Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHL] Kłęby dymu z wydechu.


legalny

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam następujący problem.

Moje autko zaczęło niedawno chodzić na trzy cylindry na Pb i na LPG, przy tej okazji z wydechu zaczęły się wydostawać kłęby dymu i w trakcie pracy na Pb strasznie czuć ten rodzaj paliwa a nawet wyrzuca nie spalone paliwo. Zakład mechaniczny uważa że z wydechu wydostaje się para z płynu chłodzącego wraz z niespalonym paliwem. Próba chemiczna na uszczelkę pod głowicą wypadła negatywnie (wychodzi że nie uszczelka). Wieczorem gdy było ciemno zauważyłem, że na jednym z cylindrów z okucia przewodu WN błyska iskra do głowicy pomimo że przewody wymieniłem nie dalej jak ok. 5 tyś. km. wstecz i tu moje zdziwienie. W związku z tą sytuacją mam pytanie czy para wydostająca się z tłumika może powstawać tylko z niespalonego paliw czy też nie ma takiej opcji?

Dodam, że jakoś nie widzę żeby płynu chłodzącego ubywało. Oczywiście jutro lecę po nowe przewody i zobaczę efekt. Jak pomoże to zareklamuję firmę (w sensie negatywnym) której to przewody kupiłem stosunkowo niedawno.

Czy przebicie przewodu na jednym cylindrze może dać takie objawy i czy w ogóle jest to możliwe żeby taki cylinder nie łapał w ogóle?

Proszę o odpowiedzi.

Pozdrawiam.

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz przy dzisiejszych temperaturach para jest duza u mnie jest chyba najwieksza na parkingu a silnik dzwon :gwizdanie:

z praktyki jest tak ze jesli ci wogle nielapie jeden cylinder to padla moze swieca i po sznurku do klebka czyli przewod , aparat zaplonowy itp.

sprawdzales uszczelke ale niesprawdzisz dokladnie czy niepekla na ten cylinder kanalu wodnego, sprawdz swiece czy nie jest zalana plynem , cisnienie na tym cylindrze i po tych czynnosciach powinno byc juz jasne co tam nieteges :th:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat dymienia z wydechu był na forum poruszany niejednokrotnie. Jeżeli jest to para wodna to niejest to nic złego, świadczy jedynie o poprawnym działaniu katalizatora lub o prawidłowym procesie spalania przez silnik. Co do kabli, też było dużo. Warto zainwestować w dobre kable !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez jak odpalam auto to kapie mi WODA (nie jest to paliwo napewno) a jak dodam ostro gazu to taka mala fontanna:) A kopci ze hoho:) Ludzie patrza łał audi a tu z rury takie kopszty hehe:) Tez sie martwilem ze to cos powaznego ale skoro mowicie ze spoko to kamien z serca:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kaziu_Wichura

duża ilość pary wodnej nie jest negatywnym objawem, dodatkowo pamiętajcie, że woda jest nieodłącznym składnikiem procesu spalania paliwa więc będzie się wydobywała z rury wydechowej w mniejszych bądź większych ilościach - dużo tutaj zależy od jakości paliwa.

Co do problemu głównego tego tematu to stawiałbym na kable. Jeśli są przebicia to musisz je wymienić. Myślę, że problem po wymianie powinien zniknąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wszystko się wyjaśniło. Samochód nie chodził na wszystkie cylindry bo padł sterownik silnika na moje nieszczęście, a dymił ze względu na nie spalone paliwo na cylindrze który nie pracował.

Pozdrawiam. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...