Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Rośnie temperatura silnika


mlodysowa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szukałem niestety nic podobnego na forum nie ma

mianowicie temperatura silnika zaczeła rosnąc powyżej 100 stopni podczas jazdy im szybciej jade tym wyższa temperatura na postoju natomiast spada do 90. Po podpieciu vaga w silniku jest brak błędow. Do tejpory wszystko bylo ok temp trzymał równe 90. Do tego ubyło mi w układzie ze 2l płynu do silnika raczej nie poszedł na bagnecie jest ok wyciekow nie widze :shocked: co jest grane ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zimą problemy z termostatem latem z pompa wody

spr. moze masz gdzieś rozczelnienie na złaczach, układ zpowietrzony

jak sie robi ciepło pompa moze nie dawać rady gdy jest skopana

jak weżę mocno twarde?

leci ciepło w środku?

było tego na forum sporo poszukaj

spr czy w zbiorniczku nie masz tłustych plam i nie czuc spalinami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie dziwna sprawa podejżewam że to moze byc termostat przy temp 100 stopni górny wąż jest gorący a dolny letni. Zaprowadzilem do mechanika on podejrzewa że to głowica albo uszczelka plynu wlałem ponad stan i do niego jak dojechałem to temp była w granicach 100 on odkrecił korek w zbiorniczku no i fontanna, ulecial nadmiar poczekalismy troche temperatura 90 odpaliłem jeszcze raz odkrecił i znów korek i spokój. Kurcze juz sam nie wiem załamka 3miesiace sie cieszyłem i co :( oleju nic nie brał chodził ok brak LPG niewiem juz sam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za nim bedziesz grzebał w głowicy wyklucz wszystko inne

termostat

pompa wody

zatkana nagrzewnica

nie drożne przewody chłodzenia

zatkana chłodnica

a wtedy sprawdzaj głowice i demontuj

ja bym na twoim miejscu podjechał do innego zaufanego mechanika w celu dalszej diagnozy

walnieta uszczelka objawy

zbyt duze cisnienie na wezach i w zbiorniczku wyrównawczym

zapach spalin w płynie

tłuste plamu od oleju w płynie

gwałtowne zwrastanie temp.

problemy z mocą

dymienie na biało

bardzo duże ubytki płynu

nierówna praca silnika (ja miałem kiedys taki objaw)

maż w oleju koloru brunatnego kawa z mlekiem

zbyt duzy przyrost oleju w misce (woda dostaje sie do obiegu-oleju)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak mechanik odkręcał korek od wody przy ciepłym silniku to nie wracaj do niego. :thumbdown: Musisz znaleźć kogos myślącego. Podjedź do warsztatu gdzie naprawiają chłodnice, powinni sprawdzić układ chłodzenia - powinno byc najtaniej.

Zdrówka :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na przyszłość.

Jeżeli byłaby to głowica, to na postoju również trzymałby wysoka temperaturę ;)

W skrajnych przypadkach do zagotowania.

Dodatkowo zazwyczaj przy wykrzywionej głowicy pojawiają sie pęcherzyki powietrza w zbiorniczku wyrównawczym płynu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pompa wody pyknie to tym gornym wezykiem w zbiorniczku wyrównawczym nie leci plyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie mam zupełnie inny problem ale również z temp. silnika

wskaźnik na zegarach pokazuje mi równo 90st.C klimatronik podobnie a jak podłącze VAg to temp. płynu chłodzącego 97-99st.C a w następnym bloku temperatura silnika 57st.C . Czy ktos moze mi wytłumaczyć jaka jest różnica między temp. silnika i cieczy skoro sygnał idzie z jednego czujnika(chyba), czy może być uszkodzony czujnik g2/g62 ale to by chyba vag pokazał ?

dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

slyszalem ze robia testy na obecnosc C02 w plynie chłodzacym, jego obecnosc sugeruje na awarie uszczelki pod glowica lub pekniecie samej głowicy

Dobrze kolego slyszales to najszybszy i najbardziej wiarygodny test,przedewszystkim prosty w uzyciu.Jezeli ktos bedzie zainteresowany jak to wyglada to moge wkleic fotki.pozdrawiam :a4fan::quattro:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...