SievaPL Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Witam wszystkich Od pewnego czasu mam problemy z nadmiernym spalaniem w swoim samochodzie Audi A4 B6 1.9 TDI 100 PS, niepokoi mnie również praca turbiny -czasem jak wkręcę go na obroty i później one spadają turbina zaczyna delikatnie świszczeć ,kolega podczas diagnostyki zasugerował również wymianę termostatu. Miło by było, gdyby ktoś z Was zapewne zdecydowanie lepszy znawca silników niż ja wypowiedział się w temacie Wybieram się niedługo do mechanika, ale i tak miło by było zasięgnać Waszej porady,może samemu uda mi się coś wymienić, w oparciu o Wasze komenatrze Poniżej zamieszczam printscreeny logów. Z góry dziękuję za okazaną pomoc Basic Seetings Log:000 Log:003 Log:011 Logs dynamic Log:000 Log:001 Log:003 Log:004 Log:008 Log:010 Log:011 Static logs: Log:000 Log:001 Log:003 Log:004 Log:007 Log:013 Log:018 Log:023 pozdrawiam, SievaPL
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 Termostat do wymiany ( tylko i wyłącznie ORI !!! ) , kąt synchro do poprawy ( kiedy był robiony rozrząd ? ) , reszta według mnie jest ok
SievaPL Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 @Robert , rozrząd wymieniałem od razu po zakupie w pazdzierniku 2010 , autko miało wówczas przelatane 169 000 km , w chwili obecnej ma 175 000 ,kumpel który robił mi diganostkę, twierdził ,że rozrząd jest wymieniony idealnie w VAG'u poazywało wartości :000 a to podobno dobrze świadczy o montażu rozrządu, tak zasugerował Wiec myślisz ,ze nadal moze to być kąt synchronizacji ? Termostatu wymiany własnie się spodziewałem , także dzieki za wskazówkę Nurtuje mnie jeszcze jedna rzecz, spalanie otóż w cyklu mieszanym pali mi obecnie 9 l ,a rozkład jazdy wyglada mniej więcej tak : 250 trasa i 450 km w mieście (no fakt ,ze Wawa i czasem korki). Co o tym myslisz Robert? Wszystkie filtry wymienilem poza filtrem paliwa,moze to jest przyczyną ? pozdrawiam, SievaPL
ROBERT Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 ... kumpel który robił mi diganostkę, twierdził ,że rozrząd jest wymieniony idealnie w VAG'u poazywało wartości :000 a to podobno dobrze świadczy o montażu rozrządu, tak zasugerował Ja tam 0.0 nie widzę , sprawdź sam w gr.004 poz. 4 , a spalanie większe bo termostat zdechł
przemik Opublikowano 26 Lutego 2011 Opublikowano 26 Lutego 2011 wymien termostat kąt synchronizacji mozna by podregulowac Reszta OK Pozdrawiam
SievaPL Opublikowano 26 Lutego 2011 Autor Opublikowano 26 Lutego 2011 Panowie, Dziekuję za rady, wobec tego niedługo odwiedzam serwis i montuje nowy termostat oczywiście original ,a z tym kątem synchronizacji też zweryfikuję @ Przemik znasz jakiś godny sklep z częściami do Audi w Wwa ? pozdrawiam, SievaPL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się