Skocz do zawartości

kecaj16

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kecaj16

Osiągnięcia kecaj16

0

Reputacja

  1. Udało się w końcu rozwiązać problem, i okazał się nim jednak przepływomierz. Po wymianie przepływomierza pojawił się jednak inny problem mianowicie silnik gaśnie jeżeli podczas jazdy przy obrotach powyżej 3 tys. wciśnie się sprzęgło. Tzn. obroty spadają za nisko i silnik gaśnie. Na postoju takiego objawu nie ma. Nie wiem jaki to ma związek z wymianą przepływki.
  2. Vag nie wyświetla żadnych błędów, świece zostały wymienione już po pojawieniu się tych objawów i nie było poprawy. Po nowym roku zajmę się cewką, ale jak sprawdzić moduł to nie wiem. Elektryk jest to wstanie sprawdzić czy tylko serwis? Dzięki za sugestie.
  3. Witam, mój problem polega na tym, że samochód przerywa i szarpie podczas przyspieszania albo wcale nie chce przyspieszać. Nie wkręca się wyżej niż do 5 tys. obrotów. Zrobiłem logi Vagiem może ktoś z was będzie wstanie mi coś podpowiedzieć albo doradzić. http://img338.imageshack.us/my.php?image=beztytuupj5.jpg http://img80.imageshack.us/my.php?image=73057036lx2.jpg http://img264.imageshack.us/my.php?image=98438902cv8.jpg http://img185.imageshack.us/my.php?image=40191553cj7.jpg http://img80.imageshack.us/my.php?image=17695767qm2.jpg http://img80.imageshack.us/my.php?image=17675196ug9.jpg To co mi się rzuca w oczy to zły kąt wyprzedzenia zapłonu, ale nie wiem jaka może być tego przyczyna. Sprawdzałem tez Vagiem czujniki spalania stukowego i mam wątpliwości czy wszystko jest ok. Nie zrobiłem niestety logów z tego, ale wyglądało to mniej więcej tak: Knock sensor voltage: Cylinder 1: wartość pomiędzy 0,9 - 1,0 V Cylinder 2: 1,17-1,44 Cylinder 3: 0,7-1,0 Cylinder 4: 0,7-1,0 Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki i spostrzeżenia dotyczące awarii.
  4. Witam. Jacek - Głogów (A4 B5 1,8TAPU). Pozdrawiam wszystkich miłośników marki Audi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...