Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] nierówna praca w cylindrach


mariusz2308

Rekomendowane odpowiedzi

panowie pomocy - znajomy przeswietlil moja niunie vagiem stwierdzil ze ze jest róznica w pracy w cylindrach nie duza ale jest.Jestem laikiem w tych sprawach napiszcie co moze byc tego przyczyna i co mnie czeka :confused4:czy to wtryski czy co . Kiedys koles zalal mi auto 94 i jezdzilem nieswiadomy przez tydzien czy to moze przez ta benzyne jakis nagar. Czy kupic jakiegos srodka do benzyny zeby to przeczyscilo pomocy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ŻYCIA MECHANIKA SAMOCHODOWEGO (opowieść autentyczna)

Nowy samochód (około 35000 km) przyjeżdża an stacje serwisową, właściciel nie jest zadowolony pracą silnika - podobno nie pracuje równo. Rzeczywiście po osłuchaniu się z odgłosami silnika - po jakiś 20 minutach, można było dopatrzeć się delikatnego niedoboru obrotów po manewrze zatrzymywania samochodu. Komputer nic nie wykazywał - wszystko OK.

Po dwóch dniach prób regulacji, przyszedł nieobecny mechanik po urlopie. Posłuchał, zobaczył kto był właścicielem i poprosił o kluczyki celem oglądu. Nic nikomu nie mówiąc wyjechał na dwupasmówkę, lekko auteczko przegazował w pełnym wymiarze obrotów na prawie każdym biegu (miejscami ponad 220) i wrócił do warsztatu. Klient zachwycony, silnik cyka jak zegarek etc.

Konkluzja: Jak się jeździ na 4 czy 5 biegu przy prędkości 60 km na godzinę to każdy samochód szlag trafia - taka maniera występuje u oszczędnych, bo podobno mniej spala (szczególnie celują w niej taksówkarze, bo tam każda kropla benzynki na wagę złota). :naughty:

Propozycja naprawy: Facet, weź rodzinę na wycieczkę i rozpędź samochód do magicznej prędkości 120/h przez jakieś pół godziny i napisz jakie nastąpiły zmiany w pracy silnika. A jak samochód ma przejechane więcej niż 250 000 to nie zawracaj głowy tylko zbieraj forse na nowszy lub mniej zużyty. :bicz3:

ps.