Skocz do zawartości

RICOA4

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O RICOA4

Informacje

  • Imię
    Mirek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia RICOA4

0

Reputacja

  1. RICOA4

    Geometria w A4 B8

    tak jak byś z jednej strony założył dystans 1,5cm a na drugim nie... rzeczywiste nie wielka różnica
  2. RICOA4

    Geometria w A4 B8

    Ta lekka odchyłka na papierze to jest 1,5cm względem nadkola....
  3. RICOA4

    Geometria w A4 B8

    Witam Wracam z wyjaśnieniem tematu. Mianowicie wszystko da się wyregulować. W mojej B8Q 13r jest regulacja kąta pochylenia koła. W pomiarach wszystko jest w normie......, zgadza się tylko, że różnica między kołami nie powinna być większa niż 0,10*!!!! (gdzieś to wyczytałem w necie, takie zalecenie producenta). Pojechałem więc jeszcze raz na stację i mówię temu chłopaczynie czy może mi wyregulować te kąty??? Mocno się opierał podjęcia tematu wymyślając historie, że tego się nie da wyregulować a jak się zorientował, że są śruby od regulacji to od razu historie z zapieczonymi śrubami, ale spróbował i jak się okazało poszły bez żadnego problemu. Oba koła zostały ustawione wg. danych producenta na 1,25* i teraz Panowie jest idealnie. Czemu tak było przestawione nie wiem. W każdym bądź razie taka niby różnica w NORMIE powodowała, że jadący za autem miał wrażenie jak by ono bokiem jechało albo co najmniej zaliczyło niezłego dzwona bo jedno koło wystawało za obrys nadkola a drugie się chowało.... Na mniejszych kołach większym ET nie było aż tak widać tej różnicy bo oba koła siedziały głęboko w nadkolach, ale gdy założyłem koła 18* na lato o mniejszym et gdzie są teraz blisko rantu było to nie do zaakceptowania.
  4. RICOA4

    Geometria w A4 B8

    Tak mi powiedzieli, ale patrząc po tych wynikach z pomiaru różnica między kołami jakąś jest. Tylko niech by się wypowiedział ktoś kto się na tym zna czy to dużo czy jest to w normie. Bo może panowie po prostu mnie chcieli zbyć bo nie wiedzieli jak się do tego zabrać. Przeglądając internet napotkałem kilka wyników pomiarów w b8 i przeważnie z tyłu kat pochylenia wynosi ok -1.30* z jednej jak i z drugiej strony. Wychodziło by na to, że to lewe kolo tak jak by za bardzo wystawało a prawe mieści się w normie. Jeśli chodzi o błotniki to sprawdzałem odległości różnych punktów do rantu i wychodziło po obu stronach to samo. Chodzi o to czy te 0.30* to dużo i czy była by to tak zauważalna różnica? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  5. RICOA4

    Geometria w A4 B8

    Da się to wyregulować?? Czy coś jest skrzywione w zawieszeniu?
  6. RICOA4

    Geometria w A4 B8

    Dodałem foto z pomiarów Na jednym kole 17mm na drugim 25mm Ktoś coś podpowie? Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka
  7. RICOA4

    Geometria w A4 B8

    Witam Proszę o analizę zdjęcia z dzisiejszego pomiaru geometrii zawieszenia. Czy wszystko jest w porządku??? Dlaczego pytam. Mianowicie auto posiadam od niedawna. Po założeniu większych felg (18cali) nie zgrywają się odległości opony od rantu nadkola (chodzi o tył) koło po prawej stronie jest tak jak by górą bardziej pochylone na samochód. Myślałem że z geometrią jest coś nie halo, ale dziś byłem na pomiarach i powiedziano mi że wszystko jest ok. Nie znam się za bardzo na tych wynikach więc proszę o analizę. Dodam później zdjęcie nadkola prawego i lewego dla porównania.
  8. Witam wszystkich forumowiczów, posiadam Audi jak w opisie. Jestem z Lublina
×
×
  • Dodaj nową pozycję...