Jump to content

[B5 ADR] Pomoc interpretacji i znalezienia przyczyn wysypywania błędów.


dawidoks
 Share

Recommended Posts

Witam. Dwa tygodnie temu zapinałem się u znajomka pod Vaga.

Wywaliło jeden błąd na silniku a dokładniej:

00561 - Mixture Adaptation

12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent

Dzisiaj zapinam znów Vaga wywala:

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

00561 - Mixture Adaptation

12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent

Zauważyłem iż samochód jest jakiś zmulony oraz pali około 14-15l przy spokojnej jeździe. ADR lata na Pb95.

Najpierw w czym się grzebać? Sondy niestety nie mam od kogo zamienić. Będę ją musiał pewnie sprawdzić u kogoś. W przyszłym tygodniu spróbuję przetrzepać przepustnicę.

O co chodzi z tym limitem kontroli uderzeniowej?

Link to comment
Share on other sites

00561 - Mixture Adaptation

12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent

O tym jest sporo na forum, poszukaj, generalnie jest to błąd z gatunku "tysiąca i jednej" przyczyn :wink4:

17736 - Knock-Control: Cylinder 4: Regulation Limit Exceeded

P1328 - 35-10 - - - Intermittent

17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded

P1327 - 35-10 - - - Intermittent

17736 Regulacja spalania przeciwstukowego, cyl. 4, osiągnięta granica regulacji.

17735 Regulacja spalania przeciwstukowego, cyl. 3, osiągnięta granica regulacji.

Wygląda na błędy czujnika spalania stukowego.

Wysokie spalanie bierze się stąd, że silnik pracuje w trybie awaryjnym.

Link to comment
Share on other sites

Czyli nic tyko się grzebać.

Te błędy z regulacją spalania przeciwstukowego to wylazły jako tymczasowe.

Link to comment
Share on other sites

Czyli nic tyko się grzebać.

Te błędy z regulacją spalania przeciwstukowego to wylazły jako tymczasowe.

Fajnie byłoby, jakbyś podmienił ten czujnik na sprawny i wtedy sprawdził znowu błędy :mysli:

Link to comment
Share on other sites

00561 Kontrola dodawania mieszanki

01249 P0201 Cylinder 1 – usterka wtrysku – N30 D

01250 P0202 Cylinder 2 – usterka wtrysku – N31 D

01251 P0203 Cylinder 3 – usterka wtrysku – N32 D

01252 P0204 Cylinder 4 – usterka wtrysku – N33 D

17734 P1326 Cylinder #2 – limit kontroli uderzeniowej osiągnięty D

Dzisiaj się łączę i znów powtórzenie 00561 ale co z tą resztą to ja nie wiem. Sprawdzałem sonde na wykresach. Schodziła z napięciem poniżej 0.1V ale nie wychodziła ponad 1V. Samochód jeździ ale jakiś zmulony jest.

Dodaję logi.

http://vaglog.rtnet.pl/jasiek9418_48857.html

[br]Dopisany: 15 Czerwiec 2011, 22:13_________________________________________________Panowie i dalej męczę tego gada. Przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, przeplywonierz dziala raczej sprawnie bo po jego odlaczeniu silnik byl bardzo slaby.

Katy wtryskow sprawdzamy w 004BS??

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...