paweu1 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Cześć, zastanawiam się nad wycieciem środkowego tłumika w moim dieslu. Podejrzewam, że jest przyczyną buczenia poniżej 2000obr/min, buczenie bardzo męczy pasażerów z tyłu, z przodu nie jest wcale lepiej. Założyłem nowe wieszki, nową plecionkę, wyciąłem kata, ale nadal przy jeżdzie i przyspieszniu poniżej 2000obr/min jest nieprzyjemne buczenie. Co o tym myślicie, czy to pomoże?
mcm Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 raczej zaszkodzi bo będzie głośniej :gwizdanie:
paweu1 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Jeśli jest wypalony, to raczej nie zaszkodzi. Mam nadzieje, że pomoże, tylko chciałbym żeby się wypowiedział ktoś, kto wycinał środkowy tłumik
Gość Damian A4 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Ja wczoraj wyciąłem Buczy bardziej :kox:
paweu1 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Ja wczoraj wyciąłem Buczy bardziej Dobrze wiedzieć, Tylko, że ty masz V6 a ja R4, Może mój inaczej zareaguje. Co w takim razie może być przyczyną buczenia, dźwiek dochodzi gdzieś z tyłu
paweu1 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 łożyska kół Za prosto by było, Buczenie nasila się przy dodaniu gazu, także łożyska odpadają. Ewidentnie siedzi coś w wydechu. Spróbuje go jeszcze usztywnić i zobaczę co będzie się działo
grubasek21 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 wycięcie nic nie zaszkodzi lepiej beda spalinki uciekac
paweu1 Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2011 wycięcie nic nie zaszkodzi lepiej beda spalinki uciekac To napewno. Gorzej, jeśli zacznie jescze bardziej buczeć. Co do buczenia, to zauważyłem, że zależy od sposobu w jaki wydech wisi na wieszakach im jest sztywniejszy tym mniej buczy. Najbardziej mnie denerwuje inna dolegliwość, otóż przy 1800- 2000 obr/min trzęsie budą. Nie rozwiązany problem wielu użytkowników A4
grubasek21 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 to juz wiesz ryzyko :naughty:pamietaj ze jak wytniesz zawsze mozna wtawic jak bedzie :thumbdown:
Łaszczu Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Ja mam w AFNie tylko koncowy i jest cisza... Pasażerowie 2go rzędu nie skarżą się na jakieś buczenia/głośny wydech itp. Jedynie co to mi kolega mówił że coś tam za zew. słychać ale ja w środku nic nie słyszę.
paweu1 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Ja mam w AFNie tylko koncowy i jest cisza... Pasażerowie 2go rzędu nie skarżą się na jakieś buczenia/głośny wydech itp. Jedynie co to mi kolega mówił że coś tam za zew. słychać ale ja w środku nic nie słyszę. Czy przed wycięciem tłumika, było słyszalne buczenie, czy słychać jakąś róznicę przed i po wycięciu?
Łaszczu Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Ja mam w AFNie tylko koncowy i jest cisza... Pasażerowie 2go rzędu nie skarżą się na jakieś buczenia/głośny wydech itp. Jedynie co to mi kolega mówił że coś tam za zew. słychać ale ja w środku nic nie słyszę. Czy przed wycięciem tłumika, było słyszalne buczenie, czy słychać jakąś róznicę przed i po wycięciu? Pierw wyciołem kata, to lekko w wydechu było słychać jak pracuje turbo. Później wywaliłem wszystko co się dało(rura od turbo do samego końca). Wtedy to było głośno Jakiś czas temu założyłem tylko ostatni tłumik i jak dla mnie jest totalna seria. Tak jak wcześniej pisałem kolega coś mi mówił że niby coś tam słychać ale bez żadnego buczenia, basowego odgłosu w środku. Takie są moje odczucia. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się