Skocz do zawartości

seban111

Pasjonat
  • Postów

    122
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O seban111

Osiągnięcia seban111

1

Reputacja

  1. o kurde czyli zanosi sie ze beda problemy z tym silnikiem. Kurcze kupilem BPW bo mialem okazje i cos czuje ze na tej okazji sie przejade ;(
  2. Witam. Ostatnio zamienilem moje A4 2.8( ACK) b5 na A4 2.0 (BPW) TDI B7 . Mam pytanko bo szukam cos o tym silniku. Wiem ze jest wadliwy bo kupilem go z padnietym silnikiem a silnik padł bo naped pompy oleju odmówil posluszenstwa i posypala sie reszta. Pytanko jest takie na co jeszce zwrócic uwage przy tym silniku ?????? Z góry dzieki za wszystkie podpowiedzi:hi:
  3. a mi dzisaj w 2.8 z 96 roku w gazie pukło 300 000 a kupilem i zagazowałem ją jak miała 210 000 i jak narazie z silnikiem wsio ok oby tak dalej
  4. ja dalem 4200zł za BRC SQ 56 do 2.8 ACK i zrobilem 80tysi i zero problemu a nawet raz zaomnialem o wymianie filterków ( aż wstyd sie przyznać ) ale działa jak natura chciała POLECAM pod warunkiem ze gazownik to fachman bo jak paprok to i z Lamborghini zrobi fiata hehe POZDRO
  5. ok dzieki za info zaraz lukne jaki mam numer i trzeba sie brac za szukanie Pozdraiwam
  6. Witam Panowie ostatnio odkręcił mi sie przegłub wewnetrzny przy tylnym moście i podczas dokrecani w aso powiedzieli mi ze sa walnięte łozyska w mośćie . No to mowie zeby je wymienili a oni spoko koszt łożyska w ASO to 170zł ale problem jest w tym ze oni sie tego nie podejmą i ogolnie jak bym miał naprawiac te łożyska tzn wymieniac to jest szereg jeszce innych części i to mnie wyniesie bardzo drogo . Powiedzieli zebym lepiej znalazł jakis używany taniej mnie to wyniesie. I tu moje pytanie czy most od 2.6 V6 z tego samego rocznika co moje 2.8 bedzie pasował????? a moze jak bym znalazł jakas audiczke na czesci np z 2000 to czy bedzie pasował????? Bardzo prosze o pomoc podpowidzi ewentualne rady POZDRAWIAM SEBA
  7. to ja sie dorzuce mała garstka wiadomości na temat 2.8 ACK Przedewszystkim ma koło dwu masowe ( jak walnie to kaplica w aso podobno 3800zł ) . Jezdze juz 3 latka i mam od 3 latek LPG i generalnie nic sie nie dzie chiciaz ja mam rożne przygody znim ale spowodowane kiepskimi mechanikami. jeden pogioł mi pokrywe zaworów ( idiota dokrecał na oko tak zeby dobrze trzymało bez klucza dynamometrycznego ) no i to mnie troszke kosztowało ;/ . Olej bierze mi około 0,5 litra na 2000 km ale jak jezdze wokoł komina czyli na dystansie 70km i to 70%mniasto 30% trasa. Jak ruszyłem nia w trase 2000 km to nic nie spaliła oleju . V-łki maja to do siebie ze przy duzej liczbie rozruchow na małym dystansie potrafią troszke wypić oleju albo przy mocnym butowaniu. Teraz kumpel wziołm moja niunie do ASO bo tam pracuje i zrobili jej mocny przeglad no i do wymianym mam kilka uszczelek przeguby tylne wewnętrzne na moscie pompa wody mi delikatnie cieknie . ale ogolnie silnik jak dla mnie super. A no i nie oszukujmy sie wszystkie czesci mechaniczne z wiekiem i przebiegeim sie zużywaja wiec to trzeba miec an uwadze ( moja ma 280 000 przebiegu i jest z 96roku i nie oczekuje od niej ze bedzie chodziła jak nowa hehe " prawdziwa miłość wymaga zrozumienia i wyrzeczeń " POZDRAWIAM
  8. witam. Ja tylko podpowiem w sprawie wisko . Jak juz sie zdecydujesz na wymiane to trzeba uwarzac bo ja kupilem wisko firmy BEHR ( chyab ak sie to pisze a moze BERU) dalem za nie 500zł i i okazalo sie ze kuier jak je wiozl do sklepu to je polozyl nie tak ja trzeba i po zalozeniu wyszło ze jest trafione , potem czekałem 2 miechy na reklamacje bo wisko musialo wrocic do dojczów i jak juz tam wrocilo to były takie jaja ze masakra . Pytam sie w moim zaprzyjanzionym sklepie jak tam mje wisko a oni mowia ze dzownili do hurtowni z ktorej zamawiali to wisko i ci w hurtownie jeszcze nie wiedza co jest grane bo nik z nich nie zna niemieckiego i nie maja jak sie dowiedziec co jest 5 z tym wiskiem ( wiem ze to brzmi jak jakas czarna komedia ale naprawde tak było) wynik tego byl taki ze po 2 miechac uznali mi reklamacje przysłali nowe wisko ( wg mnie nie do konca sprawne ) ale sie troszke poprawilo . U mnie z mocnym nagrzewaniem ale tylko latem pomogło płukanie nagrzewnicy. Gdy temp spada tak jak teraz zima to trzyma od 89 do 93 ale jak wroci lato to spkojnie dojdzie do 105 . Mało tego w aso powiedzili mi ze to wcale nie jest zlete 105 do 110 topni C co mnie mocno zdziwilo. Powiedzieli ze skoro jezdze na oryginalnym płynie ( czyt febi) to spoko jest bon spokojnie wytrzyma 115 stopni ( mysle sobie no no on wytrzyma ale uszczelka pod glowica nie wytrzyma) ale jak narazie jest ok POZDRAWIAM I ŻYCZE SZYBKIEGO UPORANIA SIE Z PORBLEMEM
  9. ja leje mobil 10W40 wyminana co 10tysiec ale ale u mnie duuuuuuuuuzo oleju bierze bo jak jezdze krotkie odcinki to potrafi nawet do 0.8L na 1000km a jak walne trase to praktycznie nic ponieważ mobil 10w40 nie jest drogi to nie szczędze mojej niuni oliwy:)
  10. Witam mam podobne objawy mi w ASO powiedzieli ze to ze na zgaszonym silniku nabiera temp to niby normalne bo wtedy płych z chłodnicy odbieraciepło z oleju ale zaznaczyli ze w moim modelu z 1996r niema tego systmu ze po zgaszeniu samochodu przez jakis czas działa wentylator i wtedy niby schładza i jak do tej pory tez tego nie przewalczyłem i odpowietrzanie nie pomogło itd generalnie w ASO powiedzieli ze to nic strasznego mi w sumie nie dogrzła sie do 120 ale do 155 stoppni ale przy takiej wartosci to chyba zadna różnica. A jak u cibie z pompa wody ??????
  11. Witam . Więc tak nagrzewanie autka po wylonczeniu uzasadnili ze ciecz odbiiera temp z oleju i poniewaz moj audki jest z 96 niema w nim tego systemu ze po wyciągnieciu kluczyka działa jeszce wentylator wspomagającay a w nowszych modelach tak jest ( mam jeszcze forda escorta z 99 i on walsnie po wylonczeniu jeszcze pracuje) skwitowali ze to normalne Zrobili moim audikie 100 km w korkach, i bez korkow itd z podlonczonym Vagiem i jednoczesnym odczytem z climatronika i wyszło ze klimatroik mnie oszukuje o 2 stopnie celcjusza czyli jak oni na vagu mieli 98 to u mnie bylo juz 100. Jazdy wyonywali przy temp zewn 34 stopni celc. Na koniec powiedzieli ze wszysto jest wporządku ze niemam sie czym martwic ze wszystko jest ok dla mnie to trozke dziwne ale pokazali mi jeszcze specyfikacje kliku silników v6 i one trzymały podobne temp no moze troszke mniejsze oraz powiedzieli ze płyn g12 wytrzyma nawet 120stopni wiec luzik. Podusmowując troszke mnie to wkurza ale na papier ze wsio ok mi dali POZDRAWIAM
  12. Witam . ja jestem po kontroli w ASO co do temp u mnie utrzymywała nawet 105 stopni w korkach i dopiero jak ruszyłem to po przejechaniu kilometra spadało do 98 . Mechanicy z aso zrobili moim autkiem 100km w korkach w trasie itd przy podłaczonym vagu i spawdzaniu temp jednoczesnie na klimatroniku. I stwierdzili ze wszystko jest ok u mnie klimatronik oszukuje o 2 stopnie w górę ale powiedzieli ze to normalne i ze płyn g12 spokojnie wytrzyma temp 120stopni. Auko było sprawdzane przy temp 34 stopni celcjusza. Powiedzili również ze V-ałki czsamai tak maja tak ja od piatku juz sie tym nie martwie ( jzdze juz tak 2 rok i nic złego sie nie działo z uszczelkami pod głowicami itd ) pozdrawiam aaaaaaaaaa no i wszysko u mnie działa poprawnie termostat pompa wody wisko itd
  13. Gdy u mnie wskaznik pokazuje np 95 stopni to na climatroniku jest juz 103 . Ja również szukam przyczyny i tak ja wczesniej pisłame maja mi sprawdzac w aso wisko 15 lipca mam tremin. a wracajac do działania wisko wiec jak u mnie wyskczy emp powyzje powiedzmy 95 stopni na lacie to słychac wisko i to mocno ale dosc krotko działa i schaladza do 94
  14. jak to sprawdzić na klimatroniku wrzucasz kanal 49 obserwujesz temperature i np ja bedziesz miał 94 stopnie to dodaj gazu tak do 2,5 tysiaca obrotów i usłyszysz przepływ powietrza dość głośny i trzymaj na tych obrotach az przestanie dmuchać i zrób pomiar czasu jak długo słyszałeś to dmuchanie Ps Ratfik miej wiecej wiem jak powinno sie załaczac wisko itd poprostu chce porównac z innymi audikami. Bo ja tez wymieniałem w zeszłym roku wisko ale tu uwaga to ze nowe to nie znaczy SPRAWNE bo ja kupiłem Behr za 450zł i pzysłali mi walnięte bo jakis idiota kurier przeworzaąc je do sklu nie zauwazył jak powinno leżec pudeł a tam jest napisane ktora strona do góry i przez to padało i musiałem reklamowc co trwało miesiac bo odesłali wisko do dojczów a tamci potwierdzili ze ejest padnięte. TAKZE TO ZE NOWE TO NIE ZNACZY ZE DOBRE ( KOLEGA ZA 3 RAZEM KUPIŁ NOWE I DOBRE:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...