Skocz do zawartości

Ronin

Pasjonat
  • Postów

    285
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ronin

Osiągnięcia Ronin

0

Reputacja

  1. Koledzy dobrze mówią, trochę przecieka, prawdopodobnie na uszczelce i stąd niedomaganie katalizatora. Nie czekaj, bo uszczelka sama się nie naprawi, a katalizator to tez duży wydatek. Zdrówka
  2. Z mojego punktu widzenia im urządzenie prostsze tym lepsze. Samochody turbo są świetne ale jak są nowe, a potem to trzeba się liczyc z wydatkami serwisowymi. Nie powinny one byc bardzo duże dla normalnego jeżdżenia ale jak chcesz utrzymać samochód w super stanie, tak aby turbo znaczyło turbo a nie jedynie znaczek na karoserii to wszystkie części powinny być nowe. Spojrzyj w cennik części oryginalnych i odpowiedź sama się nasuwa. 2.8 to super jednostka tylko dużo pije benzyny, na autostrady super, do miasta ... ? , no zabawa napewno jest. Ja bym kupował 2.8 - bardziej niezawodny i moment inny. Zdrówka Ron
  3. Jak mechanik odkręcał korek od wody przy ciepłym silniku to nie wracaj do niego. Musisz znaleźć kogos myślącego. Podjedź do warsztatu gdzie naprawiają chłodnice, powinni sprawdzić układ chłodzenia - powinno byc najtaniej. Zdrówka
  4. Pytanie jest także, jak działa ?????????????? :bla: Także oszczędności rzędu 200 złotych są idiotyczne. Najpierw ktoś kupuje samochód turbo, który jest urzadzeniem bardziej skomplikowanym niż wolnosący, a potem nie ma pieniedzy na serwis np. oryginalną sondę lambda. Z samochodu turbo tylko naklejka zostaje, nie wspominam tutaj już o innych rozwiązaniach co tylko śmiech wywołuje. A sonde można wymienić bez względu na voltomierz, po 10 latach napewno. Zdrówka mechaniory
  5. Ronin

    [B5 AEB] Pływanie obrotów

    Musiałeś robić coś jeszcze, ale zobacz adaptacja przepustnicy i wykonaj zgodnie z opisem.
  6. Ronin

    [B5 AEB] Pływanie obrotów

    Od wymiany oleju nie faluja obroty. Pomysl, moze odłaczyłeś akumulator? Albo jeszcze coś innego ?
  7. Panadol, ja wole Margerite i sól na ramieniu
  8. eeetam, tylko ze zdjęciem zderzaka i chłodnicy jest sporo odkręcania. Reszta jak po maśle, wystarczy raz zobaczyć i pomagać. :gwizdanie:
  9. możesz zrobić samemu jak masz garaż i narzedzia. opisy na na necie.
  10. Takich usterek nie naprawia się w ten sposób, ze znajdziesz konkretną przyczyne w jednym niedomagającym urządzeniu. Twój samochód ma już 12 lat więc musi byc zrobiony duży serwis auta. Jeżeli go nie ma, to żadne porady nic nie dadzą i jest to szukanie po ciemku. Moze akurat ktoś cos poradzi i będzie dobrze ale to jest wątpliwa metoda. Proponuję sprawdzić kable wysokiego napięcia. To jest typowa sprawa, póki się nie osuszą i ogrzeją to jeden z nich ma przebicie. Zapal samochód nocą, gdy jest zimny i gdy są zdjęte osłony tak aby było widać czy miedzy kablami są przebicia. Mozna zmienić nieco położenie kabli za pomocą oizolowanego śrubokręta i zobaczyć czy praca silnika się zmienia. Moze też przyczyna leżeć w czujniku temperatury wody - to jest niedrogie i wymiane możesz zrobic samemu. Jak nie pomoże to wymień wszystkie te elementy które podlegają serwisowej. Wrzuć na forum zdjęcia świec one wiele mówią. Wszystkie części tylko nowe i oryginalne, bo wtedy jest pewność ich działania, innej drogi nie ma. A sprawdzanie części np. cewki ?????? może i można, ale to już są metody starsze i obecnie lepiej wymienić na nowe. Po prostu nie wiadomo jak ta część działa pod obciążeniem, gdy się nagrzeje itd. Oczywiście to są jakieś pieniądze . Ja bym sprawdził i wymienił czujnik temperatury, kable i świece. Części muszą być oryginalne tj. z serwisu, bedzie wiadomo o co chodzi. Dopiero potem szukac dalej. No zdrówka mechaniory
  11. Z mojego doświadczenia samochód nie puszcza żadnego białego dymu przy LPG, wręcz przeciwnie. Czasami leci para wodna, jak ktoś ma jeszcze katalizator . Uszczelka i tyle.
  12. Lepiej założyć na silikon plus uszczelka, ja juz nie pamietam jak to się nazywa bo robiłem to z ponad rok temu ale jest to specjalny uszczelniacz, wygląda jak silikon. W moim wypadku pracuje bez wycieku. Zdrówka
  13. Nagraj jeszcze raz, nic nie słychać
  14. Zmień pompe, na forum było parę takich przypadków, że nie pracował wirnik pompy. Powiem szczerze, że jestem zaskoczony jak moze nawalić wirnik, tam jest jedna ośka i łożysko. Jak się zaciera to słychać. No ale inni użyktownicy mieli takie przypadki. Z mojego doswiadczenia w ADR'e nie wystepuje problem zapowitrzania układu wodnego. Zdrówka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...