Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Przeboje z AEB - turbawka


Lo-buz

Rekomendowane odpowiedzi

dałem fotkę jak powinno być podłączone.... do muszli powinien być połączony dolny króciec zaworka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrocilem :)

Dzis zabralem sie poraz kolejny za Ade..

Rozkminialem N75 i wyglada to tak...

DSCF3967.jpg

Ten jasno szary podlaczony do WG od turbo.

A srodkowy do "muszli" chyba dobre miejsce "?"

DSCF3975.jpg

Rozebralem wszystko co sie dalo aby miec miejsce i dojscie. Odlaczylem waz od N75 ktory laczyl puszke od WG od turbiny i zaslepialem pierwsza lepsza sroba. Odpalilem i zgasl mi.. wiec musialem troche poskladac, rure od dolotu pow. i zagadal.. poczekalem az zlapie troche temp. i tak chodzil chodzil, troche kulal na wolnych obrotach albo jak dodalem gazu i puscilem to przydusil sie, ale nie zgasl.. I tak zaszedlem na tyl samochodu a tam z tlumika tylko z jednej rury dymi.. szok.. wiec zatkalem reka rure ta z ktorej dymi i nagle zaczela leciec woda z niedymiacej rury :shocked: czyzby az tak zalany tlumik ? Gdy zlapalo temp. wsiadlem do srodka i powoli wkrecalem w obroty. Czulem ze lepiej lapie od 2.5 tys obr. ale to malo dla mnie wiec zamknelem maske i zrobilem kolko po okolicy.. I co.. szok.. od 3 tys robi sie dziki i ciagnie jak szalony... nie butowalem za bardzo bo byl bez lapacza powietrza, bez przykreconych innych kabli, nawet od przeplywki nie byl przykrecony dolot..

Niepokoii mnie troche zapach spalin, niby to nie olej a olejem troche zanosi.. niby to nie para wodna.. taki dziwny zapach, i olejem i para i czyms jeszcze.. kolorystycznie bardziej pod bialy. Przykladajac reke do tlumika tylko para..

Jakie rokowania ? Do wymiany N75 ? Turbina po regeneracji i przejechala 200 km. DV prawdopodobnie tez do sprawdzenia bo puszczajac gaz szarpnie..

Co o tym myslicie ? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jezdzij z odpietym N75 bo cos eksploduje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jedze.. ba.. nie przekroczylem nawet 3.5 tys obr. Robilem testy, aby samemu dowiedziec sie co kula w samochodzie. Na mechanikow nie moge liczyc.. wiec opisuje wszystko dla Was.. i coz.. naprawam z Wami, dzieki Wam :hi: , wiec liczne wskazowki, rady beda dla mnie bardzo pomocne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jedz do kogos kto ma sprawne n75 i podmien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...