Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVB] Prośba o analizę Logów


bobikos

Rekomendowane odpowiedzi

Statyczne BS:

Log 000

Log 003

Log 011

Dynamiczne:

Log 000

Log 001

Log 003

Log 004

Log 008

Log 010

Log 011

Statyczne dodam niebawem

Prośba do forumowiczów o ocenę. Logi robione po raz pierwszy więc jeśli jest coś nie tak to proszę o uwagi.

Oglądając logi wg opisu kolegi lukaszr to wygląda mi na kiepski stan przepływki. Dobrze oceniam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest zle,zacznij od wymiany filtra powietrza ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Czyli wymienić i ponownie zrobić logi?

Inne parametry w normie?[br]Dopisany: 16 Marzec 2011, 00:32_________________________________________________Jako że auto ostatnio jakoś bardziej zamula podmieniłem przepływomierz od znajomego.

Czy jeżeli stary przepływomierz przekłamuje ale nie jakoś dramatycznie, to po wymianie na inny powinna być natychmiastowa poprawa czy zdarzyć się może że efekty takiej wymiany pojawią się po jakimś czasie (kilka dni...)

Pytam, bo o ile u siebie wczuwam delikatną poprawę, o tyle u znajomego, który jeździ teraz z moim przepływomierzem, po trzech dniach auto dostało dramatycznego muła. Przypadek czy tak to działa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze twoj przeplywomierz zdechl ...

p.s efekty podmiany na nowy sa widoczne od razu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zerknijcie na logi. Od poprzedniego razu minęło trochę czasu, powoli przymierzam się do zrobienia programu więc pytanie czy wszystko jest ok?

Filtry oleje zmieniane jakieś 10 000 km temu (sugestia spanky odnośnie filtra), w międzyczasie podmieniałem przepływomierz ale nie było różnicy w jeździe.

Generalnie mam wrażenie że tej mocy nie jest aż (jak na 101 KM) tyle ile powinno, kilka razy zdarzyło się że zgasł mi kiedy na dwójce z niskiej gdy przy niskiej prędkości puszczałem sprzęgło - od razu dodam że to nie pierwszy diesel którym jeżdżę, też nie pierwszy TDI - generalnie jak na diesla nie powinien tak gasnąć, a jednak można go zdławić (chyba że to taka akurat uroda AVB).

Statyczne:

Log (000,001,003)

Log (004,007,013)

Log (013,018,023)

BS:

Log (000)

Log (003)

Log (011)

Dynamiczne:

Log (000)

Log (001)

Log (003)

Log (004)

Log (008)

Log (010)

Log (011)

Błędów brak. EGR zaślepiony co widać, na moje oko drugi wtrysk trochę odstaje od reszty. Coś jeszcze?

Dzięki za wszelkie sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie.

Auto jest po programie i ma zaślepiony EGR, turbia regenerowana od AWX.

Ostatnio była robiona uszczelka pod głowicą, wpadł nowy wałkek rozrządu, oraz sam rozrząd. Niestety nie do końca jestem zadowolony z efektów gdyż auto ma problemy z porannym uruchamianiem (po drugim podejściu mechanika do uszczelnień pompek jest tylko gorzej - trzeba jeszcze dłużej kręcić rano rozrusznikiem) oraz wg mnie auto nie ma pełnej mocy. Jest to szczególnie dokuczliwie odczuwalne w zakresie obrotów 1200 - 1600 obr, gdzie występuje prawie zerowa reakcja na pedał gazu (wsześniej tak nie było). Czy to może być kwestia niepoprawnego ustawienia pompek?

Poniżej logi:

Statyczne:

Log 000

Log 001, 003

Log 004, 007

Log 011

Log 013, 018, 023

 

BS:

Log 000

 

Dynamiczne:

Log 000

Log 001

Log 003

Log 004

Log 008

Log 010

Log 011

 

Rozruch auta:

Log 013, 018, 023

 

Edytowane przez bobikos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze pytanie, dlaczego ten kąt synchronizacji się tak rozjeżdża? Sprawdzałem podczas pracy silnika ustawienie napinacza i wskaźnik jest kilka mm za wcięciem - czyli napięty jest mocniej niż trzeba. Rozumiem gdyby był za słabo napięty ale tutaj jest można powiedzieć za mocno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...