Skocz do zawartości

miczek.mk

Pasjonat
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O miczek.mk

Informacje

  • Imię
    Mikołaj
  • Miasto
    okolice Poznania

Auto

  • Model
    BMW
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    Inny
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia miczek.mk

1

Reputacja

  1. Nie, w Bydgoszczy Euro Car Audio A ile Cię wyszła cała operacja z navi 3g+ ??
  2. Bartek, jakbyś powiedział, że będziesz chodził pieszo, to pożyczyłbym Ci któreś z moich aut..., wystarczyło tylko słowo. Moja Corolla właśnie nudziła się właśnie w VW Staszak w serwisie - schła po czyszczeniu wnętrza, właściwie to nie miał kto jej odebrać, a wnętrze było wyschnięte... Mogłeś ją wziąć - jedno słowo, a u mnie każdy samochód ma pełen zbiornik PB lub ON, więc nie ma problemów z pożyczaniem dobrym ludziom. Pełny bierzesz, pełny oddajesz i wszystko. Pozdrawiam - miczek.mk
  3. miczek.mk

    Hak holowniczy

    Kolego, w A4 B6 wg zaleceń Audi TRZEBA zakładać moduł sterujący elektryką przyczepy, co to za ASO, co mówi "jeżeli nie trzeba przerabiać instalacji elektr.". Poza tym widać po wycenie montażu, że cię olali. Mniejsza z tym. Ja mam od półtora roku nowy hak szybkodemontowalny wertykalny firmy Autohak Słupsk za 1300 z przesyłką Auto-Hak Spółka Jawna - Produkcja i sprzedaż haków holowniczych do samochodów osobowych i ciężarowych, sprzedaż wysyłkowa na terenie całego kraju, producent zaczepów kulowych oraz kul do haków , nowa markowa wiązka z modułem 500, montaż 400 zł w tym ASO STASZAK - Dealer Volkswagen . Razem 2200 brutto za nowy, świetnej jakości hak z fajną elektryką nie sprawiającą żadnego problemu fisowi i kontroli żarówek, i z porządnym montażem. Wrażenia z użytkowania: demontaż główki haka trwa dwie sekundy, gniazda pół sekundy, WCALE nie widać, ze moje auto hak posiada, montaż główki haka trwa półtorej sekundy, wysunięcie gniazda sekundę a jakość tego rozwiązania widać gołym okiem. Wiązka z modułem wymagała ciągnięcia od tyłu auta do skrzynki bezpieczników i zabudowy modułu i dodatkowej sprzyneczki bezpieczników przyczepy (widziałem, byłem przy aucie w czasie montażu w ASO) , ale oprócz milisekundowej zwłoki w działaniu świateł przyczepy, ma same zalety, no i mam gniazdo 13-pinowe, czyli np. stały plus...
  4. Witajcie. Do mojego A4 B6 produkcja 09.2003 model 2004 Avant 1.9TDi quattro Bart-s zainstalował RNS-E rok 2010 , bluetooth (części od Siemiana) i tempomat . Moje auto przed tą przeróbką posiadało fabrycznie FIS czerwony (monochromatyczny) i radio Audi Concert CD Grundig na CAN. Bart-s bardzo się starał i swoją pracę przeprowadził starannie, ale kilka tematów budzi moje wątpliwości. Mianowicie: 1. Gdy włączam nawigację to na fisie w licznikach pojawiają się wyświetlenia nawigacji, ale gdy tylko otworzę drzwi (wtedy na wyświetlaczu pojawia się animacja otwartych drzwi) a potem drzwi zamknę, nawigacja już nie wyświetla się na fisie w licznikach. Pomaga wyłączenie i włączenie RNS-E lub zatrzymanie celu podróży i ponowne wznowienie. 2. Jak łączy się lub rozłącza bluetooth to RNS-E sygnalizuje to głośnym gongiem z głośników. Jak ten sygnał ściszyć lub wyłączyć? (nie mam kierownicy multifunkcyjnej)
  5. Kolego Dzekson, nie chcę abyś mój post odebrał jako trollowanie (Trollowanie), nie chcę też polemizować z Tobą na temat stanu nadwozia Twojego auta, ale ... tak dla Twojej informacji to w przypadku naprawy blacharskiej w ASO jest tak, że montują fabrycznie nowe, oryginalne elementy do lakierowania pomalowane podkładem, po montażu malują często bez "cieniowania", więc pisanie, że naprawy blacharskie sprawdzałeś czujnikiem lakieru jest oznaką Twojej słabości w rzetelnej ocenie stanu blacharskiego własnego samochodu. Bo lakier będzie miał dobrą grubość, a auto może być po wypadku, czy kolizji. Pamiętaj także, że porządna naprawa nie dyskwalifikuje auta i może zdarzyć się każdemu z nas, także belgowi, który był dłuuugie lata właścicielem Twojego auta ...
  6. Tu masz mój wątek na temat chipa. http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=6202.0 5 lat na chipie i sporo kilometrów. A foto silnika z dołu potwierdza jego idelny stan.
  7. Dodałem nowe foty na pierwszej stronie. Minęło już 6 lat, jak jest z nami ta A4.
  8. Też tak uważam, jeśli ktoś na co dzień szuka oszczędności to zawsze można mieć kilka pojazdów, lub ostatecznie pożyczać od żony A2 1.2tdi lub 1.4tdi. A jeśli nie szuka oszczędności - to dobrze trafił - S4 to auto uniwersalne czyli (bez obrazy) do wszystkiego i do niczego. A Tobie Streetrace - gratuluję, bardzo fotogeniczne auto.
  9. Witajcie. Jako, ze wyszukiwarka nie dała jednoznacznych odpowiedzi, a na forum POLO nie mogę się odnaleźć, pytam wśród Was. Mam auto jak w tytule. Jest w stanie oryginalnym, ma fabryczne felgi 16" z oponami 205/45R16. W serwisie powiedzieli, że moje hamulce z przodu to 288mm. Pytanie moje jest takie, czy podejdą do tego auta felgi 15". Najlepiej aluminiowe, oryginały z grupy VAG?
  10. Nie jest to wykluczone, niestety, już kilka lat mam wrażenie, że spora część porządnych producentów jest podrabiana. Oleje i zawieszenia to na 100%, Co do filtra to mogę zrobić zdjęcie tego Manna, z tym że zdjęcia oryginału Opla już nie zrobię bo został założony.
  11. Mam tych samochodów ileś tam i nie mam siły na ten cały polski system naprawczy w ASO czy u kolegi, znajomego, sąsiada, Jarka, Pana Henia czy Marka. Dziś mówią "jutro będzie gotowe", jutro mówią "dopiero się zabrałem", a potem tydzień wszystko stoi. A na końcu, temat naprawiany a nie naprawiony. Jeszcze to wieczne opowiadanie, że w ASO drogo. Może drogo, ale warto sprawdzić, a serwis serwisowi nierówny. A ze dwa lata temu z autostrady holowałem dyrektora polskiego oddziału niemieckiej firmy - Niemca, który po wymianie rozrządu we firmie http://www.rowinski-wajdemajer.audi.pl/strona-glowna/ przejechał tylko 300 km do Poznania swoim A6 i rozrząd poleciał. Zaholowałem go do VW Staszak Duszniki Wlkp. (pomimo braku autoryzacji na Audi), zrobili w dwa dni, potem dzwonił do mnie ten Niemiec, że jeszcze raz bardzo dziękuje za pomoc i że do tej pory wszystko działa. Po czasie wiem, że zapłaciła za usługę ubezpieczalnia. A moje doświadczenie to około 1 milion 200 tysięcy km, więc uwierz mi, wiem jak to wygląda. Jeśli chodzi o moją wypowiedź to nie chodzi mi absolutnie o mój biznes, bo nie mam z tym kłopotów, tylko o podzielenie się moim sporym doświadczeniem z forumowiczami.
  12. WARTO Kolego. Jedynie przeróbki (czyli językiem forumowym - rezanie) to nie ich konik.
  13. Wiesz co, zniżki jak zniżki, jak na ASO VW drogo nie jest, jak na moje zadowolenie to ceny dobre (mogę podać kilka przykładów np. wymiana nagrzewnicy w czerwcu 2011 w moim A4 B5 - 700 zł brutto za robociznę), a najważniejsze jest to, że mnie nie oszukują, są terminowi, podpowiadają, że to lepiej w zamienniku, to w oryginale, a to używane, i przez ten cały czas miałem przez ten czas tylko JEDNĄ POPRAWKĘ (geometria tylnej osi w Touranie), poprawili, przeprosili i było super. A serwisowałem/serwisuję u nich oprócz VAG i Opla, i Mitsubishi, i Fiata, i Peugeota... Są drugi rok z rzędu w 100 najlepszych serwisach EUROPY ! Tak, tak, to nie pomyłka. Jest jeszcze jeden taki serwis VW w Polsce - Kalisz Ignaszak. Reszta za murzynami. Mała wioseczka - 3 tysiące ludzi, a serwis miód malina. Czemu się utrzymują na rynku - bo firma jest dwóch braci w wieku 50-60 lat . Jeden prowadzi salon, a drugi serwis. Pokaż mi drugi serwis ASO obojętnie jakiej porządnej marki, gdzie współwłaściciel pracuje fizycznie na warsztacie. Ich warsztat samochodowy mój teść pamięta od lat 70 XX wieku, zawsze był świetny. A ASO VW maja tak z 15 lat. Jeden z mechaników jest tam od ucznia, pracuje do dziś już z 25 lat z czego od czasu autoryzacji VW to od początku, i jak jadę na naprawę swoją dwudziestolatką (Audi 100 C4 2.6E 1992 - bezwzględnie potwierdzony przebieg 150 tys. km) to cieszę się, że on się cieszy, że ją widzi nadal w takiej kondycji. No i tak to wygląda. Może kiedyś na jakiś spot się wybiorę to sam zobaczysz...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...