlatego też zbagatelizowałem ten objaw bo rzadko kiedy takie temp. osiągałem. Ale po tej zimie coś dalej postępuje w tej kwestii bo tak jak opisywałem wyżej problem ciśnienia teraz zaczyna się już od 95*C a nie jak było przed tą zimą 115*C. Wiele jest tematów na forach w internecie ale brak tematów odnoszących się do roczników powyżej 2011r. niby z poprawionymi pompami olejowymi. Ogólnie auto pracuje normalnie, żadnych metalicznych stuków, wibracji karoserii, błędów na FIS itp. Jeżdżę na ori oleju VW/AUDI LL3 Od czego zacząć, może ktoś miał podobny problem na forum???
  2. Chodzi o ten boczny tak jak by odblask? Są tam jakieś otwory montażowe czy trzeba to przerabiać?
  3. Podłączam się do tematu. Szukam lampy do swojej b8 fl, (samoistnie pękł mi klosz lewej strony) może ktoś podpowie na co zwrócić uwagę przy zakupie całej lampy??? Czy lepiej jest kupić lampę zwykła pobawić się i zamienić same klosze. Słyszałem, że zakup lampy używanej nawet o tym samym nr. może różnić się kolorem leda??? Są jakieś oznaczenia na które zwrócić uwagę co do koloru LED??? Jak się sprawa ma jeśli kupię używaną lampę przełożę osprzęt czy będzie trzeba ją jakoś przyuczać, czy będzie działało po założeniu bez problemu???? Może ktoś ma takie lampy z klubowiczów??? oznaczenie mojej
  4. A jak z tymi 19x9j et33 zmieszczą się? Ma ktoś może foto jak to wygląda na A4 B8
  5. Witam. Panowie mam pytanie. Od czego się ma że niektóre Rotory są bardziej wklęsłe a inne mniej? Te bardziej wklęśnięte wyglądają zajeb.... spotkałem dziś a6 na takich felga i wyglądała po prostu kozak... mam u siebie Rotory 18 ale daleko im do takiego wklęśnięcia. Może ma ktoś jakiś numery takich rotorów?
  6. Fritz

    Geometria w A4 B8

    OD CZEGO JEST TEN CZUJNIK???
  7. Witam. Pytanko czy szkło zwykłej lampy będzie pasowało do Bixenona? Pękła mi lampa, nigdzie nie mogę znaleźć samego szkła. Popatrzyłem trochę po aukcjach i raczej zwykła lampa bez bixa szkło ma takie same. Z rozklejeniem lampy z tego co się przyglądałem problemu raczej nie będzie, są zatrzaski ze spinkami, wszystko uszczelnione butylem. Chciałem kupić taką lampę i przełożyć z niej samo szkło, bez sensu wymieniać resztę. Czy jest ktoś na forum kto orientuję się w temacie i coś doradzi??? A może ktoś już przerabiał podobny problem. Chodzi o Audi z rocznika 2013 czyli po lifcie.
  8. Świece jak już wylatane jak najbardziej będą miały. Przecież w logach masz wyraźne cofanie zapłonów i to sporo i praktycznie cały czas. To oznacza że pojawia się spalanie stukowe. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  9. Nie zgodzę się. Może to zależy od wersji sterownika ale u mnie w przypadku kiedy korekty oscylowaly ok 9-14% po ok 100 może 200km wywalało błąd ubogiej mieszanki. Mówię o LPG. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  10. Na początek to niech chłopak sobie sprawdzi szczelność układu dolotowego. Jeśli tu jest ok. Zabrać się za logi. Pojedzic trochę na PB 2-3dni i obserwować co się będzie działo z logami. Nie używać LPG. Jeśli okaże się że jest wszystko ok i błędu nie ma winowajcą może być źle wyregulowany LPG. Jeśli natomiast na PB bedzie wywalało dalej błedy. Zdiagnozować jeszcze raz sondy i na końcu test kata. Można jeszcze w grupie 099 bodajże zrobić próbę dynamiczną. Można tam wyłączyć układ lambda i w ten sposób sprawdzić czy czasem winy nie ponosi za to któraś z sond. (chodzi mi o brak mocy) Jeśli to wszystko będzie ok dopiero zabrać się za kata czyli jego wymianę. Co do logów to że turbina późno wstaje najczęściej jest winą nieszczelnego układu. Napewno też turbina nie jest już nowa i trudno tu mówić o wzorowym jej wstawaniu. W turbo jest też klapka upustu spalin która lubi się często przepalać co powoduje przelot spalin bokiem a nie przez wirnik co też może powodować jej opuźnienie w ładowaniu. Moim zdaniem turbo pompuje nie źle. Ładuje tyle ile ma zadane przez kompa. A to jak wstaje to może już być kwestia jej zużycia. Na logach widać też że auto pracuje na za ubogiej mieszance wartości lambda dochodzą do +10% to za dużo. Jest to na pograniczu wywalania błędu sondy i kata. No i cofanie zapłonów. Tego też nie powinno być. Kiedy były wymieniane świece? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  11. A masz log grupy 032? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  12. Logi robione na LPG czy pb? Mydlinami nie sprawdzisz bo układ na wolnych obrotach jest w podciśnieniu a nie w nadciśnieniu. Turbina nie ładuje wiec nie wytwarza ciśnienia. Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  13. Kolego ja u siebie w okolicy mam z 5 gazowników i wszyscy są polecani jak to się nie znają na gazie itp. Itd. Miałem taki sam woź jak Ty z takim samym motorem. Zakładałem gaz u najlepszego fahmana w mojej okolicy. A regulować jeździłem do innego który niby jest gorszy i drogi... ten co mi zakładał gaz w regulacji się poddał ciągle po jego regulacji jak nie szybciej to po jakimś czasie wyskakiwal błąd ubogiej mieszanki. Naciągnąl mnie na jakieś dodatkowe urządzenia do gazu które miały się komunikować z komputerem samochodu i dobierać mieszankę... nic to nie dało. A jakimi ty mydlinami sprawdzałeś tą szczelność? [emoji23] Szczelność układu sprawdza się podcisnieniem. Zdejmujesz gumę łącząca filtr powietrza z turbo, podpinasz do gumy coś co będzie dookoła szczelne z czymś przez co będziesz mógł dmuchać powietrze i szukasz... Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
×
×
  • Create New...