dawidoks Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Witam. Dwa tygodnie temu zapinałem się u znajomka pod Vaga. Wywaliło jeden błąd na silniku a dokładniej: 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent Dzisiaj zapinam znów Vaga wywala: 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent Zauważyłem iż samochód jest jakiś zmulony oraz pali około 14-15l przy spokojnej jeździe. ADR lata na Pb95. Najpierw w czym się grzebać? Sondy niestety nie mam od kogo zamienić. Będę ją musiał pewnie sprawdzić u kogoś. W przyszłym tygodniu spróbuję przetrzepać przepustnicę. O co chodzi z tym limitem kontroli uderzeniowej?
Kimi Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 00561 - Mixture Adaptation 12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent O tym jest sporo na forum, poszukaj, generalnie jest to błąd z gatunku "tysiąca i jednej" przyczyn 17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded P1328 - 35-10 - - - Intermittent 17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded P1327 - 35-10 - - - Intermittent 17736 Regulacja spalania przeciwstukowego, cyl. 4, osiągnięta granica regulacji. 17735 Regulacja spalania przeciwstukowego, cyl. 3, osiągnięta granica regulacji. Wygląda na błędy czujnika spalania stukowego. Wysokie spalanie bierze się stąd, że silnik pracuje w trybie awaryjnym.
dawidoks Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Czyli nic tyko się grzebać. Te błędy z regulacją spalania przeciwstukowego to wylazły jako tymczasowe.
Kimi Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Czyli nic tyko się grzebać. Te błędy z regulacją spalania przeciwstukowego to wylazły jako tymczasowe. Fajnie byłoby, jakbyś podmienił ten czujnik na sprawny i wtedy sprawdził znowu błędy
dawidoks Opublikowano 7 Września 2011 Autor Opublikowano 7 Września 2011 00561 Kontrola dodawania mieszanki 01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30 D 01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31 D 01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32 D 01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 D 17734 P1326 Cylinder #2 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D Dzisiaj się łączę i znów powtórzenie 00561 ale co z tą resztą to ja nie wiem. Sprawdzałem sonde na wykresach. Schodziła z napięciem poniżej 0.1V ale nie wychodziła ponad 1V. Samochód jeździ ale jakiś zmulony jest. Dodaję logi. http://vaglog.rtnet.pl/jasiek9418_48857.html [br]Dopisany: 15 Czerwiec 2011, 22:13_________________________________________________Panowie i dalej męczę tego gada. Przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, przeplywonierz dziala raczej sprawnie bo po jego odlaczeniu silnik byl bardzo slaby. Katy wtryskow sprawdzamy w 004BS??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się