kecaj16
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O kecaj16
Osiągnięcia kecaj16
0
Reputacja
-
Udało się w końcu rozwiązać problem, i okazał się nim jednak przepływomierz. Po wymianie przepływomierza pojawił się jednak inny problem mianowicie silnik gaśnie jeżeli podczas jazdy przy obrotach powyżej 3 tys. wciśnie się sprzęgło. Tzn. obroty spadają za nisko i silnik gaśnie. Na postoju takiego objawu nie ma. Nie wiem jaki to ma związek z wymianą przepływki.
-
Vag nie wyświetla żadnych błędów, świece zostały wymienione już po pojawieniu się tych objawów i nie było poprawy. Po nowym roku zajmę się cewką, ale jak sprawdzić moduł to nie wiem. Elektryk jest to wstanie sprawdzić czy tylko serwis? Dzięki za sugestie.
-
Witam, mój problem polega na tym, że samochód przerywa i szarpie podczas przyspieszania albo wcale nie chce przyspieszać. Nie wkręca się wyżej niż do 5 tys. obrotów. Zrobiłem logi Vagiem może ktoś z was będzie wstanie mi coś podpowiedzieć albo doradzić. http://img338.imageshack.us/my.php?image=beztytuupj5.jpg http://img80.imageshack.us/my.php?image=73057036lx2.jpg http://img264.imageshack.us/my.php?image=98438902cv8.jpg http://img185.imageshack.us/my.php?image=40191553cj7.jpg http://img80.imageshack.us/my.php?image=17695767qm2.jpg http://img80.imageshack.us/my.php?image=17675196ug9.jpg To co mi się rzuca w oczy to zły kąt wyprzedzenia zapłonu, ale nie wiem jaka może być tego przyczyna. Sprawdzałem tez Vagiem czujniki spalania stukowego i mam wątpliwości czy wszystko jest ok. Nie zrobiłem niestety logów z tego, ale wyglądało to mniej więcej tak: Knock sensor voltage: Cylinder 1: wartość pomiędzy 0,9 - 1,0 V Cylinder 2: 1,17-1,44 Cylinder 3: 0,7-1,0 Cylinder 4: 0,7-1,0 Będę bardzo wdzięczny za wszelkie wskazówki i spostrzeżenia dotyczące awarii.
-
Witam. Jacek - Głogów (A4 B5 1,8TAPU). Pozdrawiam wszystkich miłośników marki Audi.