Skocz do zawartości

andrzej_1970

Pasjonat
  • Postów

    434
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzej_1970

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Białlystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia andrzej_1970

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie.Mam problem z falującymi obrotami na lpg instalacja OMVL (dodam że na pb wszystko ok).Instalacja sprawowała się dobrze aż do wczoraj gdy zaczeły falować obroty.Po wymianie filterków nastąpiła poprawa ale falowanie czasem występuje.I tu ku mojemu zdziwieniu silnik ładnie pracuje,obroty stabilne bez falowania gdy zdejmę przewód podciśnieniowy z mapsensora.I tu moje pytanie czy mogę tak jeździć z zdiętym przewodem podciśnieniowym z mapsensora.Dodam że po jeździe próbnej auto idzie normalnie a obroty nie falują.
  2. Termostat do wymiany proponuję tylko orginał aby uniknąć problemów.
  3. Przed odpaleniem odłącz czujnik temperatury jak silnik odpali to znaczy że czujnik podaje złe wartości do komputera i należy go wymienić.
  4. andrzej_1970

    Brak mocy

    Nikt tu przy niczym się nie upiera jak ty to robisz tylko zasugerowałem koledze a tu wyskakujesz z tekstami jakbyś pozjadał wszystkie rozumy. Również ni pozdrawiam.
  5. andrzej_1970

    Brak mocy

    To forum jest doradzać kolegom a nie obrażać kogoś gdzie samemu ma się znikomą wiedzę bo udało się naprawić jedną usterkę i jestem wielki.Proponuję odwiedzić regulamin forum i przeczytać uważnie.
  6. andrzej_1970

    Brak mocy

    Czujnik był wymieniany i nie ma różnicy n8e wiem co jeszcze pompa paliwa była podmieniona i te nic jemu zaczyna brakować mocy po ok 3 tys jakby nagle mu paliwa odcinalo ale na gazie jest to samo. Czy jest to fabryczna wada tych silników można jeszcze sprawdzić czy komputer jest uszkodzony ale trzeba zdjąć immo a to jest kolejne 200 zł. ..... Poprawka czujnik położenia walu nie był sprawdzany czy od 1.6 można podmienić? bo taki posiadam, Czujnik położenia walu jednak nie był wymieniany. Czy mogę podmienić od 1.6 bo posiadam taki. mechaniki, wy sami macie uszkodzone komputery i nie ten silnik nie ma wady fabrycznej zwanym dalej brakiem mocy gdyby czujnik polozenia walu byl uszkodzony to auto by nie odpalilo jak masz pier**lic glupoty to lepiej nic nie pisz andrzeju zabawie sie w jasnowidza i powiem ci bez otwierania maski co masz uszkodzone, gruszka podcisnieniowa zapraszam do lektury(na dole strony masz pieknie opisane przezemnie jak ugryźć ten temat) http://a4-klub.pl/index.php?/topic/328454-a4-b5-18-arg-gruszka-cisnieniowa/ jak bedziesz potrzebowal dodatkowych wyjasnien czy pomocy pisz na pw... Widać jak przemądrzały mechanik stawia diagnozę bez otwierania maski.Jak masz mało do powiedzenia to nie udawaj że dużo umiesz a jakie objawy powoduje czujnik położenia wału to zapraszam do lektury a nie łatwo powiedzieć nie będzie odpalał.
  7. Przyczyną mogą być hydrauliczne popychacze zaworów w zależności od ustawienia .Raz olej trzymają raz puszczają i wtedy rano po uruchomieniu słychać przez chwilę pracę silnika jak diesel.
  8. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/1588-immobilizer/
  9. andrzej_1970

    Brak mocy

    Podmień czujnik położenia wału on też potrafi auto mulić a co dziwne w wielu przypadkach nie pokazuje błędu.
  10. Moja opinia co do niemieckich skrzyń biegów jest jedna są nie dopracowane.Kupiłem niedawno mercedesa klasy b i jest to samo drugi bieg jak zimno wchodzi z lekkim oporem i co ciekawe nie jest to mój jedyny przypadek lecz dużo mercedesów tak ma bo pisałem na forum mercedesa o tym.
  11. Korek spustowy jest u dołu a korek kontrolny przy lewej półosi na klucz imbusowy jak dobrze pamiętam to 15 .Oleju powinno być o trzy milimetry mniej od dolnej krawędzi korka spustowego.
  12. Mam podobny problem tylko że jak zimny to drugi bieg ciężko wchodzi a nawet ze zgrzytem. Wymieniłem olej i nic nie pomogło.Skrzynia jak się rozgrzeje to chodzi cichutko i bez problemów a mam już prawie 300 tyś a olej zmieniałem przy 150 i do tej pory jeżdżę bez problemów tylko jak zimny to muszę uważać.Zobacz jeszcze jak sprawuje się sprzęgło może to jego koniec lub zaczyna się ślizgać.Możesz jeszcze zobaczyć odpowietrzyć sprzęgło.
  13. Powodem może być awaria sterownika który jest w silniczku.Silniczek do regeneracji lub wymiana sterownika na nowy ewentualnie wymiana silniczka ale wpierw trzeba wyjąć stary i ocenić jego stan.
  14. Najlepiej ją wyjąć i pod ciśnieniem sprawdzić w wodzie jeżeli pojawią się powietrze pod wodą to znaczy że przepuszcza najszybciej padają chłodniczki jak auto jeździ na wodzie a nie na płynie.
  15. Zobacz może jest uszkodzona wiązka między klapą a nadwoziem w osłonie gumowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...