Skocz do zawartości

kemal81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kemal81

Osiągnięcia kemal81

0

Reputacja

  1. Powiem tak. Zaworek czyściłem w taki sposób jak wyczytałem na forum i nic, przepustnicę czyściłem aż się świeci filtry świece i co tylko było możliwe wymieniłem, został tylko ten wstrętny ohydny i jadowity za razem zaworek!!! Pytałem w sklepie kosztuje 250zł ale przed kupnem go chciałem się upewnić jak on działa u innych ale widzę że chyba jest padnięty bo skoro u innych cyka cały czas a u mnie jak mu się zachce i to tylko wtedy jak falują obroty więc bez wymiany się nie obędzie.
  2. Mam pytanie, mianowicie jak powinien prawidłowo działać zawór napowietrzający zbiornik paliwa ten który jest na obudowie filtra powietrza. U mnie wygląda to tak że kiedy samochód chodzi na wolnych obrotach zaworek nie wydaje żadnych dźwięków i nie zasysa też powietrza a sprawdziłem to w ten sposób że zdjąłem wężyk dochodzący do zaworka z filtra węgla aktywnego i przyłożyłem palca do zaworka i nic nie czuć żeby zasysał powietrze, w momencie dodanie gazu czasami coś w nim tyknie i powietrze będzie zasysał ale nie zawsze tak jest no i w momencie kiedy silnik z chodzi z obrotów to nie zatrzymuje się na 900obr/min tylko spada do 200 a czasami gaśnie i właśnie wtedy ten zaworek po tyknięciu otwiera się i zaczyna zasysać powietrze ale tylko na sekundę do momentu kiedy obroty wejdą na 900 potem znowu tyknie, zamknie się i obroty spadają aż po kilku takich akcjach obroty się wyrównują a zaworek dalej nie zasysa powietrza a wydaje mi się że powinien bo kiedy zaworek wyjmę całkowicie to wężykiem wylotowym z zaworka cały czas powietrze jest zasysane i do dość mocno nawet na wolnych obrotach tylko że silnik pracuje wtedy nie równo ale po dodaniu gazu nawet do 5000 obroty zatrzymują się na 900 i ani nawet mniej w ogóle wtedy nie występuje zjawisko falowania obrotów poza tą nie równą pracą silnika. Chciałbym się dowiedzieć jak powinien prawidłowo działać ten zaworek czy on cały czas zasysa powietrze nawet na wolnych obrotach czy nie czy cały czas powinien tykać czy tylko podczas dodawania gazu czy może to ktoś sprawdzić u siebie jak to wygląda bo niestety nie znam nikogo z takim audi blisko siebie wystarczy tylko zdjąć wężyk dolotowy do filterka i wszystko będzie wiadomo czy on zasysa cały czas czy tylko w co jakiś czas. A może ktoś już miał podobny problem może to nie jest wina zaworka tylko jakiegoś ustrojstwa który nim steruje bno w końcu coś daje impuls żeby zaworek się otwarł. Za każde info będę wdzięczny
  3. Mam pytanie! Jest tak że falują mi obroty tylko wtedy gdy korek paliwa jest zakręcony, słychać wtedy że biedaczysko zasysa powietrze którędy tylko może. Stało się nawet tak zanim doszedłem co jest grane że zbiornik paliwa zrobił się wklęsły bo pompka paliwo podawała a powietrze nie dochodziło. Gdy korek od paliwa jest poluzowany jest ok. Wiem że jest tam przy wlewie paliwa zawór napowietrzający po zdjęciu nadkola nawet coś tam widać ale nie wiem jak się do tego zabrać. Czy robił ktoś kiedyś coś takiego albo wie jak to zrobić to byłbym bardzo wdzięczny za pomoc.
  4. Witam, mam na imię Ktystian i od paru miesięcy jestem w posiadaniu audi a4 i na razie moje uczucia są mieszane. Mam nadzieję że na tym forum znajdę pare odpowiedzi na dolegliwości mojego autka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...