Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Problem z automatem- skrzynia 01N


ernest28

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem z automatem na zimnym silniku skrzynia pracuje prawidłowo zmienia biegi bez szarpnięć ale kiedy si rozgrzeje odczuwalne są szarpnięcia przy zmianie 2 biegu na 3 olej wymieniony podłączyłem vag nie ma żadnych błędów jaka może być przyczyna ze skrzynia szarpie po rozgrzaniu

z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z automatem na zimnym silniku skrzynia pracuje prawidłowo zmienia biegi bez szarpnięć ale kiedy si rozgrzeje odczuwalne są szarpnięcia przy zmianie 2 biegu na 3 olej wymieniony podłączyłem vag nie ma żadnych błędów jaka może być przyczyna ze skrzynia szarpie po rozgrzaniu

z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam

Kiedyś tam, w dawnych czasach, w moim Audi 80 B4 takie objawy skończyły się przeróbką na skrzynię manualną...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sluchaj wywodow o oleju i jego jakosci bo to nie jest wina oleju

to jest taka skrzynia ze jak wlejesz najwiekszy szajs (np.dexron II) to bedzie smiagac az milo

sterowanie skrzyni szwankuje na 100%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj oznaczenie sterownika bo taką skrzynię mam w posiadaniu i sterownik też. O ile kolega ONSORK ma rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko dla jasnosci, nie chodzi o sam sterownik skrzyni jako jej komputer, ktory jest pod nogami pasazera, ale chodzi o hydrauliczna plyte sterujaca ktora znajduje sie tuz pod miska olejowa

w niej znajduja sie elektrozawory i sterowane przez nie zawory

ten element jest odpowiedzialny za twoje problemy

nie potrzebujesz nowych elektrozaworow a tylko sama plyte

tutaj zobaczysz w czym rzecz, bo chodzi o to co jest w zoltej misce

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=134304.0;highlight=naprawa+remont+01n

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ile taka płyta może kosztować pisałem na forum firmy Auto Józefów i też stwierdzili że to wina sterownika pytałem o koszty naprawy powiedzieli 500-2000 zł

wszystkim dziękuje za pomoc

tylko dla jasnosci, nie chodzi o sam sterownik skrzyni jako jej komputer, ktory jest pod nogami pasazera, ale chodzi o hydrauliczna plyte sterujaca ktora znajduje sie tuz pod miska olejowa

w niej znajduja sie elektrozawory i sterowane przez nie zawory

ten element jest odpowiedzialny za twoje problemy

nie potrzebujesz nowych elektrozaworow a tylko sama plyte

tutaj zobaczysz w czym rzecz, bo chodzi o to co jest w zoltej misce

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=134304.0;highlight=naprawa+remont+01n

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby coś to pamiętaj o mnie że mam taką skrzynię całą wyjętą ze sprzęgłem hydrokinetycznym i olejem w środku. Sprawna na 100% z 1,8 ADR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 500pln to maksymalna cena za naprawe jaka mozna zaplacic, bo te 2000pln to cena poza granicami jakiegokolwiek rozsadku - umysl szalenca musial wykreowac taka wartosc, no ale coz tym charakteryzuje sie polski kapitalizm.

tutaj masz nowa plyte z nowymi elektrozaworami(!!!) za 2000pln

http://midparts.com.pl/pl/p/VW-AG4-Sterowanie-98-UP/1546

skoro kolega pieciajek chce koniecznie zrobic biznes to faktycznie moze z nim zagadaj na zasadzie - zalozysz u siebie zobaczysz czy to co Ci oferuje jest ok, jak tak to placisz, jak nie to mu oddajesz.

w koncu macie tylko 100km do siebie i zamiast plaszczyc dupe przy swiatecznym stole mozna sie przejechac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...