kozi999 0 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Witam serdecznie, miesiąc temu regenerowane turbina i wyczyszczony EGR. Od paru dni turbina przeładowuje i wpada w tryb awaryjny.Z moich obserwacji silnik jest niedogrzany maks to 71 C podejrzewam termostat do wymiany. Błędy : 1 DTC's Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 35-00 - - Logi statyczne BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41053.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41054.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41055.html Logi statyczne normalne: Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41056.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41057.html Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41058.html + dodatkowo Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41139.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41088.html Dynamiczne : Brak - niedogrzany silnik + tryb awaryjny ( postaram się jednak wieczorem coś wymodzić ) Zamieszczam jeszcze wskazania temperatury na zimnym i ciepłym silniku: Zimny silnik : http://img402.imageshack.us/img402/2738/zimnysilniktemp.jpg Ciepły silnik : http://img845.imageshack.us/img845/4736/cieplysilniktemp.jpg Czy ktoś jest w stanie coś wywnioskować z tych informacji ? Z góry dziękuje i pozdrawiam. PS. Czyli wnioskuje ze trzeba zacząć od demontażu całego przodu, wymiany termostatu na nowy z ASO oraz regulacje kąta synchronizacji.Co z tym EGR ? Smarowanie ? Wymiana na nowy ? Czy dać sobie narazie spokój ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 termostat kat synch do poprawy egr sie nie otwiera do konca log 011 stat bo moze czujnik cis atm swiruje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robson04 0 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 log 011 stat bo moze czujnik cis atm swirujeMiałeś na myśli log 010 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukjar7 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 log 011 stat bo moze czujnik cis atm swirujeMiałeś na myśli log 010 tak, przepraszam, pomyłka [br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 23:33_________________________________________________ciś atm ok, termostat to aso albo wahler a co do turbiny to trzeba 011 dynamiczny [br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 12:29_________________________________________________EGR to czyszczenie, szczelność przewodów i n18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozi999 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 Dziękuje za pomoc, dziś zamówię termostat. Postaram się dołączyć dynamiczne logi ale jakoś mi to nie idzie :-) Co do EGR był czyszczony ok 1 msc temu, więc zostaje szczelność przewodów lub N18. Co do przewodów to jeden z przewodów ten wchodzący do czarnej klapy ( gruszki ) sterującej EGR był nieszczelny ale zostało to tymczasowo naprawione poprzez taśmę.Auto nadal wpada w tryb awaryjny - dziś spróbujemy zrobić logi dynamiczne. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się