gregor667 0 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Witam. Mam problem z moją Audi. a więc od pewnego czasu moje auto ma muła, brakuje mu mocy przy przyspieszaniu. obawiam się że może to być EGR albo przepływomierz ekspertem nie jestem więc niewiem, ale wydaje mi się, że gdyby to był przepływomierz to bym się rozpędził do pewnej prędkości i koniec a bujnę się nawet do 180 ale to długo zajmuje. dziś znalazłem że przy elektrozaworze podciśnienia był urwany kabel, przylutowałem i teraz auto zachowuje się niby tak samo a czasem lepiej ale przy wciśniętym pedale w podłogę przyspiesza nierównomiernie, ma takie wahania mocy (po prostu ciągnie, przestaje, znowu ciągnie i tak do końca obrotomierza) VAG nie pokazał żadnych błędów a logów nie robiłem bo niewiem jak i nie mam drugiej osoby do tego może mój opis jest trochę dziwaczny ale starałem się jak najbardziej opisać to zjawisko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemciotorun 5 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 jak Ci ziecior 180 poleci to niejest zle, bez zrobienia logow sie raczej nie obejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songo 2 Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 a filtr paliwa kiedy był wymieniany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gregor667 0 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 a filtr paliwa kiedy był wymieniany? 1,5 tygodnia temu, filtry wymieniam regularnie co zmianę oleju, czyli śrenio co pół roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się