Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Sprawdzenie serwa. Co się wiąże z odkręceniem serwa i czy trzeba?


pastaldo

Rekomendowane odpowiedzi

Czy żeby sprawdzić czy woda się nie dostała do serwa to trzeba odkręcić serwo i je wyjąć czy jest jakiś inny sposób?

Bo na pewno mam nieszczelność na tych złaczkach gumowych przy ścianie grodziowej i przy serwie, ale zastanawiam sie czy w związku z tym nie mogła tam sie dostac tez woda gdyz przez jakiś czas miałem zatkane odpływy wody. Więc jakbym wymieniał te gumy to można by sprawdzić serwo. Bo hamulce sa nie najgorsze ale były lepsze i chce do tego powrócić.

Czy nieszczelność układu podciśnienia może byc zabujcze dla vacum pompy bo musi ona wydajniej pracować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jak bys mial nieszczelnosc to wspomagania by nie bylo albo slabiutkie.

Podpompuj hamulec bez odpalania auta itrzymaj tak do odpalenia jak pociagnie pedal to jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedał wciąga ale czasem sie zdarza że jakby słabiej hamowało. A jak dotkałem tej rurki to słychac było syczenie więc słabo trzyma i czasem chyba musi sobie pociagnąć powietrza do układu podciśnienia. a czy jesli wyjme ten wężyk podciśnieniowy z serwa to jesli była by woda w serwie to da sie ja wyciagnąć tym otworem i przez niego sprawdzic czy jest ona tam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...