Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Logi do oceny - znowu turbina ?


kozi999

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie, miesiąc temu regenerowane turbina i wyczyszczony EGR.

Od paru dni turbina przeładowuje i wpada w tryb awaryjny.Z moich obserwacji silnik jest niedogrzany maks to 71 C podejrzewam termostat do wymiany.

Błędy :

1 DTC's Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

35-00 - -

Logi statyczne BS:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41053.html

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41054.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41055.html

Logi statyczne normalne:

Grupy: 000,001,003 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41056.html

Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41057.html

Grupy: 014,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41058.html

+ dodatkowo

Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41139.html

Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/kozlo_41088.html

Dynamiczne :

Brak - niedogrzany silnik + tryb awaryjny ( postaram się jednak wieczorem coś wymodzić )

Zamieszczam jeszcze wskazania temperatury na zimnym i ciepłym silniku:

Zimny silnik : http://img402.imageshack.us/img402/2738/zimnysilniktemp.jpg

Ciepły silnik : http://img845.imageshack.us/img845/4736/cieplysilniktemp.jpg

Czy ktoś jest w stanie coś wywnioskować z tych informacji ?

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

PS. Czyli wnioskuje ze trzeba zacząć od demontażu całego przodu, wymiany termostatu na nowy z ASO oraz regulacje kąta synchronizacji.Co z tym EGR ? Smarowanie ? Wymiana na nowy ? Czy dać sobie narazie spokój ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat

kat synch do poprawy

egr sie nie otwiera do konca

log 011 stat bo moze czujnik cis atm swiruje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

log 011 stat bo moze czujnik cis atm swiruje
Miałeś na myśli log 010

tak, przepraszam, pomyłka ;)[br]Dopisany: 28 Marzec 2011, 23:33_________________________________________________ciś atm ok,

termostat to aso albo wahler

a co do turbiny to trzeba 011 dynamiczny :)[br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 12:29_________________________________________________EGR to czyszczenie, szczelność przewodów i n18

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za pomoc, dziś zamówię termostat. Postaram się dołączyć dynamiczne logi ale jakoś mi to nie idzie :-)

Co do EGR był czyszczony ok 1 msc temu, więc zostaje szczelność przewodów lub N18. Co do przewodów to jeden z przewodów ten wchodzący do czarnej klapy ( gruszki ) sterującej EGR był nieszczelny ale zostało to tymczasowo naprawione poprzez taśmę.Auto nadal wpada w tryb awaryjny - dziś spróbujemy zrobić logi dynamiczne. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...