Skocz do zawartości

pejek39

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pejek39

Osiągnięcia pejek39

0

Reputacja

  1. Kolego radze nie zwracać pompy tylko ja wymienić razem z rozrządem, co prawda rozrząd nie koliduje z pompa wody w tym silniku, ale żeby później wymienić pompę wody to trzeba rozbierać cały przód, wiec decyzja należy do ciebie. Powiem ci ze ja tez wymieniłem kompletny rozrząd a pompę zostawiłem stara, no i niestety pękł plastikowy wirnik który jest w pompie i trzeba było zwalać zderzak, chłodnice itd żeby się dostać do pompy. Pozdrawiam
  2. dziękuje bardzo za odpowiedz, już sobie odpuściłem te audi po rozmowie właśnie z fachowcem i po przeczytaniu forum, bardzo chciałem automat ale chyba nie warto się jednak pakować w klopty z multi, poszukam czegoś ze skrzynią tiptronic. Wesołych i zdrowych Świąt życzę
  3. koledzy oglądałem dziś a4 b6, 2,5 TDI 155km, wszystko jest super, wypas konkretny, nie tłoczona, silnik wypadł bardzo dobrze, no naprawdę auto godne uwagi, ale skrzynia mi się nie spodobała ponieważ zatrzymałem się pod dużo górką i auto staczało się do tylu, a wydaje mi się ze nie powinno, dodam ze biegi przerzuca fajnie, płynnie bez żadnych szarpnięć itd, zęby nie ta górką to już bym kupił te auto bo naprawdę było dobre. Czy to jest możliwe zęby przy sprawnej skrzyni auto ociekało do tylu? dodam jeszcze ze na prostej powierzchni puszczając hamulec auto rusza normalnie powoli do przodu. proszę o wypowiedz kogoś kto ma taka skrzynie multitronik albo jest w temacie, z góry dziękuje za odpowiedz
  4. spokojnie kolego, mechanik wymieni pompę i będzie
  5. u mnie po osiągnięciu 90 stopni chłodnica jest cala gorąca, i wydaje mi się ze tak musi być, kolego nie wiem jak w ADP ale w ADR trzeba demontować przód auta żeby dostać się do pompy, ale nie czekaj tylko wymieniaj pompę, jak miałem problem z temperatura to przeczytałem wszystko co było na tym wspaniałym forum, i muszę stwierdzić ze znalazłem baaardzo dożo właśnie takich przypadków, i w większości była to właśnie pompa wody, powodzenia
  6. dokładnie, dodam jeszcze ze jak padła mi pompa wody to chłodnica u dołu była zimna, a teraz jak jest wszystko ok i auto osiągnie temperaturę 90 stopni, to chłodnica jest cala gorąca
  7. Kolego na 99% padła ci pompa wody, miałem podobnie, podobnie dlatego ze u mnie się gotowało w zbiorniczku i temperatura dochodziła do 115 stopni, ale to było lato i temperatura powietrza była dużo wyższa, Mechanik tez twierdził ze pompa jest sprawna ponieważ się przelewało do zbiorniczka jak trzymał przewód itd. Wiec postanowiłem wziąć sprawę w swoje ręce i zrobić to samemu i co się okazało? był pęknięty plastikowy wirnik na pompie wody. Wymień pompę wody i będzie
  8. nie zdejmowałem wężyka u siebie to nie wiem czy zasysa powietrze, ale wiem jedno że cyka cały czas na wolnych obrotach, (na wysokich nie sprawdzałem) dodam jeszcze że przy otwartej masce te cykanie słychać bardzo wyraźnie, na początku się tym martwiłem ale wyczytałem na forum że tak ma być, obroty mi nie falują, w zbiorniku paliwa nic mi nie syczy to chyba jest ok, wyczytałem tez kiedyś na forum że ten zaworek można jakoś przeczyścić, (przedmuchać) jak zwał tak zwał wiadomo o co chodzi. poszukaj na forum na pewno coś znajdziesz na ten temat
  9. pejek39

    A4 B5 ADR ADP Termostat

    99% termostat, miałem tak samo kiedyś, wymieniłem czujnik i nic nie pomogło, wymieniłem termostat i 90 stopni stało jak wmurowane
  10. jak masz założony pasek i kręcisz wirnikiem to pompa do wymiany, miałem to samo, pękł plastikowy wirnik
  11. nie wiem jak jest u ciebie, ale u mnie to właśnie temperaturę sprawdza się na kanale 51, auto z tego samego roku przed liftem to myślę że masz taki sam klimatronic jak mój, i jak masz 90 stopni na kanale 51 to chyba wszystko ok.
  12. kilka dni temu miałem podobną sytuację, wymień pompę wody i będzie ok, u mnie pękł plastikowy wirnik, chłodnica też była zimna i wisko kręciło cały czas na wolnych obrotach, po wymianie pompy wszystko jest ok.acha obieg płynu był u mnie pomimo padniętej pompy to płyn się przelewał do zbiorniczka
  13. witam ponownie, pompa wymieniona, nie dawałem sylikonu, złożyłem bez i nie cieknie czyli tu jest ok, pompa była padnięta, był pęknięty wirnik, teraz mam inny problem, auto dalej się grzeję ogrzewania niema, wszystko wskazuje na to że jest zapowietrzony układ, ale dlaczego jak robiłem to kilka razy sposobami opisanymi na forum, płynu weszło prawie 6 litrów. W aucie poprzedni właściciel 2,5 roku temu nalał jakiegoś gówna żeby uszczelnić układ chodzenia, dlatego wymieniłem chłodnice, termostat, pompę wody, została tylko nagrzewnica. Dodam że chłodnica jest zimna a nie jest zapchana bo jest nowa, przewody też są twarde, a przed wymianą pompy nie były twarde. Panowie mam takie pytanie czy można te dwa przewody zdjąć z nagrzewnicy i je połączyć jakoś metalową rurką w celu ominięcia nagrzewnicy? wtedy będę miał pewność że to nagrzewnica zapchana, jakby się tak okazało to za aplikuję kreta, wyczytałem na forum że pomaga [br]Dopisany: 12 Maj 2009, 17:16_________________________________________________Temat można zamknąć. Problem rozwiązany :> powodem grzania była padnięta pompa wody, pompę wymieniłem a auto dalej się grzało, a to tylko dlatego że włożyłem odwrotnie termostat, wstyd się przyznać ale tak właśnie zrobiłem, nie mogę sobie darować że mogłem zrobić coś takiego, ale tłumaczę sobie tym że jak wkładałem termostat to pompę wody trzymałem w ręku i termostat wkładałem z góry, a gdybym to robił jak pompa była by w aucie to bym się (raczej) nie pomylił :> pozdrawiam
  14. dziękuje wszystkim za zainteresowaniem się tematem, dziś będę wymieniał pompę jak uda mi się kupić, mam tylko pytanko czy tą uszczelkę nową która jest w zestawie z pompą to się czymś smaruję? czy składa się na sucho?
  15. bardzo bym chciał żeby to była pompa, bo na myśl przychodzi mi jeszcze zapchana nagrzewnica i zapowietrzanie się układu, ale czy wtedy były by gorące węże? po zsunięciu lewego przewodu z krućca nagrzewnicy leci płyn to raczej nie jest zapchana? czy się mylę?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...