Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADP] PROBLEM NA CIEPŁYM SILNIKU SZARPIE I BRAK MOCY


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WITAM!!!

Mam problem audi a4 1.6 ADP po krótkiej pracy czyli zagrzanie silnika do około 30 stopni zaczyna szarpać nie zbiera się na obroty brakuje mu mocy VAG żadnych błędów nie pokazuje co jest najdziwniejsze po odpięciu czujnika temperatury silnik pracuje idealnie wymieniłem czujnik temp na nowy lecz dalej to samo nawet na zagrzanym silniku jak tylko odłączę czujnik temp silnik dobrze chodzi na gazie nic się nie dzieję sprawdzony dolot wszystko szczelne proszę o pomoc i jakieś sugestię

Opublikowano

widocznie jak odlaczysz czujnik to ecu mysli ze auto jest zimne i wali wieksza dawke paliwa,a moze zly czujnik zalozony,moze w sklepie zle dobrali nie do tego silnika??

Opublikowano

Kolego sprawdz to co napisałem Ci w poprzednim temacie.

Najlepiej sprawdz czasy wtrysku PB, jak pracuje sonda oraz wskazania przepływki w logach dynamicznych. Na próbe odłacz całkiem przepływke i sprawdz jak bedzie sie zachowywał bo juz był taki temat szarpania itp i okazała sie przepływka walnieta mimo ze pokazywała dobre parametry.

Opublikowano

wysypał teraz błąd sondy lambda wcześniej go nie było 16518 Oxygen (Lambda) sensor B1 S1: No Activity zmierzyłem oporność sondy na pinie 1i2 i jest 4,5 ohma patrzyłem też jak zmieniają się parametry na Vagu to pracuje w przedziale od 0,250 do 0,550V mam trochę pęknięty kolektor wydechowy może przez to wysypało ten błąd czy wymienić ją ? pytałem się bosha kosztuje 230zl jest coś warta macie jakieś sugestie co do tego jaką sondę założyć przepływke odpiołęm i silnik pracuje ale nie da się wogóle dodać gazu tak muli logi dynamiczne nie wiem czy da się zrobić kolego bo on w ogóle nie chce jechać jak się rozgrzeje chyba że daję mu delikatnie gazu jak sprawdzić kolego czasy wtrysku bo nie wiem jak byś był na tyle uprzejmy mi napisać i jakie mają być te czasy wtrysku do kolegi baraka czujnik mam czarny z szarym pierścionkiem wokół niego taki też był poprzednio założony chyba że faktycznie źle dobrany dzięki za zainteresowanie tematem.[br]Dopisany: 02 Luty 2011, 17:20_________________________________________________jeszcze jedno co zauważyłem to nawet gdy jest czujnik temp odpięty to temperatura na liczniku jest troszkę poza 60 stopni i pulsuje dziwnie rusza się tak delikatnie

Opublikowano

ja tez wymienialem sonde..mechanik stwierdzil ze za wolno oscyluje.mial taki program C-Dif czy jakos tak.Na gazie chodzi ok gadasz??Tam w sumie jest emulacja lambdy :confused4:..moze wez od kogos na podmianke lambde.A moze to cos z wtryskami lub pompa paliwa..

Opublikowano

Odłacz sonde cakiem i zobacz jak bedzie sie zachowywał. Czasy wtrysku sprawdzisz Vagiem ale nie pamietam na którym kanale ale chyba 002 lub 003 musisz sprawdzic gdzie bedzie pokazywał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...