Skocz do zawartości

PawelRR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PawelRR

Informacje

  • Imię
    Pawel
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    Q5
  • Nadwozie
    SUV
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PawelRR

0

Reputacja

  1. PawelRR

    luz fotela kierowcy

    dodam jeszcze, że mocowanie tych dwóch silników elektrycznych (odpowiadających za siedzisko) do konstrukcji fotela (też sprawdziłem i dokręciłem jeszcze trochę z wyczuciem.)
  2. PawelRR

    luz fotela kierowcy

    Witam, od jakiegoś czasu mam luz fotela kierowcy: fotele typu S-line z pełną elektryką i pamięcią. Luz pojawia się najczęściej w monecie zdecydowanego skrętu w lewo lub przy zdecydowanym przyspieszeniu (zwłaszcza od górę) nie jest to duży luz ale jest to wyczuwalne i nie komfortowe. Wydaję mi się, że pochodzi on z lewej części (od drzwi) konstrukcji siedziska. Sprawdziłem i dokręciłem śruby: (mocujące szyny do podwozia x4, mocujące siedzisko z oparciem x4) w dalszym ciągu nie przyniosło to efektu. Samochód Q5 2014 przebieg 130 tys. km
  3. Witam, od jakiegoś czasu (ok. rok) mam problem z podświetleniem cyfr 5 i 6 na obrotomierzu (te czerwone) . Czasami w momencie odpalania samochodu miga przez chwilę i nie zaświeca się. Czasem od razu się zapala i trzyma, aż do zgaszenia silnika. Nie stanowi to większego problemu bo w nocy "łapią" poświatę od sąsiednich diód i świecą się jedynie o ton słabiej jak cała reszta. Nie wiem, czy to siadające diody, czy może coś nie ma prawidłowego kontaktu? auto rocznik 2014 diesiel przebieg 118000
  4. Podłączam się do tematu. Po wymianie: pompy, czujnika, kompletu wszystkich panewek, kpl. rozrządu, sprawdzeniu wałka rozrządu. Problem nadal występuje... Przebieg 110 tys km 2014 Q5 obecnie porzuciłem temat, auto stoi od 3 mies w garażu, a ja przesiadłem się do innego auta...
  5. smok olejowy sprawdzony. Nie wykazywał zapchania w ogóle w oleju nie było śladów żadnych opiłków czy większych zanieczyszczeń.
  6. Fritz, olej wymieniłem kilku-krotnie w przeciągu 50 km (3zmiany) 5W30, 5W40, 10W60 Problem dotyczy tylko niskiego ciśnienia oleju na wolnych obrotach przy rozgrzanym silniku. Na 10W60 problem ustępuje jednak musiałbym wymieniać go na jesień na 10W30LL Nie było żadnych akcji serwisowych dla tej usterki w moim samochodzie, sprawdzałem w ASO po numerze nadwozia. Prawdopodobnie te silniki są w ogóle wadliwe...
  7. RALF76 hydro-popychacze sprawdzone są w porządku. Nie wiem gdzie może uciekać to ciśnienie podczas spadku obrotów. Cały układ smarowania został sprawdzony. Silnik jest w dość dobrej kondycji poza tym defektem. Pozostaje tylko wymiana silnika.
  8. Mam problem z samochodem AUDI Q5 2013r. 2.0 TDI 177KM po przejściu z wyższych obrotów (normalna jazda po mieście) i zatrzymaniu się przed światłami wyświetla mi się komunikat "NISKIE CIŚNIENIE OLEJU, PRZERWIJ JAZDĘ, WYŁĄCZ SILNIK" połączona z sygnałem dźwiękowym (piszczkiem) sytuacja występuje tylko przy rozgrzanym silniku i oleju. Lekkie dodanie gazu, ruszenie autem wyłącza alarm awarii ponowne zatrzymanie samochodu (np. w korku) wznawia awarię. Oczywiście oddałem auto do mechanika, wymienił obecnie panewki, górne, dolne, pompę oleju, również rozrząd wraz z pompą wody, czujnik ciśnienia oleju. Pomierzone ciśnienie oleju 0,6 Bar na wolnych i 1,6 Bar przy 2 tys. obrotów. Sprawdził też górę silnika i wałek rozrządu (stan nominalny) Poza tym "alarmem" auto ma moc, nie dymi, nie występują żadne stuki, drgania, wibrację. Przebieg potwierdzony 109.000 km Proszę o pomoc i jakieś uwagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...