Skocz do zawartości

G-ME

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O G-ME

Osiągnięcia G-ME

0

Reputacja

  1. ale zeby dojsc do osiagow 2,8 to tez troche kosztuje wg mnie ok 3000, a dzwieku v6 nic nie zastapi, natomiast dzwieku zaworu upustowego tez wydaje mi sie ze Vałka bedzie mniej problemowa i idioto odporna
  2. Sprawa wyglasda tak, auto ma miec 200KM czy zrobic to z 1,8 T czy kupic 2,8 V6 Plusy 2,8 dzwiek bezproblemowy wolnossak seria praswie 200KM Minusy ????? Plusy 1,8T podatne na modyfikacje ??? Minusy awaria turbo koniecznisc podniesienia mocy o 30% Jako znawcy co polecacie, osobiscie zawsze bylem za 1,8T ale moze 2,8 bedzie bardziej bezproblemowe, podejrzewam ze spalanie na zblizonym poziomie bedzie
  3. Witam wszystkich posiadaczy A4, szukajac info o aucie natknolem sie na owe forum, jestem zainteresowany kupnem B5 1,8T i troche w niej pomodzic :> aktualnie poruszam sie Primera lekko podkrecona na 165KM i 206Nm jednak bez Turbo to nie to
×
×
  • Dodaj nową pozycję...