Kawul Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 Witam, szukalem co nieco na forum, i pojechalem na przeglad, sprawdzilem belke na tyle i wszystko ok, znajomy mechanik dopatrzyl ze jakis bezmozg zle poskladal amortyzator (sprezyna zle wsadzona) wiec dzis to ogarnal no ale to nie pomoglo :/ dalej slychac jakies gluche odglosy jak sie jedzie po nierownosciach tak z 20 km/h lub wiecej, irytuje to strasznie, belka niby ok wiec co to moze byc jeszcze? Mocowania amora tez ok bo bylo dzis rozbierane i mowil ze wszystko ok, dobiega to z obu stron O_o...
mcm Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 u nie winą był amortyzator, na trzęsiawce wychodziło normalnie, ale niestety stukał, po wymianie wszystko wróciło do normy
Budzio Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 witam. ja mam podobny problem, ale objawa się on przy hamowaniu przy około 2o km/h i słychać go w prawym kole. byłem na trzęsawce- kazali wymieni końcówkę drążka i łożysko (prawe koło). zrobione ale nie pomogło:/ mechanik rozebrał, powiedział że nie ma żadnych luzów, amortyzator ok itd. co to może być?
Kawul Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Opublikowano 7 Marca 2011 No wlasnie spotkalem sie z teoria ze to amory;/ ze moga byc wybite w taki sposob dziwny ze na trzepakach pokaze wsio ok(u mnie 82%) a w rzeczywistosci moze byc inaczej, jak to mozna sprawdzic? ;/ tylko rozbiorka?
Gelooo Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 a moze to nie zawieszenie tylko polka albo cos w bagazniku albo cos z heblami luzy jakies
mcm Opublikowano 7 Marca 2011 Opublikowano 7 Marca 2011 u nie też przerobiłem parę innych elementów a okazało się finalnie że to amorek
Kawul Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Opublikowano 8 Marca 2011 Mhmm no jesli to amor to w sumie bym sie nie przejal bo na sezon i tak gewinde wsadze wiec raczej tak juz przelatam pozatym i tak drogi to jedno wielkie sitko, a jak juz jestesmy przy temacie gwintu, jak to sie ma do wahaczy? bo wkoncu audi slynie z ich czestych wymian a na gwincie? Dodam ze mieszkam na dolnym slasku, i drogi nie powalaja stanem, a robie duzo km bo czasami nawet okolo 3 tys w miesiacu
kubaa88 Opublikowano 19 Marca 2011 Opublikowano 19 Marca 2011 Ostani wymieniałem amorki z tyłu u siebie po wymianie w prawym amorze dochodziły dziwne stuku własnie porzy małych predkosciach i nie równosciach okazalo sie ze pusciło zabezpieczenie amora i taka tyleja z podkładka spadła z tego zabezpieczenia i tłukła na nie równosciach juz to zrobiłem rozebrałem amora i migomatem delikatnie poprawiłem złozyłem stuki ucichły
TAY29 Opublikowano 22 Marca 2011 Opublikowano 22 Marca 2011 u mnie tez byly stuki w tylnym lewym kole ale nie byly to amory tylko okladzina odkleila sie od blachy klocka hamulcowego;) po wymianie klockow wszystko gralo :>
Kawul Opublikowano 22 Marca 2011 Autor Opublikowano 22 Marca 2011 No ja przy hamulcach grzebalem zaraz po zakupie wiec tam wszystko sie trzyma jak powinno, jedynie po tej wizycie u mechanika slychac wyraznie to z prawej strony, wczesniej tak jakby z obu a co sie okazalo mechanik powiedzial ze robil tylko lewa strone wroce z UK to podjade niech zlozy dobrze prawa, jesli nie to trudno za miesiac i tak musze gwinta wsadzic mam nadzieje ze to pomoze ;D
Budzio Opublikowano 26 Stycznia 2012 Opublikowano 26 Stycznia 2012 ogólnie u mnie skończyło się na wymianie klocków hamulcowych, które stukały, ponieważ starły się chyba jak dobrze pamiętam o 1mm i stukały przy zaciskaniu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się