Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APU] Brak mocy (prośba o analize logów)


kecaj16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mój problem polega na tym, że samochód przerywa i szarpie podczas przyspieszania albo wcale nie chce przyspieszać. Nie wkręca się wyżej niż do 5 tys. obrotów. Zrobiłem logi Vagiem może ktoś z was będzie wstanie mi coś podpowiedzieć albo doradzić.

http://img338.imageshack.us/my.php?image=beztytuupj5.jpg

http://img80.imageshack.us/my.php?image=73057036lx2.jpg

http://img264.imageshack.us/my.php?image=98438902cv8.jpg

http://img185.imageshack.us/my.php?image=40191553cj7.jpg

http://img80.imageshack.us/my.php?image=17695767qm2.jpg

http://img80.imageshack.us/my.php?image=17675196ug9.jpg

To co mi się rzuca w oczy to zły kąt wyprzedzenia zapłonu, ale nie wiem jaka może być tego przyczyna. Sprawdzałem tez Vagiem czujniki spalania stukowego i mam wątpliwości czy wszystko jest ok. Nie zrobiłem niestety logów z tego, ale wyglądało to mniej więcej tak:

Knock sensor voltage:

Cylinder 1: wartość pomiędzy 0,9 - 1,0 V

Cylinder 2: 1,17-1,44

Cylinder 3: 0,7-1,0

Cylinder 4: 0,7-1,0

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki i spostrzeżenia dotyczące awarii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świeca, cewka, moduł zapłonowy... Pierwsze i drugie łatwo sprawdzić, wystarczy zamienić miejscami, gorzej z modułem. Vag nie wyrzuca żadnych błędów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vag nie wyświetla żadnych błędów, świece zostały wymienione już po pojawieniu się tych objawów i nie było poprawy. Po nowym roku zajmę się cewką, ale jak sprawdzić moduł to nie wiem. Elektryk jest to wstanie sprawdzić czy tylko serwis? Dzięki za sugestie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryk jest to wstanie sprawdzić czy tylko serwis?

Jeżeli dysponuje oscyloskopem i odpowiednią wiedzą to napewno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się w końcu rozwiązać problem, i okazał się nim jednak przepływomierz. Po wymianie przepływomierza pojawił się jednak inny problem mianowicie silnik gaśnie jeżeli podczas jazdy przy obrotach powyżej 3 tys. wciśnie się sprzęgło. Tzn. obroty spadają za nisko i silnik gaśnie. Na postoju takiego objawu nie ma. Nie wiem jaki to ma związek z wymianą przepływki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...