Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Nie działa zamek centralny z pilota


ozi_wells

Rekomendowane odpowiedzi

witka... no wiec rozwiązałem mój problem :dance:. polegał on na tym ze wkładając radio nieoryginalne przemienialem kabelki zasilajace przy przewodach od radia tak aby nie resetowało sie po wyciagnieciu kluczyka. zrobilem prosty blad :embarrassed: mimo ze robilem to juz wiele razy. w kazdym razie trzeba podpiąc plus i podtrzymanie od radia do przewodu na którym zawsze jest + z samochodu niezaleznie od kluczyka czy zapłonu. tak tez zrobilem ale zwarłem jeszcze kabelki podtrzymania i + z instalacji auta :confused4: i centralny przestał dzialac. teraz kiedy juz to naprawilem okazało sie ze centralny domyka jeszcze szyby, czego nie wiedziałem no i zaczął dzialac brzeczek od swiateł :dance:. pisze o tym bo moze komus pomoge jak bedzie miał nieoryginalne radio i nie bedzie dzialal central.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli mogę to odnowię temat :embarrassed:

koledzy powiedzcie co zrobić jeśli mam tylko jeden kluczyk. nie działa otwieranie i zamykanie auta z oryginalnego kluczyka (scyzoryk), mechanicznie otwieram kluczykiem auto, działa domykanie szyb ale nie działa otwieranie z pilota. nie wiem czy miałem coś tam kombinowane bo tylnej klapy nie mogę otworzyć oryginalnym kluczykiem. mam teraz jakiś dodatkowy pilot (niestety tylko jeden :() i nim otwieram central łącznie z tylną klapą. poradźcie co mogę zrobić aby aktywować otwieranie z kluczyka, czy pozostaje mi tylko ASO albo VAG ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możliwe <a nawet napewno> jest załozony jakis alarm, który nie wykozystuje pakietu komfort w samochodzie. wtedy centralny jest wpiety w kabelki w słupku a nie pod oryginalny pakiet. jezeli cos jest zle podpiete to czesto zdaza sie tak ze w samochodzie cos nie działa, tak jak u mnie centralny <zle podpiete radjo>. musisz sobie zczytac błędy na vagu, ewentualnie znalesc centralke od alarmu i wypiąc zasilanie do niej i wtedy sprawdzic. co do klapy tylniej to czesto zdaza sie tak ze ktos sobie wymienia zamki w drzwiach i stacyjke <włamanie itp> a o klapie zapomina :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witka... no wiec rozwiązałem mój problem :dance:. polegał on na tym ze wkładając radio nieoryginalne przemienialem kabelki zasilajace przy przewodach od radia tak aby nie resetowało sie po wyciagnieciu kluczyka. zrobilem prosty blad :embarrassed: mimo ze robilem to juz wiele razy. w kazdym razie trzeba podpiąc plus i podtrzymanie od radia do przewodu na którym zawsze jest + z samochodu niezaleznie od kluczyka czy zapłonu. tak tez zrobilem ale zwarłem jeszcze kabelki podtrzymania i + z instalacji auta :confused4: i centralny przestał dzialac. teraz kiedy juz to naprawilem okazało sie ze centralny domyka jeszcze szyby, czego nie wiedziałem no i zaczął dzialac brzeczek od swiateł :dance:. pisze o tym bo moze komus pomoge jak bedzie miał nieoryginalne radio i nie bedzie dzialal central.

Hej mógł by ktoś to wytłumaczyć mi to jakoś bardziej szczegółowo. Myśle że mam ten sam problem. kupiłem niedawno Audike i ma ona nieorginalne radio i pilota który od początku niedziałał. Radio wogóle nie reaguje na wyjęcie kluczyka ze stacyjki i gra dalej a pilot nie działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witka... no wiec rozwiązałem mój problem :dance:. polegał on na tym ze wkładając radio nieoryginalne przemienialem kabelki zasilajace przy przewodach od radia tak aby nie resetowało sie po wyciagnieciu kluczyka. zrobilem prosty blad :embarrassed: mimo ze robilem to juz wiele razy. w kazdym razie trzeba podpiąc plus i podtrzymanie od radia do przewodu na którym zawsze jest + z samochodu niezaleznie od kluczyka czy zapłonu. tak tez zrobilem ale zwarłem jeszcze kabelki podtrzymania i + z instalacji auta :confused4: i centralny przestał dzialac. teraz kiedy juz to naprawilem okazało sie ze centralny domyka jeszcze szyby, czego nie wiedziałem no i zaczął dzialac brzeczek od swiateł :dance:. pisze o tym bo moze komus pomoge jak bedzie miał nieoryginalne radio i nie bedzie dzialal central.

Hej mógł by ktoś to wytłumaczyć mi to jakoś bardziej szczegółowo. Myśle że mam ten sam problem. kupiłem niedawno Audike i ma ona nieorginalne radio i pilota który od początku niedziałał. Radio wogóle nie reaguje na wyjęcie kluczyka ze stacyjki i gra dalej a pilot nie działa.

moze masz po prostu tak polaczone kable od radia,zeby gralo caly czas,nawet jak wyjmiesz klucz ze stacyjki...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zregóły w radiach jest kostka tzw. iso. i teraz jest pytanie czy masz radio z bezposrednim weisciem na tak kostke w obudowie radia czy masz to przedłurzone na przewodach. jezeli masz na przewodach to sprawa jest prosta bo zawsze jest tam złączka słurząca własnie do takich operacji. w audi, jak i zresztą w wielu autach po wyłączeniu kluczyka gasnie radio, ale sie nie resetuje. są dwie opcje: albo podpinasz czerwony z samochodu do czerwonego z radia i zółty z zółtym, sprawdzasz czy działa i czy sie wyłącza jak przekrecisz i wyciagniesz kluczyk. po kolejnym włączeniu radio nie powinno sie zresetowac. jezeli tak to masz dobrze. druga opcja to taka zeby radio nie gasło. do kabelka zółtego z samochodu podpinasz zarówno zólty jak i czerwony przewód z radia. przy takim podpięciu radio nie powinno gasnąć po wyciągnięciu kluczyka, a z instalacją nie powinno byc juz problemu.

jak masz natomiast radio z bezposrednim wejsciem iso to jezeli działa ci cały czas to znaczy ze ktos pokombinował cos z przewodami idącymi od samochodu wiec musisz szukac jakis zaizolowanych miejsc i sprawdzic czy zrobił to w taki sam sposób jak wczesniej ci opisałem. kolorki kabli są takie same wiec nie powinno byc problemu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...jesli zrobisz zware,to alarm moze nie dzialac,tez tak mialem,i to opisalem wczesniej,

Ale jak to sie ma do niedziałającego pilota? Mam przedłużoną kostke ISO więc mogę zmieniać dowoli. Nie zależy mi na zapamiętywaniu stacji czy płyty CD. Chciałbym tylko zeby działał mi pilot :wallbash:

...a moze cos z pilotem nie tak,jesli masz dostep do vaga,fajnie by bylo go sprawdzic,czy dziala,a potem myslec dalej...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z radiem nie koniecznie musi cie dotyczyc, to jest tylko jedna z możliwosci. podepnij vaga i wszystko prawdopodobnie bedziesz wiedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam koledzy :hi:

Otóż kupiłem A4 z centralny firmy Votex i poprzedni właściciel mówił że trzeba zaprogramować piloty no to oczywiście zrobiłem tak jak książka pisze i wielkie nic.

Próbowałem wszystkiego i nic.

W końcu zadzwoniłem do ex właściciela i pytam czy on nigdzie w instalacji nic nie grzebał, a on mi na to że właśnie zrobił stałe zasilanie do radia tak aby mu grało po wyjęciu kluczyka.

Więc wyjąłem radio i patrze że tak jest czerwony i żółty zlepione są razem i podpięte pod jeden przewód.

I stwierdził że międzyinymi przez to morze nie działać.

Dodam że z kluczyka wszystko działa ok

Z góry dziękuje za odpowiedź. :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jezeli czerwony z zółtym od radia jest spiety razem i do tego z zółtym od samochodu to jest ok. nie powinno miec to wpływu na działanie alarmu a zwłaszcza nieoryginalnego. musisz sprawdzic wszystkie podłączenia alarmu moze cos jest zle podpiete albo niepodpięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest dobrze podpiete(zolty i czerwony pod staly plus)szukaj gdzie indziej-100%,sam kiedys tak mialem w b5,jest to jedna z dwoch opcji podlaczenia radia nieoryginalnego :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wznawiam tamat bo mam duży problem (B5 model 2000 kluczyk: scyzoryk) Postanowiłem wymienić baterie i niestety pojawił się problem centralka nie reaguje na pilota ... Szukałem szukałem i szukałem znalazłem troszke możliwosci programowania pilota niestety żaden nie działa ;( Czytałem coś o czujniku na podczerwień na słupku ja takiego nie mam ... Co zrobić w tej sytuacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem świeżak w temacie vagowania i dziś pierwszy raz podłączyłem kompa auto... pierwsze vagowanie i kasowanie błędow, i chciałbym zaprogramować piloty do centrala, bo też mi nie działają ale korzystając z okazji mam błędy centrala i czy to może nie z ich powodu pilot przestał działać?

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8LO 862 257 A

Component: ZV-Pumpe, DWA

Coding: 02088

Shop #: WSC 65535

4 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01374 - Alarm triggered by Terminal 15

35-00 - -

01362 - Close Switch for Tailgate/Trunk (F124)

29-00 - Short to Ground

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie to wygląda tak że kluczyk otwiera tylko jedne drzwi gdy otwieram poprzez drzwi kierowcy, gdy otwieram poprzez klapę bagażnika otwierają się wszystkie drzwi łącznie z klapka wlewu. Niestety zaprogramowanie jest na tyle utrudnione że jeden kluczyk mam sprawny a drugi jest złamany i grot jest osobno a pilot osobno co za tym idzie opcja jeden kluczyk w stacyjce drugi na zewnątrz odpada ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...